Betaler I licens?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3. december 2010

BabyAnno2012

Laulund87 skriver:

Ja det gør jeg! Og jeg fryder mig hver gang folk får kæmpe regninger fordi de ikke har betalt det de skal!

Hapselapse

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. december 2010

Anonym trådstarter

112233 skriver:

Heller ikke i bilen?

jo der er en i bilen, men der hører vi nu kun vores egne cd'er.

Anmeld

3. december 2010

Hansen97

Anonym skriver:

jo der er en i bilen, men der hører vi nu kun vores egne cd'er.

Aldrig nogensinde.... ??

Og ja forhåbentlig narre den kloge den mindre kloge...!!

Anmeld

3. december 2010

bøgelund

ja, det gør vi bestemt. 

men må da indrømme, at jeg syntes det er død trælse penge.. men det syntes jeg nu snart om alle regninger.. men det er nogle penge vi får noget for, men det tænker man nok ikke lige over. 

Anmeld

3. december 2010

Anonym trådstarter

112233 skriver:

Aldrig nogensinde.... ??

Og ja forhåbentlig narre den kloge den mindre kloge...!!

nej vi hører aldrig radio i den, den skratter så meget at det ikke er noget vær.

Anmeld

3. december 2010

Mutti2B

Mie A skriver:

Ja  - synes ikke om at snyde - og heller ikke andre der gør det!!!

Anmeld

3. december 2010

A.

altså  Alle med TV, computer eller mobil med internetforbindelse skal betale den lovpligtige medielicens. så siden du er på nettet så har du nok pc og internet og tro mig før eller siden finder de ud af at i ikke betaler og det giver en kæmpe regning

Anmeld

3. december 2010

Anonym trådstarter

Mie A skriver:

Ja  - synes ikke om at snyde - og heller ikke andre der gør det!!!

det handler bestemt ikke om at snyde, det handler bare om at vi ikke gider have trukket sådan en regning ned over hovedet. vi vil da også selv bestemme om vi betaler til velgørenheder, parabol osv. osv.

Anmeld

3. december 2010

Anonym trådstarter

A. skriver:

altså  Alle med TV, computer eller mobil med internetforbindelse skal betale den lovpligtige medielicens. så siden du er på nettet så har du nok pc og internet og tro mig før eller siden finder de ud af at i ikke betaler og det giver en kæmpe regning

de ved skam godt at vi ikke betaler det. Og de har også forsøgt at få os til det, men vi underskrev ikke nogen kontrakt om at ville betale det da vi købte vores tv, computer osv., så de ved godt at de ikke får en krone af os.

Anmeld

3. december 2010

Mie A

Anonym skriver:

det handler bestemt ikke om at snyde, det handler bare om at vi ikke gider have trukket sådan en regning ned over hovedet. vi vil da også selv bestemme om vi betaler til velgørenheder, parabol osv. osv.

Det er altså at snyde, når det er noget man SKAL betale...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.