Pisser mig faktisk af

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

6. december 2010

Isabella_mor

jeg vil da gerne sige at jeg tit bare "surfer" emner, og hvis det bare er random fototråd hvor man lige vil vise sit barn eller sin mave eller noget helt tredje frem er det ikke lige altid jeg skriver selvom jeg kigger, enten fordi at jeg måske ikke lige gider eller fordi at det kan være et emne som jeg ikke interessere mig for. eller bare fordi at der er mange af de samme tråde hver dag og det ligesom er "set før"

Jeg kan jo eks. ikke lige skrive tilbage på ALT jeg kigger på herinde, det er mit liv simpelthen for kort til.. 

jeg syntes det er fesent at blive tøsefornærmet over at der kun er en der skriver på en tråd man har lavet fyldt op til randen med billeder af ens barn der spiser sne eller kælker eller noget helt tredje.. det kan jo godt være at du selv syntes at dit barn er verdens dejligste og du har lyst til at dele ham med verden, og folk kigger. og det er da også fint for det er okay at du er glad for dine børn... men jeg ved ikke altid lige rigtig hvad man skal skrive og det er da vel også fint nok... Det booster vel bare dit ego at få at vide at dit barn er kønt eller sød at kigge på. men hvad får du ud af det i det lange løb, dine følelser for dit barn er jo de samme ligegyldigt hvad folk de siger.. går jeg da ud fra.

alle laver jo billedtråde for at tilfredsstille sit eget ego... og billedtråde kunne i og for sig jo bare være noget man skrev et dagbogsindlæg/blog omkring, og smed billederne i et fotoalbum. man kan ikke tvinge folk til at SKULLE skrive på hver enkelte tråd de er inde og kigge på..det mener jeg hvertfald ikke man behøver...

også bare alene hvis det så var en alm. debat som enten stillede et spørgsmål om et konkret problem eller andet, eller omhandlede noget som jeg eksempelvis bare ikke anede en dyt om, så kan jeg jo næppe være behjælpelig bare fordi at jeg patout SKAL svare fordi at jeg kiggede forbi....

så det er da bare ærgeligt at du ikke får tilfredsstillet dit behov, men at blive tøsefornærmet og nærmest skælde ud gør mig næste flov på dine vegne, at dit behov er så stort for at få bekræftelse via denne hjemmeside at du nærmest råber op og skaber en unødvendig debat og halvdårlig stemning.. det er jo slet ikke nødvendigt.. ja undskyld min direkthed, det er bestemt ikke for at træde dig over tæerne..

tit og ofte er det bare debatter som ikke interessere mig og derfor svarer jeg ikke, at man så kan se at debatten har været kigget 500 gange men kun svaret på tre gange giver i mit hovede ikke nogen mening og det er ifølge min overbevisning bare en overflødig viden som man ikke kan bruge til en hujende fis..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. december 2010

SpunkenJo

isabellamor skriver:

jeg vil da gerne sige at jeg tit bare "surfer" emner, og hvis det bare er random fototråd hvor man lige vil vise sit barn eller sin mave eller noget helt tredje frem er det ikke lige altid jeg skriver selvom jeg kigger, enten fordi at jeg måske ikke lige gider eller fordi at det kan være et emne som jeg ikke interessere mig for. eller bare fordi at der er mange af de samme tråde hver dag og det ligesom er "set før"

Jeg kan jo eks. ikke lige skrive tilbage på ALT jeg kigger på herinde, det er mit liv simpelthen for kort til.. 

jeg syntes det er fesent at blive tøsefornærmet over at der kun er en der skriver på en tråd man har lavet fyldt op til randen med billeder af ens barn der spiser sne eller kælker eller noget helt tredje.. det kan jo godt være at du selv syntes at dit barn er verdens dejligste og du har lyst til at dele ham med verden, og folk kigger. og det er da også fint for det er okay at du er glad for dine børn... men jeg ved ikke altid lige rigtig hvad man skal skrive og det er da vel også fint nok... Det booster vel bare dit ego at få at vide at dit barn er kønt eller sød at kigge på. men hvad får du ud af det i det lange løb, dine følelser for dit barn er jo de samme ligegyldigt hvad folk de siger.. går jeg da ud fra.

alle laver jo billedtråde for at tilfredsstille sit eget ego... og billedtråde kunne i og for sig jo bare være noget man skrev et dagbogsindlæg/blog omkring, og smed billederne i et fotoalbum. man kan ikke tvinge folk til at SKULLE skrive på hver enkelte tråd de er inde og kigge på..det mener jeg hvertfald ikke man behøver...

også bare alene hvis det så var en alm. debat som enten stillede et spørgsmål om et konkret problem eller andet, eller omhandlede noget som jeg eksempelvis bare ikke anede en dyt om, så kan jeg jo næppe være behjælpelig bare fordi at jeg patout SKAL svare fordi at jeg kiggede forbi....

så det er da bare ærgeligt at du ikke får tilfredsstillet dit behov, men at blive tøsefornærmet og nærmest skælde ud gør mig næste flov på dine vegne, at dit behov er så stort for at få bekræftelse via denne hjemmeside at du nærmest råber op og skaber en unødvendig debat og halvdårlig stemning.. det er jo slet ikke nødvendigt.. ja undskyld min direkthed, det er bestemt ikke for at træde dig over tæerne..

tit og ofte er det bare debatter som ikke interessere mig og derfor svarer jeg ikke, at man så kan se at debatten har været kigget 500 gange men kun svaret på tre gange giver i mit hovede ikke nogen mening og det er ifølge min overbevisning bare en overflødig viden som man ikke kan bruge til en hujende fis..

Jeg er bare SÅ enig

Tilgebgæld er det ærgeligt hvis man har en bekymring/undren/spørgsmål som ingen gider/vil/har lyst til at svare på.

Billedtråde er søde, og skidehyggeligt at kigge med på, men helt rigtigt beskrevet kun for at booste sit eget ego. Specielt når det man hænger sig i er hvor mange der kommentere på netop hvor søde/sjove/kønne og meget meget mere ens egne unger er.

Husk nu det er jul. Folk har travlt. Og personligt forsøger jeg at svare hvor jeg kan og mener jeg har noget at bidrage med, men tiden kan være knap.....

Anmeld

8. december 2010

Isabeau2206

LouiseNielsen skriver:

Hejsa

Lige et surt opstød herfra...

Jeg er faktisk ved at være skide træt af at oprette indlæg hvor en hel masse kigger, men måske kun EN gider bruge sin tid på lige og svare.. Jeg syntes det er super træls faktisk, og bliver sku hele ærlig en smule tøsefornærmet over det... Det kan både være til spørgsmål jeg har, billeder jeg ligger ind af mine sønner eller nu hvor jeg har skrevet om det søde min ældste søn sagde til mig... I fx det indlæg er der kun EN som ikke følte sig for fin til lige at smide en kommentar ud af de 45 der havde kigget.... Syntes simpelthen det er for dårligt!

Og her kan der skisme ikke bruges som undskyldning at det var fordi i ikke lige viste noget omkring det emne...

Jeg er ikke den eneste som må sidde tilbage med den følelse, da jeg faktisk tit støder på debatter hvor der er mange som har kigget men ingen har skrevet... Mand jer dog lige lidt op og brug 2 minutter på lige at smide en kommenter....

Vil ikke ribbe op i hvem der er populær og hvem der ikke er, men jeg er vist ikke den eneste som kan se der dælme er forskel på hvem man er!!!!

Troede til at starte med at det var fordi jeg bare var skide upopulær at ingen GAD svare i mine indlæg når jeg viser børn frem (og kan sku ik være fordi jeg har grimme børn) Men nu har jeg set flere som ikke får svær på div indlæg de laver.... Så kan ikke være der skoen trykker!

Men hvorfor så?

Mvh Louise, som faktisk er pænt tøsefornærmet....

Altså jeg indrømmer, jeg heller ikke svarer på alle, jeg læser, men jeg prøver. Har nemlig selv lagt mærke til, at jeg heller ikke får så mange svar på mine indlæg. Det er som om der er forskel på fisk?

Så jeg har det sådan her; gør mod andre, som de gør ved dig (er det ikke sådan, man siger?)

Anmeld

8. december 2010

SpunkenJo

Isabeau2206 skriver:

Altså jeg indrømmer, jeg heller ikke svarer på alle, jeg læser, men jeg prøver. Har nemlig selv lagt mærke til, at jeg heller ikke får så mange svar på mine indlæg. Det er som om der er forskel på fisk?

Så jeg har det sådan her; gør mod andre, som de gør ved dig (er det ikke sådan, man siger?)

Nice

Anmeld

8. december 2010

Meliora

Nu er det jo ikke lige alle der har tid til at skrive på baby.dk hele tiden, og derudover er der godt nok mange ligegyldige indlæg herinde, som man måske klikker ind på, tænker nå nå, og surfer videre. Man må vel selv vælge om man skriver et indlæg?

Anmeld

8. december 2010

SSL

Hold da fest, endnu en glad tråd  ...... eller...

Anmeld

8. december 2010

Meliora

isabellamor skriver:

SÅ enig:-)

Anmeld

8. december 2010

Meliora

SanneBoe skriver:

Hold nu K*ft, en hønsegård!

Man kan sgu da ikke tage personligt at folk ikke skriver på ens indlæg, det har da ikke noget med dig at gøre som person, det kan da godt være du har "taget dig tid" til at lægge billeder ud af dine unger og folk tænker da sikkert også, Nårh hvor sødt, men de bare ikke har skrevet en kommentar til det - so what, hvis du er så skuffet over at folk ikke kommenter dine billeder af dine børn, så la da vær med at lægge dem ud, jeg fatter simpelthen ikke at man på en internetside som baby.dk hvor det ellers er så lækker og ejeren gør så meget for at det bare spiller, at der skal oprettes det ene indlæg efter det andet om hvor træls det egentlig er at være her - jamen så bli dog væk, hvis det er sådan et stort problem!

Sådan der, nu brændte jeg sgu en sikring!

Tænkte det samme:-)

Anmeld

8. december 2010

Meliora

Dansker i England skriver:

Hold op hvor er jeg ved at være træt af disse indlæg. Bestemte mig for at tage en pause fra baby.dk efter tråden med brok over, at ingen donerede julehjælp, og er tilbage for første gang i flere dage i dag og kan se, at intet er blevet bedre. At hakke på hinanden kan vi da finde ud af herinde. Dette er ikke møntet personligt på ts, men nu er din tråd den 3. jeg læser i aften, som er blevet oprettet med det eneste formål at brokke sig. Lad os nu alle sammen køle af og tælle til ti og lade være med at tage alting så personligt.

Me too, har ikke været på den seneste uge før lidt igår og så i dag. Bliver lidt flov på trådstarters vegne, for det virker som om baby.dk fylder LIDT for meget i hendes liv. Det er jo altså bare et website.

Anmeld

8. december 2010

Miamaja

isabellamor skriver:

helt enig.

Jeg taenkte aaah nej, ikke nu igen - Det virker altsaa paa mig som virkeligt barnligt at gaa saa hojt op i det... Man kan altsaa ikke forlange at folk (som for de flestes vedkommende er fremmede til og med) skal svare paa ens billeder eller indlaeg fordi de svare paa andres. Det kan man ikke forlange eller tage saa tungt, synes jeg.

Jeg har ogsaa lavet indlaeg som INGEN har svaret paa overhovedeti  det er meget tilfaeldigt. Jeg synes det siger mere om ens selv end brugerne i dette forum hvis man synes at det er pga ens person ... Og spilde ens folelser paa et 'online forum' saa gaar man for hojt op i det synes jeg.

God juuuuul

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.