Vi har boet på denne adresse i henholdsvis 8,5 og 9,5 år. Til at starte med betalte vi ikke licens fordi min kæreste bildte mig ind at han betalte det via sit bolig-kabel-net halløj
For nogle år siden opdagede jeg dog hvordan det hang sammen, og bad min kæreste tilmelde os licensen, hvorpå han tilmeldte os radiolicensen
Den har vi betalt lige siden uden de store skrupler, da vi begge har været studerende indtil i sommers, og synes som andre nævner, at det er urimeligt at man skal betale fuld pris mens man pukler røven ud af bukserne til den laveste indkomst i landet (SU), mens f.eks. pensionister slipper med halvdelen af beløbet.
I den tid vi har boet her, har vi to gange haft besøg af en licensmand, men da han som andre også skriver ikke har ret til at træde over dørtrinnet, ja, så har han reeelt ikke kunne gøre noget og vi har sendt ham bort igen 
Dog skal det nævnes at vi skifter bopæl i det nye år, og til den tid har vi tænkt os at lege gode samfundsborgere, og betale den fulde medielicens, men KUN fordi vi ikke ønsker at være dårlige eksempler for vores børn, som en dag jo bliver gamle nok til at forstå den slags 
Anmeld