Erik sept. '11, Magnus juli '18, Viktor Juli '20
Er ikke et sekund i tvivl...
Hvorfor?
hmm.. den var værre... På grund af alle de små ting tror jeg...
Såsom igennem alt det her med babyprojektet har han bare været der 100% på både op og nedture.. holdt om mig da jeg uden grund begyndte at stortude i badet...
Han er der altid, ved altid hvis jeg har brug for ham... Nogen gange oplever jeg at blive meget ked af det uden nogen egentlig grund og har de fleste af gangene oplevet at han i det øjeblik tårer er for meget kommer ind ad døren og bare holder om mig..
Vi forstår hinanden uden ord... Vi kender hinandens grænser osv så godt at jeg ved når det er for meget for ham med forskellige ting og kan hjælpe ham med at sige fra da han ikke selv er god til at stoppe inden han bryder sammen...
Jeg følte bare det var rigtigt fra dag 1 vi snakkede sammen...
Har på intet tidspunkt følt bare en lille smule at det var forkert eller at der var noget jeg ville ændre i vores forhold...
Vi er altid 100% ærlige med alt... han ved f.eks. godt at jeg i starten stadig havde følelser for en x, men var bare forstående og hjælpsom...
Alene tanken om at jeg risikerer han dør før mig (han er ældre end mig) puha gør mig helt dårlig indeni...
En weekend havde vi hvor vi ikke var sammen... ingen af os sov og begge kunne vi ikke fokusere på vores venner/veninder vi var sammen med.. Jeg blev fysisk dårlig af at være væk fra ham... Så det er aldrig blevet gentaget...
Anmeld