I er så skæge ind imellem, hvorfor skriver I ikke bare ja eller nej og en begrundelse... Synes måske det er lidt urelevant om andre synes at det er forkert at snyde og så indlede en "større" diskusion om de som nu har sagt >Nej, betaler ikke Licens fordi...< Det er et eller andet sted helt op til hver enkelt, og jo ja der kommer en bøde som udregnes efter skøn, hvis man bliver snuppet og tja så er det en sag mellem parterne.
Jeg selv betaler licens, men jeg gjorde det ikke da jeg var studerende, jeg så, så heller ikke så meget tv, fordi mit signal var så møg ringe at jeg kun kunne se tv når dagen var heldig, men dengang var der nu heller ikke multimedielicens som nu...
Jeg blev dog en smule irriteret over at de lavede licens reglerne om, for det er ikke bare pga internet og telefoni med mere... Det er 100% DR´s ønske og indflydelse der har skabt denne lov på baggrund af at du via nettet, mobilen og diverse andre medier kan få adgang til DR´s ydelser/produktion og det var der halen var, for betalte du ikke licens og havde fravalgt Radio og TV, så kunne du stadig se og hører mange af deres ting over nettet. De kunne jo i princippet have valgt brugerbetaling på deres hjemmeside, som så mange andre... 
Synes dog det er en lidt unfair måde at komme "sortseerne" til livs, jeg kender selv en som havde fravalgt tv, men dog betalte radiolicens, og "DR licensmanden" var ude og plumbere (staves?) hendes tv eller stik, i hvert fald kunne hun ikke se tv, men godt se DVD og VIDEO. og hun havde selv bedt om at få tvet plumberet, fordi hun ikke ville se tv...
Udover det er jeg selv lidt ked af at vi går og betaler licens, for synes hele tiden at det er genudsendelser og øv programer der vises
, vi har endda suppleret med parabol og tja nogle aftener kan man sidde og zappe løs uden at finde noget brugbart...
Og der kan vi så klikke os ind på baby.dk og følge med i hvad I andre har på hjertet hehe... 
Anmeld