Betaler I licens?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

5. december 2010

Pige2009

Zafir skriver:

Helt sikkert. Jeg holder meget af public relations tv, eller hvad man nu kalder det. Kan også godt lide DR på nettet Såman skal betale for det man bruger

Mener det er Public Service

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. december 2010

Pige2009

Shibby skriver:

Mega nice formuleret indlæg

Kunne ikk ha sagt det bedre selv..!

Rigtig nederen at betale for noget der er hamrene kedeligt og ubrugeligt, hvad kan dr1 vise af de nyeste nyheder osv som tv2 ikke kan? Ikk en bjælde..Og disney sjov er ikke en nyhed

Så er der jo også den hemmelige kanal med alle dens spændende programmer. Husk også på, at vi ikke ville have haft Matador, Krøniken, Rejseholdet, Borgen osv., var det ikke for licenskronerne

Anmeld

5. december 2010

Pige2009

louisevl skriver:

Tak

Anmeld

5. december 2010

FrkC

Laulund87 skriver:

Ja det gør jeg! Og jeg fryder mig hver gang folk får kæmpe regninger fordi de ikke har betalt det de skal!

Såen må jeg indrømme jeg oss har det ..

Ja vi betaler absolut også licens !!! Det andet er jo snyd

Anmeld

5. december 2010

Pige2009

CamillaValby skriver:

Jeg syntes at det er noget fis at tvinge folk til at betale licens.
Jeg ser aldrig dr´s kanaler måske 1 gang om måneden og det kunne jeg sagtens lade hver med. Jeg høre aldrig deres radio kanaler, det fanger mig bare minus.

Nu kommer TV2 også til at blive en betalingskanal, kan ikke lige huske datoen. Det er så skønt med alle de penge til licens

Det hedder jo også multimedielicens, da alle med computer, TV og radio skal betale. "Skatten" går ikke bare til DR med til kulturelle arrangementer rundt om i landet som en anden også siger

Anmeld

5. december 2010

Sofia

5. december 2010

Anonym

Baagøe skriver:

Idag er der jo kun én slags licens - medielicens

Ja, men han får stadig kun regninger for radiolicens.

Anmeld

5. december 2010

Pige2009

Anonym skriver:

Ja, men han får stadig kun regninger for radiolicens.

Det er vanvittigt - padder siger jeg bare

Anmeld

5. december 2010

Anonym

Baagøe skriver:

Det er vanvittigt - padder siger jeg bare

Ja det virker ikke just som om der er styr på deres ting derinde ved DR, men jo deres hovedpine

Anmeld

5. december 2010

Anonym

Vi har boet på denne adresse i henholdsvis 8,5 og 9,5 år. Til at starte med betalte vi ikke licens fordi min kæreste bildte mig ind at han betalte det via sit bolig-kabel-net halløj  For nogle år siden opdagede jeg dog hvordan det hang sammen, og bad min kæreste tilmelde os licensen, hvorpå han tilmeldte os radiolicensen  

Den har vi betalt lige siden uden de store skrupler, da vi begge har været studerende indtil i sommers, og synes som andre nævner, at det er urimeligt at man skal betale fuld pris mens man pukler røven ud af bukserne til den laveste indkomst i landet (SU), mens f.eks. pensionister slipper med halvdelen af beløbet.

I den tid vi har boet her, har vi to gange haft besøg af en licensmand, men da han som andre også skriver ikke har ret til at træde over dørtrinnet, ja, så har han reeelt ikke kunne gøre noget og vi har sendt ham bort igen

Dog skal det nævnes at vi skifter bopæl i det nye år, og til den tid har vi tænkt os at lege gode samfundsborgere, og betale den fulde medielicens, men KUN fordi vi ikke ønsker at være dårlige eksempler for vores børn, som en dag jo bliver gamle nok til at forstå den slags

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.