er du sikker på din kæreste er "the one"??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

30. november 2010

Maja_4000

Ja , jeg føler mig sikker på at han er "the one" .. Kan overhovedet ikke forestille mig et liv uden ham 

Men på den anden side kan man jo aldrig vide .. Min venindes bedsteforældre er lige blevet skilt efter 52 års ægteskab :s Såh .. Men jeg håber og tror at vi bliver sammen for altid <3

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. november 2010

june1987

LIZO skriver:

ja jeg er 100 % sikker på vi er.. har jeg været fra dag 1 med ham..

jeg haft haft en del kæretse før ham. men på ingen måde har jeg haft det på de måde som jeg har med ham.  efter 6 år har jeg det satdig sådan..

det er lige nøjagtigt sådan jeg har det med min kæreste fra dag et og da han sagde han elskede mig (han er meget romantisk) var jeg ved at besvime og åndenød for satan en følse jeg aldrig har haft før 

Anmeld

30. november 2010

june1987

Brams skriver:

JA

Han er mit livs kærlighed, vi har været sammen i 15 år og jeg får stadig sommerfugle i maven når jeg tænker på ham.

Han er sød, betænksom, kærlig, oprigtig, overraskende og ikke mindst en SUPER god far. Jeg bliver helt blød om hjertet når jeg ser dem sammen.

Uh dette var en dejlig tråd, jeg blev i helt godt humør - tak for det

hehe ja det er en dejlig tråd, positivt så måske man ikke er så sur på manden i dag

Anmeld

30. november 2010

june1987

milopilo skriver:

Nej det kan det ikke.. men så kan der være ting som gør at de mindre gode ting bliver gjort lettere.. F.eks. hvis der er noget her så, er han der med det samme og snakker med mig om det, er ikke konflikt sky eller ignorere osv osv.. Så de dårlige ting kan man snakke om og gud hvor er det vigtig.. Var i et frhold tidligere hvor han kunne ignorere mig i dage og ikke tale til mig hvis det ikke gik efter hans hoved.. Han var også syg på mange måder.. mega lang historie.. :-)
Men det er bare lykken når ens "base" er i orden..

rygsækken skal bare være i orden for at finde de positive og gode fyre, hvis den er dårlig så finder man som regl noget skidt 

men ja det er bare dejligt med den følse

Anmeld

30. november 2010

Silas&Mille

Tja som en anden skriver kan man vel ikke være 100 % sikker.

Jeg har altid sagt jeg vil ikke være sammen med en der er yngre end mig, rødhåret eller sportsfanatiker.
Men hvad er jeg endt sammen med? En et år yngre fyr, med mørkt rødt hår og EKSTREM Sportsfanatiker
Hehe... griner selv lidt af det indimellem

Vi skændes og diskuterer da indimellem, men vi kan ikke rigtig blive ved med at være sure på hinanden så det går ret hurtigt over.
Vi fortæller ikke hinanden at vi elsker hinanden, hver dag. Men vi kysser og nusser lige om hinanden, hver gang vi er i nærheden af hinanden
Og det er fint nok for os begge, det viser vores følelser.

Og nu hvor vi venter vores første barn, så bliver der rigtig nusser fra hans side af. Maven skal jo lige aes så baby ved vi er to der går og venter på ham/hende

Så ja, som livet ser ud lige nu, så er han The One for mig !!!

Anmeld

30. november 2010

Benjamins'mor

Ja, som nogle af de andre har skrevet kan man aldrig være 100% sikker.

Men jeg vidste bare fra dag 1 at det skulle være mig og ham. Jeg elsker ham virkeligt højt og han elsker mig ligeså højt. Vi har været sammen i 2 år og venter vores første barn sammen. Jeg ved at vi vil komme til at tilbringe mange flere år sammen og så ved jeg han vil blive en fantastisk far.

Knus..

Anmeld

30. november 2010

pm1976

Nej det tror jeg desværre ikke at han er.. vi har været sammen i 1 år og nogle måneder og jo længere tid der går mellem vi ses jo bedre fungere vores forhold.

Så går og overvejer at stoppe det.

Anmeld

30. november 2010

Mira0911

Ja er 100% sikker! Vi er til for hinanden... Vi elsker hinanden og har det godt sammen... 

Anmeld

30. november 2010

Lullaby

Ja jeg er sikker.

Sjovt at du faktisk spørger for jeg tænker tit på hvordan jeg kan være så sikker. For derude er der jo andre fyre som sikkert gerne vil score en som mig og gerne vil have ungerne med som ekstra. Men min mand han er bare den eneste der virkelig kender mig, han er ikke bange for at prøve "nyt" i sengen og spørger tit om jeg er tilfreds, han går op i vores forhold, trøster mig og bagatelliserer mig ikke hvis han selv synes det er noget pjat, han elsker at have tid sammen med mig og hvis vi ikke ses flere dage er ungerne ikke de eneste der brokker sig, han støtter mig og snakker med mig hver dag også selvom kl er 11 om aftenen og han er pissetræt. Hvis jeg så vågner og er hunderæd så bliver han aldrig sur hvis jeg skubber til mig for at snakke om det. Ja min mand er the one.

Gider faktisk heller ikke starte forfra med en ny

Anmeld

30. november 2010

Hvem?

june1987 skriver:

ja er i sikker på det og hvorfor ????

Jaa, han er my one and only - fordi han kan pisse mig lige så meget af, som han kan få mig til at smile - vi har kendt hinanden hele livet, og kender både de gode, men bestemt også de dårlige sider af hinanden og simpelthen bare fordi han gør mig til et bedre mig

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.