er du sikker på din kæreste er "the one"??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

30. november 2010

june1987

pm1976 skriver:

Nej det tror jeg desværre ikke at han er.. vi har været sammen i 1 år og nogle måneder og jo længere tid der går mellem vi ses jo bedre fungere vores forhold.

Så går og overvejer at stoppe det.

det lyder da godt nok som noget værre skidt

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. november 2010

LouiseNielsen

Helt uden at tøve kan jeg hermed sige  JA

Kan jo af gode grunde ikke sige hvordan verden ser ud om 10 år. Men hvorfor skal jeg også tage sorgerne på forstud? Har slet ikke lyst til at tænke tanken til ende, om vi nogensinde skulle gå hvert til sit... Men gør vi det, så er der jo en grund til det...

Lige nu er vi nygifte og smask forelsket og det er det vi forholder os til....

Anmeld

30. november 2010

oo

jep, og det kan vist ikke forklares...det er noget med nogle hakker der passer perfekt sammen

Anmeld

30. november 2010

Brams

june1987 skriver:

hehe ja det er en dejlig tråd, positivt så måske man ikke er så sur på manden i dag

ha ha ha ha, ja det kan du have ret i - der var han sgu´ alligevel heldig

Anmeld

30. november 2010

Isabella_mor

jeg er rigtig glad for min kæreste og ligenu og de sidste fire år har han været den eneste ene.. man kan jo aldrig definitivt sige at han bare er THE ONE.... fordi at livet jo er langt og der kan ske alt mellem himmel og jord. men hvis det stod til mig så er det hvertfald ham jeg gerne vil være sammen med resten af livet og det gør ham jo til den eneste ene..

jeg har ikke brug for at det skal være det der hollywoodmoment som man oplever på disneyfilm osv med den eneste ene efter et øjekast, og det halve kongerige hvis man har et sværd og hedder prins til fornavn. det kræver at man kender hinanden ud og ind, og at man stoler 100% på hinanden før en beslutning om evigt sammenhold forhold og kærlighed til den enkelte person...

så ja.. min kæreste er den eneste ene for mig... 

Anmeld

30. november 2010

pm1976

june1987 skriver:

det lyder da godt nok som noget værre skidt

ja sådan kan det gå.

men det er lidt svært, jeg skal føde til februar.

Anmeld

30. november 2010

Den lykkelige

june1987 skriver:

rygsækken skal bare være i orden for at finde de positive og gode fyre, hvis den er dårlig så finder man som regl noget skidt 

men ja det er bare dejligt med den følse

Synes jeg ikke nødvendigvis.. Min kæreste har lavet nogle rigtig dumme ting i sin fortid.. Han har fortalt mig det alt sammen.. Men elsker ham jo for en han er idag ikke for noget han har gjort i sin ungdom og 10-15 år siden.. Men kommer måske an på hvad det er der dukker op..

Anmeld

30. november 2010

mortilflere

JA 

Fordi jeg stadig for hjerte banken når han kommer i mod mig  , efter 20 år..

Anmeld

30. november 2010

Mor til L&S

Ja helt bestemt

Anmeld

30. november 2010

june1987

milopilo skriver:

Synes jeg ikke nødvendigvis.. Min kæreste har lavet nogle rigtig dumme ting i sin fortid.. Han har fortalt mig det alt sammen.. Men elsker ham jo for en han er idag ikke for noget han har gjort i sin ungdom og 10-15 år siden.. Men kommer måske an på hvad det er der dukker op..

altså det jeg mener er at man skal have sluppet alt det dårlig man skal være kommet over de dårlige ting for at komme videre skid vær med fortiden

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.