Mette+Mathias skriver:
Jeg tror simpelthen ikke på at der er nogle mennesker som ALDRIG ser DR1 eller andre af DRs kanaler, ELLER Tv2 ELLER lytter til nyhederne i radioen ELLER læser nyhederne på tekst-tv, det tror jeg ikke på.
det er først for nylig at vi har set dr1 men for bare 6 mdr siden så vi aldrig dr's kanaler, ser ikke tekst tv da vi går på nettet i stedet for.. bruger ikke dr's hjemmeside til noget... og jeg hører aldrig deres radio kanaler.. vi hører lokal radio, og jeg hører den eller cd i bilen... Min mand kan ndog godt lide at høre p3, men han får ikke lov af mig, for gud hvor synes jeg det er plat og ekstrem dårlig musik! Det er kun tv2 region der får noget af licensen, og det er nok omkring 1 gang hveer anden uge vi ser det, og det er KUN fordi vi ikke lige for skiftet kanal.. 
Så må du tro på det eller ej, men jeg ville sagtens kunne undvære alle dr's tv kanaler, tv2 nord, dr's hjemmesider og deres radio kanaler.. gerne for at spare 2200 om året.. for SÅ meget er det slet ikke værd...
plus at deres argument for at indkræve licens ikke holder vand længere, da de sender bras som talent, x-factor, aftenshowet og ja, jeg kunne blive ved..
Anmeld