Betaler I licens?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

5. december 2010

Pige2009

Anonym skriver:

det handler bestemt ikke om at snyde, det handler bare om at vi ikke gider have trukket sådan en regning ned over hovedet. vi vil da også selv bestemme om vi betaler til velgørenheder, parabol osv. osv.

SÅ gider du vel heller ikke betale skat? Bliver ærlig talt lidt harm over, at vi andre skal betale for jer som bevidst snyder

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. december 2010

Anonym

Anonym skriver:

jo der er en i bilen, men der hører vi nu kun vores egne cd'er.

det er underordnet om du bruger radioen.. Hvis bare du har den, skal du betale licens. På samme måde med eks. din mobil. Hvis den kan gå på nettet, så skal du betale den fulde licens, og igen er det underordnet om du så gør brug af det.. Det er sur røv med det licens, og jeg mener også at det burde være en del af den pris du i forvejen betaler for dine kanaler, eller som en anden nævner over skatten.. Men hvis man bare undlader at betale er det jo hamrende ulovligt, og meget dyrt i sidste ende hvis/når det bliver opdaget.. Vælg dine kampe med omhu..

Glædelig 2. søndag i advent

Anmeld

5. december 2010

Anonym

Anonym skriver:

Jeg er meget nysgerrig om, om I betaler licens hjemme ved jer? Hvorfor, hvorfor ikke?

Herhjeme betaler vi ikke licens, da vi synes det er noget pis (for at sige det lige ud) de har fundet på for at tjene ekstra penge ind på befolkningen, og hvis vi ser noget betaler vi for parabol, kabeltv, sputnik, nutv osv. osv., så vil vi sq ikke også betale licens.

Ja, jeg synes også det er noget pis, når jeg skal betale overpris for min nye kjole - Men jeg betaler nu ved kasse 1 alligevel.

Og Ja, jeg betaler licens. Jeg har ikke lyst til at være tyv..

Anmeld

5. december 2010

louisevl

Baagøe skriver:

SÅ gider du vel heller ikke betale skat? Bliver ærlig talt lidt harm over, at vi andre skal betale for jer som bevidst snyder

Anmeld

5. december 2010

Dorthe1986

Ja her betaler vi licens Jeg hader at snyde, min samvittighed er ikke til det... og tanken om at der skulle komme en licensmand og man så ikke betalte... Jeg kan ikke overskue at skulle til at betale en kæmperegning

Jeg kunne dog godt tænke mig at det var lidt anderledes med licensen... at pensionister, studerende osv kunne få lidt rabat

Men ellers betaler jeg med glæde...

Anmeld

5. december 2010

Pige2009

Siber skriver:

Kan man undgå det i dagens danmark???

Altså jeg synes nu bare de skulle ligge det ind under skatten, så betaler alle!

Men ja jeg betaler licens, men i Norge!

Knus Siber

Lige præcis - det er jo bare en ekstra skat

Anmeld

5. december 2010

Pige2009

Anonym skriver:

Undskyld mig alle Jer der sidder og nævner smæk før eller siden osv.

Jeg havde en kæreste engang for 5 år siden hvor en licens mand kom ud og bankede på døren og spurgte om han havde tv, radio osv. og ham betalte licens (hvilket han ikke gjorde og han stod med en joystick i hånden). Men sjovt nok har han aldrig hørt fra dem!

Eneste han betalte/betaler er radio licens hvilket er INGENTING i forhold til tv licens. Så så meget gårr de vidst heller ikke op i det. For de fik da hans cpr-nummer og det hele!

Idag er der jo kun én slags licens - medielicens

Anmeld

5. december 2010

Anonym

Kender en der ikke har betalt licens i 26 år nu. Jeg ville ikke turde at lade være med at betale. Men det er ham der måske får en kæmpe bøde en dag. Ikke mig. Syntes ikke i kan være bekndt at lade være med at betale

Anmeld

5. december 2010

Pige2009

kiwii skriver:

det gør det da stadig ik ok a snyde med det

og hvis folk er stolte a ik a betale licens og syns det noget fis hvorfor så ik stå ved det ??

undre mig bare lidt

Helt enig - men måske er de anonyme netop fordi de inderst inde godt ved, det er forkert og i sidste ende er lidt f over det

Anmeld

5. december 2010

Pige2009

Anonym skriver:

Hvem er stolt?? Siger bare at DR åbenbart ikke føler det er så vigtigt alligevel mht. at få deres penge, når de jo bare i princippet kunne opkræve dem uden videre. Men nej.

Og er anonym fordi jeg ikke gider høvles ned af folk. Fordi folk ikke kan skelne mellem om det er MIG eller min X som jeg intet har med at gøre der ikke betaler licens, derfor

Vi betaler skam licens herhjemme, pointerede bare at de ikke kommer og opkræver hos alle eftersom der er gået 5 år og de har alt info på manden.

Det er sørme da ikke ret høje tanker du har om os

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.