Pisser mig faktisk af

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

8. december 2010

Kløver

LouiseNielsen skriver:

Hejsa

Lige et surt opstød herfra...

Jeg er faktisk ved at være skide træt af at oprette indlæg hvor en hel masse kigger, men måske kun EN gider bruge sin tid på lige og svare.. Jeg syntes det er super træls faktisk, og bliver sku hele ærlig en smule tøsefornærmet over det... Det kan både være til spørgsmål jeg har, billeder jeg ligger ind af mine sønner eller nu hvor jeg har skrevet om det søde min ældste søn sagde til mig... I fx det indlæg er der kun EN som ikke følte sig for fin til lige at smide en kommentar ud af de 45 der havde kigget.... Syntes simpelthen det er for dårligt!

Og her kan der skisme ikke bruges som undskyldning at det var fordi i ikke lige viste noget omkring det emne...

Jeg er ikke den eneste som må sidde tilbage med den følelse, da jeg faktisk tit støder på debatter hvor der er mange som har kigget men ingen har skrevet... Mand jer dog lige lidt op og brug 2 minutter på lige at smide en kommenter....

Vil ikke ribbe op i hvem der er populær og hvem der ikke er, men jeg er vist ikke den eneste som kan se der dælme er forskel på hvem man er!!!!

Troede til at starte med at det var fordi jeg bare var skide upopulær at ingen GAD svare i mine indlæg når jeg viser børn frem (og kan sku ik være fordi jeg har grimme børn) Men nu har jeg set flere som ikke får svær på div indlæg de laver.... Så kan ikke være der skoen trykker!

Men hvorfor så?

Mvh Louise, som faktisk er pænt tøsefornærmet....

Jeg kan sagtens følge dig, jeg ahvde oprettet en tråd med billeder fra min 3d scanning, og 127 har kigget men kun 3 har givet en kommentar det er ikke fordi jeg forlanger alle skal smide om sig med kommentarer, men jeg kan godt forstå dig, man kan godt få en lidt øv følelse hvis det er stort set hver gang man laver en tråd med billeder i, at der så er mange som kigger, men stort set ingen der lægger en kommentar.

jeg ahvde feks følelsen af, da jeg for noget tid siden havde lagt mavebilleder ud, at der var 184som kiggede men kun 3 der gav en kommentar, hvor andre får side op og side ned, og ved jo godt det ikke hænger sådan sammen, men man får lidt en følelse inden i, at nå man er bare ikke pæn nok gravid til at nogen gider kommentere

jeg synes selv jeg prøver at give en kommentar hvis jeg kigger i en tråd, mm jeg vitterligt ikke ved noget om emnet, men hvis det er billedtråde eller lignende, vil jeg gerne lægge en kommentar, synes det er så hyggeligt

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. december 2010

Bondepigen

Altså jeg har bestemt ikke TID til at sidde og bruge 2 minutter på hvert indlæg jeg læser, og forventer bestemt heller ikke at alle skal smide en kommentar til mig, bare for at de SKAL svare... sikke en masse Uvigtige kommentarer man så skal læse igennem...

Og helt ærlig LouiseNielsen, du svarer jo heller ikke selv på alle de indlæg der kommer herinde..., så har man i hvert fald for meget tid.

Og en anden ting, så synes jeg da at du har fået virkelig meget positiv respons på dine billedtråde af dig selv, der kan du i hvert fald ikke klage...

Anmeld

9. december 2010

ønskebørn74

Jeg vil meget gerne selv bestemme hvilke tråde jeg skriver i. Jeg har ikke altid overskudet til at kigge på andres børn. Vi har i årevis (9år) kæmpet uden held for at få et barn. Vi er i fertilitetsbehandling nu og det er mest den del af baby.dk jeg bruger....

Og jeg forventer bestemt ikke at hele baby.dk skriver på mine tråde under det emne. Men bare det at de har gidet følge med i min situation, ved at læse er da stort... Så jeg synes det ville være synd at fjerne hvor mange der har kigget på tråden....

Anmeld

9. december 2010

Kløver

ønskebarn74 skriver:

Jeg vil meget gerne selv bestemme hvilke tråde jeg skriver i. Jeg har ikke altid overskudet til at kigge på andres børn. Vi har i årevis (9år) kæmpet uden held for at få et barn. Vi er i fertilitetsbehandling nu og det er mest den del af baby.dk jeg bruger....

jeg kan sagtens følge dig, for mit vedkommende er det mere hvis man bevidst kigger i en tråd med feks mavebilleder eller scanningsbilleder, eller andre billedtråde, hvor man tydeligt ved hvad man klikker ind på, og der så er rigtig mange som ikke smider en kommentar, feks der kun er 4 ud af 200 som har lagt en besked

men ja jeg synes da også man selv skal bestemme hvad man vil svare på, og kommentere det er jo også meget forskelligt hvad vi bruger siden til

jeg håber 2011 bliver jeres år

Anmeld

9. december 2010

ønskebørn74

Maja84 skriver:

jeg kan sagtens følge dig, for mit vedkommende er det mere hvis man bevidst kigger i en tråd med feks mavebilleder eller scanningsbilleder, eller andre billedtråde, hvor man tydeligt ved hvad man klikker ind på, og der så er rigtig mange som ikke smider en kommentar, feks der kun er 4 ud af 200 som har lagt en besked

men ja jeg synes da også man selv skal bestemme hvad man vil svare på, og kommentere det er jo også meget forskelligt hvad vi bruger siden til

1000 tak søde...  Vil lige sige, at jeg kigger når jeg er klar på det... Men det er ikke lige børn og maver man kigger på, lige når man har fået tante rød på besøg el. en negativ test efter et forsøg...... Da er man bare tudefjæs og missundelig...

Anmeld

9. december 2010

ønskebørn74

Maja84 skriver:

1000 tak søde...  Vil lige sige, at jeg kigger når jeg er klar på det... Men det er ikke lige børn og maver man kigger på, lige når man har fået tante rød på besøg el. en negativ test efter et forsøg...... Da er man bare tudefjæs og missundelig...

Anmeld

9. december 2010

Kløver

ønskebarn74 skriver:

puha, det må absolut heller ikke være rart, og det har jeg også fuld forståelse for, men som du skriver så er det jo ikke rart at se de tråde oevrhovedet, og der er også der forskellen for mig lå, at man så undlader at kigge, hvis man ved man ikke har lyst til det. Men det er da også længe i prøvet, så ja håber på et julemirakel så i kan få drømmen opfyldt i 2011

Der er jo heller ikke grund til at gøre sig selv mere ked af det, derfor jeg til sidst droppede test listen, for blev kun ked af hver gang jeg var med, at jeg kunne skrive negativ, og se andre som måske fik positiv i første eller 2 forsøg, da jeg så ikke regnede med noget og skulle i behandling var jeg heldig, og så ville jeg godt på listen alligevel, for så kunne jeg endelig skrive positiv, lidt dobbelmoralsk er man vel altid 

Anmeld

9. december 2010

Silvermist

Med fare for at trampe på nogle følelser, så vil jeg sige tak for en go´ underholdning. Jeg sidder spændt og læser med imens jeg drikker min halvkolde kaffe, spiser mine lækre ingefærkager og nyder stilheden i hjemmet efter at mine piger er faldet i søvn.

Og nu hvor jeg alligevel har "åbnet munden" Obbosi, så bidrager jeg med svar i det omfang jeg selv synes er relevant, sjovt... eller gider og/eller har tid til. Derfor forventer jeg ikke noget som helst af nogen som helst. Jeg er herinde så længe jeg selv nyder at være her. That´s it. Skulle jeg på et tidspunkt blive træt af at være her, så lader jeg bare vær med at logge på. Slet ingen drama pga. det

Ja, sådan benytter jeg mig af de forskellige forum´s jeg har besøgt, incl. Baby.dk. Men selvfølgelig er vi forskellige, heldigvis.

Glædelig jul allesammen

Anmeld

9. december 2010

ønskebørn74

Maja84 skriver:

puha, det må absolut heller ikke være rart, og det har jeg også fuld forståelse for, men som du skriver så er det jo ikke rart at se de tråde oevrhovedet, og der er også der forskellen for mig lå, at man så undlader at kigge, hvis man ved man ikke har lyst til det. Men det er da også længe i prøvet, så ja håber på et julemirakel så i kan få drømmen opfyldt i 2011

Der er jo heller ikke grund til at gøre sig selv mere ked af det, derfor jeg til sidst droppede test listen, for blev kun ked af hver gang jeg var med, at jeg kunne skrive negativ, og se andre som måske fik positiv i første eller 2 forsøg, da jeg så ikke regnede med noget og skulle i behandling var jeg heldig, og så ville jeg godt på listen alligevel, for så kunne jeg endelig skrive positiv, lidt dobbelmoralsk er man vel altid 

Må indrømme jeg også synes listen er hård ved mig nu... Men da jeg selv engang i sin tid startede den for os tøser der er i behandling, vil jeg gerne støtte den... For resten af tiden (ud over lige efter en negativ test) er det da dejligt at se det lykkedes for noge... Og så viser det jo at der er håb for os andre også...

Anmeld

9. december 2010

qp

Årh jeg har da set fleeere billedspamtråde med mange af jeres lækre unger og når der allerede er 10 andre der har skrevet hvor søde de er, ja så gider jeg virkelig ikke at bruge tid på at skrive det også. Men der er jo ikke ensbetydende med, at jeg ikke synes de ser søde ud - jeg vægter bare, at bruge tiden på noget andet. Man kunne vel også køre den helt ud og sige, "hvis jeg fortæller dig at dit barn er kært så forventer jeg også, at du svarer mig personligt" Men tit bliver det er gruppesvar som ender ude i "tak alle sammen, det synes jeg jo også" eller lignende - og det er vel lidt ligegyldigt?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.