er du sikker på din kæreste er "the one"??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1. december 2010

LittleStarsMadeByUs <3

Michael er min eneste ene, det er der ingen tvivl om han er

Han er en fantastisk far for vores datter, og ved han vil være det for vores kommende børn

Jeg vil ikke komme ind på personlige ting, men jeg har aldrig været så sikker som jeg er med ham, han ER min eneste ene, og min kommende mand, vi siger ja til hinanden om 10 dage

Vi er åbne for hinanden omkring alt, og derfor ved jeg at følelserne er mere end gengældt, vi har aldrig elsket nogen så meget (foruden vores datter) som vi elsker hinanden

Vi er stadig som nyforelskede, og dette værdsætter vi hver dag, at kærligheden er der ligemeget hvad

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. december 2010

serinasmor

JA

han er mit et og alt ( udover serina selvfølgelig)

Anmeld

1. december 2010

1977

Profilbillede for 1977

Så sikker som man nu kan være efter 13½ år Og hvorfor? Tja hvorfor ikke?

Anmeld

1. december 2010

Nalle

Ja, det er jeg bestemt.
Fordi han er verdens bedste mand

Anmeld

1. december 2010

Nemesis

ja det er han..hvorfor..tjaa det er et rigtig godt spørgsmål, men han gør mig hel.

Har prøvet det forkerte og kan bare tydeligt mærke forskellen.

vores forhold startede virkelig ikke godt og vi havde alle odds imod os, men nu 6 år senere kan han stadig gøre mig blød i knæene og sommerfuglene i min mave til at flagre.

selvom han er 2000 km væk kan han fornemme min sindsstemning - han kender mig bedre end nogen anden.

:-) Sisse

Anmeld

1. december 2010

SSL

JAAAA!! Jeg er SÅ sikker  Og jeg ved ikke hvorda jeg 'tør' være så sikker, for det kan man jo ikke være..

Der kan jo ske noget uventet, skilsmisse, dødsfald eller andet.. Puha  Klump i halsen.. Men jeg er sikker på, vi ved vi har fundet hinanden helt ind til kernen!

Vi har begge (trods vi har en ung alder, jeg 21år og han er 24 år),- en fortid hvor vi har løbet hornene af os, som vi har haft brug for, og jeg ved også at han er den mest betænksomme, omsorgsfulde og kærlige mand jeg kender  Og han skal være far til vores børn, vi er i fuld gang.. Der udover, elsker jeg min svigerfam., jeg er forbløffet over, man kan have så dejlig og godt et forhold til hele svigerfam. oveni, en perfekt kæreste  

Anmeld

1. december 2010

FruEllingsen

ja er i sikker på det og hvorfor ????

Ja det er jeg 100% sikker på...

Selvom at vi har haft op og nedture, så ved jeg bare at det er ham jeg skal dele resten af mit liv med.

Kunne slet ikke forestille mig ikke at skulle vågne op med ham om morgen, eller se hans dejlige smil.

Han er en helt FANTASTISK far og kæreste så hvorfor dog bytte ham ud

Lige meget hvad så klare vi det. og det må jo betyde at vi altíd skal være sammen

Anmeld

1. december 2010

lisbethita

Chalala85 skriver:

Jeg vil sige jeg håber det virkelig Jeg har desværre svært ved t tro på det, tror det er fordi jeg er blevet chokeret så mange gange efterhånden af det modsatte køn.

Men vigtigst af alt er, han gør mig lykkelig og lad, giver mig sug i mavn og får mig til at grine flere gange om dagen. Det kan ingen tage fra mig, ligemeget hvor længe han så er mig

Godt sagt søde!!  

Jeg har fundet ham! Det er jeg slet ikke i tvivl om  Er bare så forelsket, som da jeg mødte ham første gang 

STORT KNUS FRA MIG

Anmeld

1. december 2010

Carina1977

june1987 skriver:

ja er i sikker på det og hvorfor ????

Jeg kan ikke sige det endnu....vi har kun været sammen i ca. 4½ måned. Så synes jeg ikke rigtig man kan sige det endnu. Men indtil videre, så har jeg da kun positive ting at sige om ham

Anmeld

1. december 2010

Musen85

Ja, det er jeg helt sikker på

Han var min første kæreste og jeg var hans.. vi kom sammen i 2½ år fra vi var 14 af og selvom vi har haft andre kærester, har vi aldrig brudt kontakten og havde nogen små "genforeninger" igennem de år der gik  og Så fandt vi sammen igen, da vi var 20  

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.