Jeg er adopteret fra Korea, min mor er dansker og min far islænding. Min mand er islænding. Så vores 2 bedårende smukke piger er derfor godt blandede 
Rasisme er noget af det værste jeg ved. Jeg kan blive noget så ked, vred og chokeret. Og det er noget jeg vil gøre alt for at undgå at mine piger bliver udsat for. Selv har jeg oplevet en del rasisme, både i min barndom, men desværre også i min voksentid. Det er hårdt at blive mobbet som barn af andre børn, men det er uforskammet og chokerende at blive mobbet som voksen af andre voksne.
Jeg har som sagt 2 dejlige piger, den ene på 3½ og den anden på 14 måneder. Min ældste datter er jo kommet i den alder hvor hun kan se at vi mennesker er forskellige, nogle er mørke andre lyse. Hun har sommetider sagt at en vis person ser lidt anderledes ud (har en anden hudfarve). Jeg fortæller hende at alle jo er forskellige på hver sin dejlige måde og at det jo er godt. Hun har også peget på flere damer som måske ligner mig lidt (med sort hår og skæve øjne) og sagt "hun ligner mor hende der" og så får hun ofte et stort smil tilbage fra vedkommende.
Og som en tilføjelse, så er din Mikkel altså utrolig smuk 
Min kæreste er også adopteret fra Korea, og han er også af og til træt af at være "anderledes", fordi folk stirrer sådan. Nogen kommer med dumme kommentarer som "skævøjer" osv. Tror også nogen gange han har svært ved at tro, at jeg synes han er lækker, fordi han føler, at mange andre ser ham som "forkert", og det synes jeg jo er helt sindssygt, for han er den lækreste mand, jeg har mødt. Han har en lækker solbrun farve, og de brune øjne kan jeg bare drømme mig væk i. Uanset om de så er "skæve" eller ej. Hvilket jeg så ikke vil kalde dem, nok mere små
Han er også utrolig stødt over folks fordomme om, at asiatiske mænd er små forneden, hvis i ved hvad jeg mener. Fordi han føler, at folk betvivler hans maskulinitet. Men jeg skal da hilse og sige, at der ikke er nogle som helst problemer dernede, så har jeg ikke sagt for meget
Nej, jeg synes min mand er den lækreste, der findes, og jeg glæder mig som en sindssyg til at få børn med ham. Jeg håber faktisk, at de får et asiatisk look, fordi jeg synes, at han ser enormt godt ud. Så jeg ville ikke have noget imod et par sorthårede, brunøjede, "skævøjede" (lorteord) børn. Tvært i mod.
Jeg har da tænkt på, om vores fremtidige børn vil blive udsat for racisme, hvis nu de kommer til at se meget asiatiske ud. For jeg tror tit folk glemmer, at det ikke kun er "sorte" (undskyld ordet) eller arabere osv. der udsættes for racisme, det er også eksempelvis asiatere. Men jeg vil lære mine børn accept, og tolerence af andre mennesker, og lære dem, at de blot skal ryste på hovedet over onde kommentarer, fordi de mennesker, der kommer med dem, bare ikke er gode mennesker. Og dårlige mennesker skal man ikke spilde sin tid på!