Shibby skriver:
Inde på Peters væg har en kaldt Mikkel for en fejlfarve 
Mikkel har bosnisk,italiensk og dansk blod i årerne!
Åhr jeg blir rasene når folk kommer med deres fucked up udtalelser omkring andet end fuldblodsdansk! 
Hvad er din mening om racisme?
Hvad lære du dit barn om de forskellige "farver" mennesker (tyrkere,kinesere,asiatere,grønlændere,palistinænsere ect)?

Jeg kan ikke snuppe folk som er det.. bliver nærmest hadsk overfor dem.... 
jeg mindes ikke vi har hørt noget grimt jeg er kun i tvivl om at jeg engang havde to som kom kørende i en bil (to brianer) og så sagde den ene vist (for jeg var ikke sikker) "perker elsker" til mig som kom kørende med min datter bag på, på cykel, desværre var jeg i tvivl om jeg hørte rigtigt...men eftersom jeg var i tvivl om det var det han havde sagt, kunne jeg kun gå og være sur over hvis nu han havde sagt det agtigt...
Jo nu jeg tænker mig om så var der i starten af min kærestes og mit forhold en som engang skrev inde på dating hvad jeg dog lavede med sådan en strandløve.. så sagde jeg til ham hvad han dog mente med det, for jeg forstod det ikke.. så saged han ja sådan en udlæning.. hvor efter jeg skrev et meget surt brev til ham og sagde hvad han bildte sig ind og han var ikke en udlæning, for han var dansk som ham og jeg.. men hans far var Amerikaner.. jeg hader racister...
Min kæreste har aldrig oplevet noget overhovedet.. sjovt nok..
kun hvor han her kommet ind på et pizzaria så har de måske sagt til ham "hvor kommer du fr" hvor han så har svaret "jeg kommer fra Danmark" LOL
Anmeld