tanke efter tv2 dok...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

30. november 2010

Ryberg

Jeg har fået en røvfuld og en lussing i ny og næ... og det har jeg altså som sådan ikke taget skade af.... og vil ikke kalde det vold... det var mere en slags "forskrækkelse" til IKKE at gøre det jeg nu gjorde igen....

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. november 2010

loppen82

Zafir skriver:

Shit mand!! har du mén af det? Eller er du kommet helt over det?

Har nogen mén af det...

Anmeld

30. november 2010

Zafir

loppen82 skriver:

Har nogen mén af det...

Godt at du blev fjernet!!!... Det kunne da have gået helt galt så!...

Anmeld

30. november 2010

Anonym

Har aldrig fået tæsk af min mor.. Men der var så ingen kærlighed til mig.. Blev smidt på børnehjem som 11 år og vidre på efterskole og inden der var jeg altid 6 uger(før sommer freien) + 14(sommerferien) på koloni ved jørgensø..

Anmeld

30. november 2010

Zafir

Anonym skriver:

Ja, der har været vold i min barndom..

Ikke i så ekstrem grad som nogle af de ting der er blevet talt om i programmet, men jeg er blevet slået ofte, og har også måtte lægge ører til mange skænderier mellem mine forældre..

Det var kun min far der slog - og kun mig han slog.. ikke min lillesøster, som er fire år yngre, og næsten ikke kan huske hvad der foregik..

Mine forældre blev skilt, da jeg var 14, og i dag har jeg mange ar på krop og sjæl - det tager lang tid at komme over, og mit forhold til min far er lidt stift.. Jeg kan ikke rigtig slippe de minder, og alligevel vil jeg bare så gerne kunne tilgive ham og komme videre.. Jeg må tage det en dag af gangen..

Desværre tror jeg, at det har haft den effekt, at jeg har MEGET svært ved at stole på, at  nogle egentligt holder rigtig af mig.. For hver gang han havde slået, kom han tilbage og sagde undskyld, og at han elskede mig.. mange gange troede jeg på ham.. lige indtil næste slag faldt..

Jeg har aldrig turde konfrontere ham med det.. For jeg ved, at han fortyder det meget, og er rigtig ked af det..

Synes det er flot, at søskendeparret i programmet turde..

Av for søren mit hjerte... Jeg håber du kan få noget hjælp så en dag du kan komme helt over det...!!

Anmeld

30. november 2010

loppen82

Zafir skriver:

Godt at du blev fjernet!!!... Det kunne da have gået helt galt så!...

Ja mon ikke... har en biologisk lillebror der virkelig er ramt. Han sidder i kørestol, er lam, fysisk og psykisk tilbage sat og Blind pga vold.

Anmeld

30. november 2010

Zafir

Anonym skriver:

Har aldrig fået tæsk af min mor.. Men der var så ingen kærlighed til mig.. Blev smidt på børnehjem som 11 år og vidre på efterskole og inden der var jeg altid 6 uger(før sommer freien) + 14(sommerferien) på koloni ved jørgensø..

Er du kommet over det???

Anmeld

30. november 2010

Anonym

Jeg bliver nødt til at skrive det.. jeg kan ikke holde mig selv ud ellers..

tænker om jeg skal.. skal ikke...

Vælger at skrive anonym da jeg er bange for at blive fundet..

Jeg har været i et forhold i 5 år, hvor jeg blev banket af min kæreste ofte, men det værste var også at i de 5 år bankede han sin lille pige fra hun var 1 år til hun var 6.. og ja stadig.. hun er 8½ år idag.. og han har hende stadig..

Jeg har meldt ham til myndighederne, lavet psykolog papirer på det, og endda fået pigen til at sige det til kommunen da hun var på besøg hos hende mor (hver 2. weekend) ... og hvad gjorde kommunen`?

De ringede til faren og spurgte om det var sandt... pigen har aldrig snakket siden..

Jeg ved ikk hvad jeg mere skal gøre, andet end prøve at "komme videre".. men det er svært, og efter jeg selv er blevet mor, er mareridtene kommet retur hvor jeg drømmer at han finder mig og banker min dreng...

Jeg vil ikke skrive hvad jeg har oplevet af vold mod den lille.. kan bare sige... at det var grov vold...

Sådan en dokumentar vender op og ned på alt inden i mig og jeg vil vædde med jeg ikke får sovet i nat.....

Anmeld

30. november 2010

Zafir

loppen82 skriver:

Ja mon ikke... har en biologisk lillebror der virkelig er ramt. Han sidder i kørestol, er lam, fysisk og psykisk tilbage sat og Blind pga vold.

Nejnejnejnej

Anmeld

30. november 2010

Zafir

Anonym skriver:

Jeg bliver nødt til at skrive det.. jeg kan ikke holde mig selv ud ellers..

tænker om jeg skal.. skal ikke...

Vælger at skrive anonym da jeg er bange for at blive fundet..

Jeg har været i et forhold i 5 år, hvor jeg blev banket af min kæreste ofte, men det værste var også at i de 5 år bankede han sin lille pige fra hun var 1 år til hun var 6.. og ja stadig.. hun er 8½ år idag.. og han har hende stadig..

Jeg har meldt ham til myndighederne, lavet psykolog papirer på det, og endda fået pigen til at sige det til kommunen da hun var på besøg hos hende mor (hver 2. weekend) ... og hvad gjorde kommunen`?

De ringede til faren og spurgte om det var sandt... pigen har aldrig snakket siden..

Jeg ved ikk hvad jeg mere skal gøre, andet end prøve at "komme videre".. men det er svært, og efter jeg selv er blevet mor, er mareridtene kommet retur hvor jeg drømmer at han finder mig og banker min dreng...

Jeg vil ikke skrive hvad jeg har oplevet af vold mod den lille.. kan bare sige... at det var grov vold...

Sådan en dokumentar vender op og ned på alt inden i mig og jeg vil vædde med jeg ikke får sovet i nat.....

Fuck... Nu er det sku lige før jeg sidder og tuder altså... Hvor er det bare frygteligt det ikke bliver taget seriøst!!!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.