Maja84 skriver:

Jeg sammenligner dte lidt med at betale skat, hvor man jo giver til en masse ting, men nogle kommer feks meget sjældent til lægen eller på sygehuset, skal de så betale mindre i skat i dem som ofte kommer til lægen eller er syge, så de ofte er på hospitalet 
Nogle ting betaler man til, i samfundet, selvom man ikke bruger det, eller bruger det sjældent 
"Jeg sammenligner det lidt med at betale skat, hvor man jo giver til en masse ting, men nogle kommer feks meget sjældent til lægen eller på sygehuset, skal de så betale mindre i skat i dem som ofte kommer til lægen eller er syge, så de ofte er på hospitalet
"
- kunne ikke få citér funktionen til at virke! 

MEN det jeg læser ud fra ovenstående^^ er, at jeg, som ikke bruger DR på nogen måde, skal betale for at andre ser tv... i just don't get the point !
Og ja jeg bruger internet men det betaler jeg også flere hundrede kroner for hver måned både til teleselskab og det lokale net!!! så hvorfor er det DR skulle have krav på flere af vores hårdttjente penge??!!
Udover det har jeg ganske enkelt ikke råd til at betale licens.. 
hvis jeg havde penge NOK ville jeg da klart gøre det og hvis jeg havde tiltrækkeligt mere end nok ville jeg også betale for så mange andre familier som min egen (altså som tingene er lige nu) som overhovedet muligt.. og selvfølgelig prøve at ændre lidt på tingene for det er desværre kun en mulighed hvis man er stinkende rig .. Skønne (FAR)velfærdssamfund.. !!
kan ikke understreges nok!! fydaføjda!!!!
Anmeld