Betaler I licens?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4. december 2010

Plysbjørnen

Jeg er meget nysgerrig om, om I betaler licens hjemme ved jer? Hvorfor, hvorfor ikke?

Herhjeme betaler vi ikke licens, da vi synes det er noget pis (for at sige det lige ud) de har fundet på for at tjene ekstra penge ind på befolkningen, og hvis vi ser noget betaler vi for parabol, kabeltv, sputnik, nutv osv. osv., så vil vi sq ikke også betale licens.

Jeg kan fortælle dig at det er blevet lavet om til at hedde Multimedie licens, og skal betales hvis og så fremt at der forefindes adgang til Fjernsyn, Radio eller INTERNET i dit hjem. og tro mig du kan få en helvedes stor regning hvis det bliver opdaget at du ikke gør

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. december 2010

Ni-ko-li-ne

Jeps... Det er for fjollet at lade være

Anmeld

4. december 2010

L-Mortil3

Ja det gør vi, det kører helt af sig selv hver måned på PBS...

Vidste ikke "man kunne slippe" de plejer da ellers nok at have grabben ude efter penge

Men hva, vi ser vores del af tv, hører en masse radio osv. så skide være med det, de kroner undværer jeg gerne for det privilegie

Anmeld

4. december 2010

Mormilla

Ja det gør vi da...

Anmeld

4. december 2010

Anonym

Licens burde altså køre over skatten... Så skal ALLE betale og man ville ikke engang lægge mærke til det fordi man ikke ser regningen nogensinde

Anmeld

4. december 2010

LinLin

Ja!

Anmeld

4. december 2010

Anonym

Nej det kan I fandmer tro jeg ikke gør og ALDRIG kommer til! De der reklamer de laver er simpelthen så latterlige, de prøver at skræmme folk til at betale for deres lort!! Det er da totalt uetisk!!! (Det er faktisk visuelle mafia metoder, afpresning, som er ulovligt i DK!) 
-Udover det, betaler jeg dyrt hver måned for det internet jeg bruger - jeg skal sgu ikke også betale over 1000 kr pr. halve år for det!!! Hvis de vil have vi skal betale deres lorte licens må de jo cutte forbindelsen !! - deres kanaler er frit tilgængelige, det KAN de bare stoppe hvis de vil.. Udover det har vi ikke en bil, ingen radio - og DR's programmer er IMO ikke værd at se.. puuh det gør mig simpelthen bare så vred at alle danskerne bliver påduttet det!!! Hvis man skal se bort fra mine holdninger til det så har vi herhjemme heller ikke råd til det. Det er p*sse dyrt!! 

Anmeld

5. december 2010

jannebjerre

Anonym skriver:

Du behøver ikke skrive til mig , som om jeg er dum..!

Jeg ved godt jeg skale betale medielicens.... det er fair, da jeg går på nettet som det eneste.....  

Men gider ikke betale tv licens for noget jeg aldrig ville skue overpå. Jeg synes virkelig, DR (staten) snyder på det punkt.

Se her:

http://www.dr.dk/OmDR/Licens/Privat/FAQ_Privat/Alle+licenspligtige+apparater.htm

Det ender med du får en kæmpe bøde og så griner jeg dælme af dig

Anmeld

5. december 2010

Giraffen

Vi betaler ikke licens.

Min kæreste er meget firkantet og gider ik betale til at de skal ha et DR-hus der blev SÅ dyrt, at det har ikke så meget meg public service at gøre.

jeg havde ikke råd kun med min SU og så synes jeg rent politisk at de burde trække det over skatten og at folk på overførselsindkomst, su, førtidspension og alle andre lavtindkommede skulle have et nedslag i prisen, for det er altså mange penge når man kun har 5000 udbetalt om måneden

Tror der er et skel sådan rent generationsmæssigt for alle i min familie over 30 betaler licens, for det SKAL man, mens alle os under 30 ikke gør det, fordi man ka la vær.

Det er nok en farlig udvikling for det betyder at DR mister flere og flere licensbetalere. 

Dog er jeg vildt dobbeltmoralsk i forhold til deres programmer for elsker virkelig DR og havde jeg pengene havde de også fået deres licens. Men i en presset økonomi er det nok der det er lettest at lade være og nok også for "nemt" et sted at spare

Anmeld

5. december 2010

Anonym

jannebjerre skriver:

Se her:

http://www.dr.dk/OmDR/Licens/Privat/FAQ_Privat/Alle+licenspligtige+apparater.htm

Det ender med du får en kæmpe bøde og så griner jeg dælme af dig

ja ja

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.