Pisser mig faktisk af

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

9. december 2010

Carina1977

Maja84 skriver:

Jeg kan sagtens følge dig, jeg ahvde oprettet en tråd med billeder fra min 3d scanning, og 127 har kigget men kun 3 har givet en kommentar det er ikke fordi jeg forlanger alle skal smide om sig med kommentarer, men jeg kan godt forstå dig, man kan godt få en lidt øv følelse hvis det er stort set hver gang man laver en tråd med billeder i, at der så er mange som kigger, men stort set ingen der lægger en kommentar.

jeg ahvde feks følelsen af, da jeg for noget tid siden havde lagt mavebilleder ud, at der var 184som kiggede men kun 3 der gav en kommentar, hvor andre får side op og side ned, og ved jo godt det ikke hænger sådan sammen, men man får lidt en følelse inden i, at nå man er bare ikke pæn nok gravid til at nogen gider kommentere

jeg synes selv jeg prøver at give en kommentar hvis jeg kigger i en tråd, mm jeg vitterligt ikke ved noget om emnet, men hvis det er billedtråde eller lignende, vil jeg gerne lægge en kommentar, synes det er så hyggeligt

Uhh jeg har slet ikke set din tråd. Jeg holder mig pænt væk fra sådan nogle billeder, bliver nemlig skruk af det  og jeg må ikke lige blive gravid lige foreløbig. Så for lige at styre min skrukket-hed, så holder jeg mig pænt væk fra de tråde hehe

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. december 2010

Kløver

ønskebarn74 skriver:

Må indrømme jeg også synes listen er hård ved mig nu... Men da jeg selv engang i sin tid startede den for os tøser der er i behandling, vil jeg gerne støtte den... For resten af tiden (ud over lige efter en negativ test) er det da dejligt at se det lykkedes for noge... Og så viser det jo at der er håb for os andre også...

jeg tænkte nu også på den almindelige test, synes det er et godt initiativ, med den liste for jer i behandling, jeg synes det er dejligt at se når nogle som har kæmpet en hård kamp, at det endelig lykkedes, og at det kan lykkedes, synes det bringer håb, og synes det er rigtig godt, men ja kan være hårdt hvis man er den der står med den negative test hver gang

Anmeld

9. december 2010

Kløver

Carina1977 skriver:

Uhh jeg har slet ikke set din tråd. Jeg holder mig pænt væk fra sådan nogle billeder, bliver nemlig skruk af det  og jeg må ikke lige blive gravid lige foreløbig. Så for lige at styre min skrukket-hed, så holder jeg mig pænt væk fra de tråde hehe

hehe jeg kan sagtens forstå folk ikke kigger de tråde og ikke alle kommenterer det er helt fair, for mig var det også bare at begge billedtråde jeg ahvde oprettet var der næsten 200 som havde været inde og kigge, men kun 3 skrevet en kommentar

Men ja synes også det nogle gange kan være overvældende, med så mange dejlige børn, der jo er herinde

Anmeld

9. december 2010

Moonchild

Husk lige på, at man skal være bruger herinde for at svare på tråde, men ikke for at åbne (og evt) læse dem..

Anmeld

9. december 2010

qp

Moonchild skriver:

Husk lige på, at man skal være bruger herinde for at svare på tråde, men ikke for at åbne (og evt) læse dem..

Men det bliver vel ikke registreret i tællingen når det er "ikke medlemmer"??

Anmeld

9. december 2010

Moonchild

qp skriver:

Jeg er ikke sikker, men det tror jeg helt sikkert. Det var vel en vis værdi for crewet på baby.dk kunne jeg forestille mig :-)

Anmeld

9. december 2010

qp

Moonchild skriver:

Jeg er ikke sikker, men det tror jeg helt sikkert. Det var vel en vis værdi for crewet på baby.dk kunne jeg forestille mig :-)

Hmmm... well hvis du har ret, så kan vi jo altid finde frem til et svar ved at bruge det perspektiv/ eller fakta?... hehe

Anmeld

9. december 2010

Moonchild

Moonchild skriver:

Kan nu BEKRÆFTE at den også tæller ikke-medlemmer med, loggede ud, åbnede en debat uden aktivitet, opdaterede siden og den havde registreret en læser mere  

Anmeld

9. december 2010

Diana...

ønskebarn74 skriver:

Jeg vil meget gerne selv bestemme hvilke tråde jeg skriver i. Jeg har ikke altid overskudet til at kigge på andres børn. Vi har i årevis (9år) kæmpet uden held for at få et barn. Vi er i fertilitetsbehandling nu og det er mest den del af baby.dk jeg bruger....

Og jeg forventer bestemt ikke at hele baby.dk skriver på mine tråde under det emne. Men bare det at de har gidet følge med i min situation, ved at læse er da stort... Så jeg synes det ville være synd at fjerne hvor mange der har kigget på tråden....

Og jeg  alt for en 2011 baby til jer  

Anmeld

9. december 2010

Diana...

qp skriver:

Jo det tæller også med også for hver gang vi trykker ind i de andre tråde så hvis du har trykket ind i denne 20 gange så er 20 af seerende dig 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.