er du sikker på din kæreste er "the one"??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3.920 visninger
73 svar
0 synes godt om
30. november 2010

june1987

ja er i sikker på det og hvorfor ????

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. november 2010

SoffiLine

Jeg troede , men det viste sig han ikke er/var 

Anmeld

30. november 2010

CarinaSB

ja er i sikker på det og hvorfor ????

Det tror jeg faktisk han er Men man er vel aldrig 100 % sikker .. Men jeg håber det da  Han er så sød ved mig, vi har det super sjovt og han passer godt på mig. Han er mere eller mindre den eneste der kan se når der er noget galt selv om at jeg smiler, griner og virker meget glad når vi er sammen med nogen. Jeg kunne heller ikk have en bedre far til Noah ..

Anmeld

30. november 2010

BabyAnno2012

JA 100 pct

Han er bare min store kærlighed

Anmeld

30. november 2010

june1987

SoffiLine skriver:

Jeg troede , men det viste sig han ikke er/var 

det lyder sku ikke godt, det er jeg ked af

hvor længe er det siden i gik fra hinanden

Anmeld

30. november 2010

Den lykkelige

Jeg er helt sikker :-) Har prøvet en del andre og ingen har haft de egenskaber som jeg i værdsætter højest.. Skulle jo så også prøve det andet for at finde ud af hvad jeg prioriterede højst.. Men det har han.. Jeg kunne ikke ønske mig mere i mit forhold og fortæller ham det også dagligt ;-)

Anmeld

30. november 2010

june1987

BabyAnno2011 skriver:

JA 100 pct

det lyder da dejligt

Anmeld

30. november 2010

june1987

milopilo skriver:

Jeg er helt sikker :-) Har prøvet en del andre og ingen har haft de egenskaber som jeg i værdsætter højest.. Skulle jo så også prøve det andet for at finde ud af hvad jeg prioriterede højst.. Men det har han.. Jeg kunne ikke ønske mig mere i mit forhold og fortæller ham det også dagligt ;-)

hvor lyder det floot

Anmeld

30. november 2010

Missi

hmm rigtig godt spørgsmål

Men nej tror jeg ikke han er - MEN jeg tro så heller ikke på den udtagelse the one... tror på man kan møde flere gennem livet

Jeg ved jeg har fundet en kæreste jeg kan have en dejlig hverdag sammen med på godt og ondt.. Vi har kæmpet for at få et godt forhold op at køre med tillid og kærlighed. For mig er et forhold et dagligt arbejde, og betyden af the one er at et forhold er rosen rødt, som jeg bestemt heller ikke syntes det er

Håber det gav lidt mening

Kram

Anmeld

30. november 2010

june1987

BabyAnno2011 skriver:

JA 100 pct

uha det er bare dejligt

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.