tanke efter tv2 dok...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

30. november 2010

Rosa

Anonym skriver:

Jeg og min niece/nevøs gamle fritidhjem har meldt det til kommunen.
Jeg ved der også er en psykolog indover, men det er til samtaler til min søskende, og ikke til min niece/nevø... Da h*n er blevet sendt på efterskole!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. november 2010

loppen82

Zafir skriver:

Nejnejnejnej

Ja frygteligt... ved ik hvor han er den dag idag... men ville ønske jeg vidste det.

Og har valgt ikke at være anonym da jeg ik er bange for at fortælle det...

Anmeld

30. november 2010

Dot D

loppen82 skriver:

Ja mon ikke... har en biologisk lillebror der virkelig er ramt. Han sidder i kørestol, er lam, fysisk og psykisk tilbage sat og Blind pga vold.

Nej det er da forfærdeligt har det ikke fået nogle konsekvenser? altså for dem/den, der er skyld i det...

Anmeld

30. november 2010

Anonym

Zafir skriver:

Fuck... Nu er det sku lige før jeg sidder og tuder altså... Hvor er det bare frygteligt det ikke bliver taget seriøst!!!

Nogen gange kan jeg heller ikke holde mig selv ud fordi jeg har været vidne til det i de år og intet gjort ....den dårlige samvittighed æder mig op...

har været ved psykolog og snakket om det.. men ved bare at jeg ikke får indre fred før den lille pige er væk fra ham....

Anmeld

30. november 2010

Pige2009

Jeg har svaret Mjøøø Min mor har et frygteligt temperament og kunne godt finde på at lange mig en og af og til smider hun stadig en knytnæve afsted mod min skulder Jeg kunne aldrig finde på at gøre Laura noget og vil aldrig slå hende - tæller i stedet til 10 eller 20 og krammer hende i stedet.

Lauras far er vokset op med vold fra stedfaderen og er stadig påvirket af det. Han har dog aldrig rørt sine børn...

Anmeld

30. november 2010

loppen82

Dot D skriver:

Nej det er da forfærdeligt har det ikke fået nogle konsekvenser? altså for dem/den, der er skyld i det...

Ved mig fandt de aldrig ud af om det var min bio far eller bio mor der gjorde det...

Og ved min lillebror blev sagen for gammel og ingen blev straffet.

Anmeld

30. november 2010

Zafir

Anonym skriver:

Nogen gange kan jeg heller ikke holde mig selv ud fordi jeg har været vidne til det i de år og intet gjort ....den dårlige samvittighed æder mig op...

har været ved psykolog og snakket om det.. men ved bare at jeg ikke får indre fred før den lille pige er væk fra ham....

Men du kunne vel ikke gøre andet i den situation? Du har jo intet jurisidsk overfor den pige... Og hvis du selv blev banket, så er man jo også psykisk sat ud af spillet...

Jeg håber virkelig hun bliver fjernet... det er bare så frygteligt at det ikke blvier taget seriøst.. FUCK FUCK FUCK...

Anmeld

30. november 2010

Dot D

loppen82 skriver:

Ved mig fandt de aldrig ud af om det var min bio far eller bio mor der gjorde det...

Forfærdeligt, frygteligt og helt igennem IKKE i orden

Anmeld

30. november 2010

Zafir

loppen82 skriver:

For gammel!!! grrrr...!!!

Det bliver din bror skuda ikke rask af!!!

Anmeld

30. november 2010

Anonym

Zafir skriver:

Av for søren mit hjerte... Jeg håber du kan få noget hjælp så en dag du kan komme helt over det...!!

Tak skal du have..

Jeg har før gået til psykolog, og det hjalp meget.. Men når det gælder mit forhold til min far, så tror jeg ikke, at det bliver meget bedre end det er nu.. Og det er da også tåleligt, men jeg har det bedst hvis ikke han bliver for stor en del af mit liv.. Og det er næsten det, der gør mig mest ondt..! For han er jo min far..! Og min datters morfar..

Min søster har formået, at få et rigtig godt og tæt forhold til ham, og det er jeg bare så glad for..! Men samtidig føler man sig lidt "sat af"..

Jeg er kommet over min barndom, men det der hele tiden ligger og lurer er, om det måske var noget jeg kunne komme til, at gøre selv.. altså føre volden videre..

Det ligger bestemt ikke til mig, men jeg er så bange for, at kunne komme til at såre mine børn på samme måde, som jeg selv blev.. Og det er en  dæmon jeg hver dag må kæmpe med..  

-det er, for mig, den største og værste konsekvens af, at være vokset op på den måde..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.