er du sikker på din kæreste er "the one"??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

30. november 2010

june1987

pm1976 skriver:

ja sådan kan det gå.

men det er lidt svært, jeg skal føde til februar.

ja så er det sku ikke nemt :O

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. november 2010

Den lykkelige

june1987 skriver:

altså det jeg mener er at man skal have sluppet alt det dårlig man skal være kommet over de dårlige ting for at komme videre skid vær med fortiden

Nå på den måde.. Så jeg også med :-) Ja det klart.. Ingen følelser for andre, eller nogen imellem tidligere eks'er.. :-)

Anmeld

30. november 2010

ChatH

JA 100% er slet ikke i tvivl. elsker ham over alt på jorden og er stadig stormende forelsket selvom jeg måske ikke får givet nok udtryk for det

Anmeld

30. november 2010

Margorie

Jeg tror faktisk jeg er sammen med mande udgaven af mig selv. Hvilket giver det perfekte forhold i teorien- ingen skænderier, evig enighed og samme humor og hobby's og fremtidsdrømme, ingen sårede følelser fordi vi altid ved hvad den anden har brug for.
Men til tider drømmer jeg om at skride fra det hele fordi det perfekte fandme er for kedeligt. Hvem gider have lutter lagkage hver dag? Det bliver for sødt.
Jeg elsker ham højre end alt- men det er svært at finde sig selv i et forhold når man er så ens.
Andre dage er jeg bare så lykkelig over at jeg er sammen med den perfekte fyr der bare forstår mig så godt, som fuldføre mine sætninger og som gør min hver dag fyldt med grin, drillerier og kærlighed. At han så oven i det er familiefar med stort F- ja så hamre mit hjerte og sommerfuglene i maven flakser omkring igen som var det igår vi mødtes. Vi har været kærester i 4 år.

Anmeld

30. november 2010

TbCp

Ja det er han! Uden tvivl!

Fordi han kan holde mig ud når jeg er allerværst

Anmeld

30. november 2010

MosterA

Åhh JAAAA 

Jeg er ikke ét sekund i tvivl om at min kæreste er manden i mit liv. Jeg elsker ham så meget at jeg nogle gange føler at jeg ikk kan have SÅ meget "elsker" i mig. Andre gange kan jeg slet ikke komme tæt nok på ham - jeg vil aller helts kravle ind under huden på ham.

Min helt store frygt er at han en dag finder ud af at han ikke vil være sammen med mig, at han føler han ikke vil nøjes længer, men heldigvis er det mere og mere sjældent jo længere tid vi har været sammen 

Han ligger mærke til så mange ting om mig som jeg slet ikke ved jeg fortæller. Og når jeg sidder i sofaen kommer han ind med min dyne fordi han ved jeg elsker at hygge med min dyner - og ham - i sofaen.

Jeg vil i hvert fald gøre mit for at holde på ham 

Anmeld

30. november 2010

K.Rehder

Selvfølgelig er Martin den eneste for mig

Mødte ham første gang da jeg var 15, og var allerede dengang helt pjattet med ham. Så gik der lige 5-6 år før jeg rendte ind i ham igen, og fra den dag har vi været hinandens bedste venner. Han er den eneste for mig fordi han ved hvad der gør mig glad før jeg selv ved det, kender mig bedre end jeg selv gør og jeg ved at han altid vil være der for mig uanset hvad der end måtte ske!

Martin er den eneste jeg kan se mig selv blive gammel og grå sammen med, og ham jeg har valgt at starte familie med (nøje planlagt)...derfor ved jeg at han er "the one"

Anmeld

30. november 2010

Na-Wi

SoffiLine skriver:

En lille uge siden

Århh nej søde er du okay ?

Anmeld

30. november 2010

Wampires

Profilbillede for Wampires
Erik sept. '11, Magnus juli '18, Viktor Juli '20

Er ikke et sekund i tvivl...

Hvorfor?

hmm.. den var værre... På grund af alle de små ting tror jeg...

Såsom igennem alt det her med babyprojektet har han bare været der 100% på både op og nedture.. holdt om mig da jeg uden grund begyndte at stortude i badet...

Han er der altid, ved altid hvis jeg har brug for ham... Nogen gange oplever jeg at blive meget ked af det uden nogen egentlig grund og har de fleste af gangene oplevet at han i det øjeblik tårer er for meget kommer ind ad døren og bare holder om mig..

Vi forstår hinanden uden ord... Vi kender hinandens grænser osv så godt at jeg ved når det er for meget for ham med forskellige ting og kan hjælpe ham med at sige fra da han ikke selv er god til at stoppe inden han bryder sammen...

Jeg følte bare det var rigtigt fra dag 1 vi snakkede sammen...

Har på intet tidspunkt følt bare en lille smule at det var forkert eller at der var noget jeg ville ændre i vores forhold...

Vi er altid 100% ærlige med alt... han ved f.eks. godt at jeg i starten stadig havde følelser for en x, men var bare forstående og hjælpsom...

Alene tanken om at jeg risikerer han dør før mig (han er ældre end mig) puha gør mig helt dårlig indeni...

En weekend havde vi hvor vi ikke var sammen... ingen af os sov og begge kunne vi ikke fokusere på vores venner/veninder vi var sammen med.. Jeg blev fysisk dårlig af at være væk fra ham... Så det er aldrig blevet gentaget...

Anmeld

30. november 2010

frk Jensen

JA 100 %...

Morten er min eneste ene...

Han giver mig alt hvad jeg kunne ønske mig. Han er verdens bedste "bonus" far for min søn. Han har taget min søn til sig som det var hans eget kød og blod.

Jeg elsker hans særheder, jeg elsker hans små surprices.
Han kan gøre mig glad, han kan få mig til at græde af glæde.

Da jeg så ham første gang var jeg helt solgt

vi skal flytte sammen i starten af det nye år og skal giftes sommeren 2012. - og arbejder på at lave en lillesøster eller bror vil vores søn.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.