jeg vil da gerne sige at jeg tit bare "surfer" emner, og hvis det bare er random fototråd hvor man lige vil vise sit barn eller sin mave eller noget helt tredje frem er det ikke lige altid jeg skriver selvom jeg kigger, enten fordi at jeg måske ikke lige gider eller fordi at det kan være et emne som jeg ikke interessere mig for. eller bare fordi at der er mange af de samme tråde hver dag og det ligesom er "set før"
Jeg kan jo eks. ikke lige skrive tilbage på ALT jeg kigger på herinde, det er mit liv simpelthen for kort til..
jeg syntes det er fesent at blive tøsefornærmet over at der kun er en der skriver på en tråd man har lavet fyldt op til randen med billeder af ens barn der spiser sne eller kælker eller noget helt tredje.. det kan jo godt være at du selv syntes at dit barn er verdens dejligste og du har lyst til at dele ham med verden, og folk kigger. og det er da også fint for det er okay at du er glad for dine børn... men jeg ved ikke altid lige rigtig hvad man skal skrive og det er da vel også fint nok... Det booster vel bare dit ego at få at vide at dit barn er kønt eller sød at kigge på. men hvad får du ud af det i det lange løb, dine følelser for dit barn er jo de samme ligegyldigt hvad folk de siger.. går jeg da ud fra.
alle laver jo billedtråde for at tilfredsstille sit eget ego... og billedtråde kunne i og for sig jo bare være noget man skrev et dagbogsindlæg/blog omkring, og smed billederne i et fotoalbum. man kan ikke tvinge folk til at SKULLE skrive på hver enkelte tråd de er inde og kigge på..det mener jeg hvertfald ikke man behøver...
også bare alene hvis det så var en alm. debat som enten stillede et spørgsmål om et konkret problem eller andet, eller omhandlede noget som jeg eksempelvis bare ikke anede en dyt om, så kan jeg jo næppe være behjælpelig bare fordi at jeg patout SKAL svare fordi at jeg kiggede forbi....
så det er da bare ærgeligt at du ikke får tilfredsstillet dit behov, men at blive tøsefornærmet og nærmest skælde ud gør mig næste flov på dine vegne, at dit behov er så stort for at få bekræftelse via denne hjemmeside at du nærmest råber op og skaber en unødvendig debat og halvdårlig stemning.. det er jo slet ikke nødvendigt.. ja undskyld min direkthed, det er bestemt ikke for at træde dig over tæerne..
tit og ofte er det bare debatter som ikke interessere mig og derfor svarer jeg ikke, at man så kan se at debatten har været kigget 500 gange men kun svaret på tre gange giver i mit hovede ikke nogen mening og det er ifølge min overbevisning bare en overflødig viden som man ikke kan bruge til en hujende fis..
Anmeld