er du sikker på din kæreste er "the one"??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

30. november 2010

mybaby-girl

june1987 skriver:

uha kæreligheden lyser i det indlæg

Tak

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. november 2010

DK

Ja det er jeg.

Jeg ved det lyder såå corny, men han fuldender mig!

Naturligvis har vi punkter (altså ham , he he) som jeg gerne så lidt anderledes, men i det store hele og i næsten alle detaljer så er han bare PRÆCIS som han skal være! Ujjj jeg har været SÅ HELDIG! Jeg er til stadighed vildt forundret over at ingen andre har opdaget det før mig og hugget ham til dem selv! Jeg tænker meget ofte over at jeg skal huske at blive ved med at være attraktiv, sød og dejlig overfor ham, så han ikke glemmer hvorfor jeg er hans livs lys! Jeg er så bange for at "falde af på den", og at vores forhold så render ud i sandet. Jeg har arbejdet på en bar for "voksne nyskilte" og bare hørt og set SÅ mange tilfælde på forhold hvor alt var fryd og gammen, indtil de fik børn, og konen gik helt i stå i forhold til at vedligeholde sin krop og sit "sind" og kun var pæn en eller to gange om året og altid sad uden make up hver aften og var sur og træt. SÅ er det altså ikke nemt for de kære mænd at huske på hvorfor det er at vi er deres prinsesser, når de sidder der 7 år senere til en julefrokost, med lækre single-kvinder der ligger for hårdt an på dem! Det vil jeg IKKE risikere, så jeg gør hvad jeg kan

Anmeld

30. november 2010

Den lykkelige

june1987 skriver:

ja det gør man nemlig

jeg er glad for jeg tog skridtet ihvertfald og fik det positive ind, self kan et forhold ikke altid være rosen rødt men vi alle kan have den følse at man har fundet du ved to sjæle en tanke

Nej det kan det ikke.. men så kan der være ting som gør at de mindre gode ting bliver gjort lettere.. F.eks. hvis der er noget her så, er han der med det samme og snakker med mig om det, er ikke konflikt sky eller ignorere osv osv.. Så de dårlige ting kan man snakke om og gud hvor er det vigtig.. Var i et frhold tidligere hvor han kunne ignorere mig i dage og ikke tale til mig hvis det ikke gik efter hans hoved.. Han var også syg på mange måder.. mega lang historie.. :-)
Men det er bare lykken når ens "base" er i orden..

Anmeld

30. november 2010

DLM

Jeg ved ikke om man kan sige der er en "The one" tror sagtens man kunne ha endt med en anden som ville ha passet lige så godt til en.

Men jeg har været sammen og boet sammen med min kæreste gennem 10 år, det var bare lige os det valgte hinanden og holdt ved, og nu har vi vores søn på 5 måneder, vi har det dejligt sammen og elsker hinanden.

Anmeld

30. november 2010

Den lykkelige

DK skriver:

Ja det er jeg.

Jeg ved det lyder såå corny, men han fuldender mig!

Naturligvis har vi punkter (altså ham , he he) som jeg gerne så lidt anderledes, men i det store hele og i næsten alle detaljer så er han bare PRÆCIS som han skal være! Ujjj jeg har været SÅ HELDIG! Jeg er til stadighed vildt forundret over at ingen andre har opdaget det før mig og hugget ham til dem selv! Jeg tænker meget ofte over at jeg skal huske at blive ved med at være attraktiv, sød og dejlig overfor ham, så han ikke glemmer hvorfor jeg er hans livs lys! Jeg er så bange for at "falde af på den", og at vores forhold så render ud i sandet. Jeg har arbejdet på en bar for "voksne nyskilte" og bare hørt og set SÅ mange tilfælde på forhold hvor alt var fryd og gammen, indtil de fik børn, og konen gik helt i stå i forhold til at vedligeholde sin krop og sit "sind" og kun var pæn en eller to gange om året og altid sad uden make up hver aften og var sur og træt. SÅ er det altså ikke nemt for de kære mænd at huske på hvorfor det er at vi er deres prinsesser, når de sidder der 7 år senere til en julefrokost, med lækre single-kvinder der ligger for hårdt an på dem! Det vil jeg IKKE risikere, så jeg gør hvad jeg kan

Sjovt, jeg tænker også så tit at gud hvor er jeg bare heldig at vi passede så godt sammen og ikke hans tidligere.. Han er 32 år, og tænker tit at det godt nok var fantastisk at ingen andre har "hapset" ham inden :-) Kunne jo sagtens være i den alder.. så havde jeg gået glip af alt det skønne jeg har nu.. Men ja det er vigtig at blive ved med at gøre noget ud af forholdet så man ikke glemmer hinanden og det gode.. For ja der skal arbejdes, men gud hvor er det bare dejligt med "gevinsten" af det :-)

Anmeld

30. november 2010

Hansen97

Ja han er "the one"...

Han fuldender mig, er den perfekte far, elsker og mand.
Selvfølgelig har han dårlige sider men det har jeg jo også!!

Men han er alt det jeg har brug for!!

Vi har været sammen i 14 år til februar, været forlovet i 13 år, gift i 4 år. Har 2 børn fra 2003 og 2007.

Anmeld

30. november 2010

Brams

june1987 skriver:

ja er i sikker på det og hvorfor ????

JA

Han er mit livs kærlighed, vi har været sammen i 15 år og jeg får stadig sommerfugle i maven når jeg tænker på ham.

Han er sød, betænksom, kærlig, oprigtig, overraskende og ikke mindst en SUPER god far. Jeg bliver helt blød om hjertet når jeg ser dem sammen.

Uh dette var en dejlig tråd, jeg blev i helt godt humør - tak for det

Anmeld

30. november 2010

LIZO

ja jeg er 100 % sikker på vi er.. har jeg været fra dag 1 med ham..

jeg haft haft en del kæretse før ham. men på ingen måde har jeg haft det på de måde som jeg har med ham.  efter 6 år har jeg det satdig sådan..

Anmeld

30. november 2010

Chalala85

Jeg vil sige jeg håber det virkelig Jeg har desværre svært ved t tro på det, tror det er fordi jeg er blevet chokeret så mange gange efterhånden af det modsatte køn.

Men vigtigst af alt er, han gør mig lykkelig og lad, giver mig sug i mavn og får mig til at grine flere gange om dagen. Det kan ingen tage fra mig, ligemeget hvor længe han så er mig

Anmeld

30. november 2010

Charlotte Wberg

Ja min mand er "the one and only" Jeg tvivler stærkt på at nogen anden mand kan erstatte hans plads i mit hjerte, uanset hvad fremtiden vil bringe...

Vi er sammen på snart fjerde år og venter vores første barn sammen, er lige blevet gift og har det fantastisk sammen. Han er ikke fejlfri og det er jeg sikkert heller ikke. Jeg kan blive ked, sur og til tider jaloux, men får bestemt også grin, smil og velbehag i mit liv med ham...

Kan håbe at vi altid formår at leve i harmoni og få arbejdet os igennem de hindringer der må komme på vores vej, for et forhold er vel ikke altid lutter lagkage

Om ikke andet... Jeg elsker ham i hvert fald så uendelig højt, og min datter er glad for ham og han for hende, så det kan ikke være meget bedre i min verden

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.