lauras*mor* skriver:
de skal ha en retskendelse til at komme ind hos dig.. INGEN må kigge ind af andres vinduer faktisk...
Desuden er det sådan i danmark (minus hundeloven) at du er uskyldig til det modsatte er bevist... dvs. du kan sige til licens manden at du ikke ejer noget af det han siger du sikekrt har...
"har du en mobil" svar: nej kun fastnet
"har du en computer" svar: nej jeg går altid på biblioteket
"haar du heller ikke tv" svar: nej jeg spiller spil og er social med min familie i stedet for!
"hvad med en radio" svar: nej, vi spiller selv
dermed skal du ikke betale licens... Manden ved godt at du sikkert lyver men han kan ikke bevise det... medmindre han får en kendelse til at komme ind i dit hjem... og kommer han med sådan en (hvilket de ikke gør) så har du lige købt det hele men har desuden ikke tænkt dig at betale det da du spare et par hundrede hvis det er skat der opkræver det... bingo.. 1-0 til sortseeren... 
Vi kan prøve at vende den om for dem der betaler licens.. Er der nogen af jer der brænder/downloader musik??? for det er faktisk det samme.. i bruger noget UDEN at betale.. og DET er strafbart.. det er det ikke at droppe licensen.. man kommer ikke engang i RKI da det vil blive taget over ens skat hvis det kommer dertil... hihi...
trådstarter: gå ind på facebook og søg på licens lars' kamp mod DR licens... :-) super fed gruppe...
til alle: husk på hvem det er der betaler Plummer's aftrædelsesløn på 7? millioner kr!!!
Jeg er træt af vi betaler licens, men min samvittighed er desværre ikke til at ændre det lige pludselig når der er betalt i så lang tid... inden jeg mødte min mand betalte jeg kun radiolicens.. men der havde jeg også KUN en radio..... 

desuden er reglerne faktisk så dumme at hvis du har et tv skal du betale licens... OGSÅ hvis det ikke virker, eller du kun bruger det til at se film på fra din playstation eller lign.. hvor dumt er det lige?? eller hvis du har en pc... men ikke noget internet... Det er ikke programmet du betaler for, men MULIGHEDEN.. Og det er ikke lige?! ALLE nyere mobil tlf kan gå på nettet, det er ikke sikkert man kan finde ud af hvordan, men du har muligheden... og så skal du jo betale... det er da logisk ikk?!
jeg tror grunden til at de ikke smider et loginkrav på deres hjemmesider og deres tv kanaler som friviligge tillægsprodukter i tvpakkerne er fordi de godt ved at indkomsten bliver det lavere, og så holder det ikke længe det fine D(D)R firma...