Pisser mig faktisk af

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

6. december 2010

Laulund87

MoarJ skriver:

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. december 2010

Silas&Mille

Grynt/Tina skriver:

Har læst og aner ikke hvad jeg skal svare dig ud over FISK

Jeg tænkte det samme i dette tilfælde

Anmeld

6. december 2010

LouiseNielsen

louiseandersen85 skriver:

nu fik du da dine svar...

Ved ikke lige hvem du tror du er siden du mener du har ret til at være så flabet???

Anmeld

6. december 2010

Stumpen

LouiseNielsen skriver:

Ved ikke lige hvem du tror du er siden du mener du har ret til at være så flabet???

Du forstår da virkelig at sprede julehygge..

Jeg tror jeg har læst hele tråden og dem du har svaret har du svaret negativt eller i hvertfald startet på det, kunne det tænkes at det er derfor nogen måske viger udenom dine debatter??

Anmeld

6. december 2010

LouiseNielsen

Stumpen skriver:

Du forstår da virkelig at sprede julehygge..

Jeg tror jeg har læst hele tråden og dem du har svaret har du svaret negativt eller i hvertfald startet på det, kunne det tænkes at det er derfor nogen måske viger udenom dine debatter??

Kan ikke se hvad forskellen er på at jeg svare igen, eller en anden gør det?????

Anmeld

6. december 2010

DK

LouiseNielsen skriver:

Ejjj tag det nu lige stille og roligt, Louise!

"jeg ved ikke hvem du tror du er"... altså, hun er vel bare en der svarer i din tråd. Der kommer med en kommentar. Altså... som du jo efterspurgte ret så kraftigt! Altså hun har jo ret!

Alle de svar du har fået i denne tråd, kan vel også vise dig at det ikke er fordi vi ikke vil svare dig eller svare på tråde generelt, men fordi at nogle tråde bare har mere almen interesse end andre? Og du har så lavet denne tråd som mange finder interessant/vedrører dem, så de får lyst til at svare! Det er da fint! Ikke noget at blive sur over, når det nu er præcist hvad du efterlyser!

Anmeld

6. december 2010

Stumpen

LouiseNielsen skriver:

Kan ikke se hvad forskellen er på at jeg svare igen, eller en anden gør det?????

Du kan ignorer det og lade den ligge og dermed stoppe alt det fnidder fnadder...

Anmeld

6. december 2010

LouiseNielsen

DK skriver:

Ejjj tag det nu lige stille og roligt, Louise!

"jeg ved ikke hvem du tror du er"... altså, hun er vel bare en der svarer i din tråd. Der kommer med en kommentar. Altså... som du jo efterspurgte ret så kraftigt! Altså hun har jo ret!

Alle de svar du har fået i denne tråd, kan vel også vise dig at det ikke er fordi vi ikke vil svare dig eller svare på tråde generelt, men fordi at nogle tråde bare har mere almen interesse end andre? Og du har så lavet denne tråd som mange finder interessant/vedrører dem, så de får lyst til at svare! Det er da fint! Ikke noget at blive sur over, når det nu er præcist hvad du efterlyser!

Jeg syntes stadig det er en flabet kommentar at komme med....

Anmeld

6. december 2010

DK

LouiseNielsen skriver:

Jeg syntes stadig det er en flabet kommentar at komme med....

Jeg er sikker på at der er nogen derude der synes at din "opsang" også er utroligt flabet, men jeg har ikke læst nogen der har skrevet direkte "hvem tror du selv du er, siden ud har ret til svar". Derimod synes jeg faktisk du har fået mange gode svar, og også mange svar hvor folk er ueninge med dig men holder sig til emnet, og ikke dig som person! Derfor synes jeg måske også du skulle gøre det!

Anmeld

6. december 2010

ekzunz

SussieThyssen skriver:

Holy moses..er I ikke færdige med den tråd endnu LOL
Jamen fortsat god "fornøjelse"

Og det var du så åbenbart heller ikke selv...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.