Ja, der har været vold i min barndom.. 
Ikke i så ekstrem grad som nogle af de ting der er blevet talt om i programmet, men jeg er blevet slået ofte, og har også måtte lægge ører til mange skænderier mellem mine forældre..
Det var kun min far der slog - og kun mig han slog.. ikke min lillesøster, som er fire år yngre, og næsten ikke kan huske hvad der foregik..
Mine forældre blev skilt, da jeg var 14, og i dag har jeg mange ar på krop og sjæl - det tager lang tid at komme over, og mit forhold til min far er lidt stift..
Jeg kan ikke rigtig slippe de minder, og alligevel vil jeg bare så gerne kunne tilgive ham og komme videre.. Jeg må tage det en dag af gangen..
Desværre tror jeg, at det har haft den effekt, at jeg har MEGET svært ved at stole på, at nogle egentligt holder rigtig af mig.. For hver gang han havde slået, kom han tilbage og sagde undskyld, og at han elskede mig.. mange gange troede jeg på ham.. lige indtil næste slag faldt.. 
Jeg har aldrig turde konfrontere ham med det.. For jeg ved, at han fortyder det meget, og er rigtig ked af det..
Synes det er flot, at søskendeparret i programmet turde.. 
Anmeld