er du sikker på din kæreste er "the one"??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

30. november 2010

june1987

Missi skriver:

hmm rigtig godt spørgsmål

Men nej tror jeg ikke han er - MEN jeg tro så heller ikke på den udtagelse the one... tror på man kan møde flere gennem livet

Jeg ved jeg har fundet en kæreste jeg kan have en dejlig hverdag sammen med på godt og ondt.. Vi har kæmpet for at få et godt forhold op at køre med tillid og kærlighed. For mig er et forhold et dagligt arbejde, og betyden af the one er at et forhold er rosen rødt, som jeg bestemt heller ikke syntes det er

Håber det gav lidt mening

Kram

jeg forstår dig godt men det lyder flot alligevel

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. november 2010

june1987

altså for min vedkommende har jeg aldrig haft en fyr der matchede så godt, og jeg har været i forhold de sidste ti år og har aldrig haft den her følse omkring nogen som helst som jeg har med ham. 

Anmeld

30. november 2010

Den lykkelige

june1987 skriver:

hvor lyder det floot

Tak :-) Hvad med dig selv? Har du den følelse eller?

Anmeld

30. november 2010

june1987

milopilo skriver:

Tak :-) Hvad med dig selv? Har du den følelse eller?

ja det har jeg for første gang i 10 år..

Anmeld

30. november 2010

Den lykkelige

june1987 skriver:

ja det har jeg for første gang i 10 år..

Hvor er det bare dejligt!! :-) Der er ikke noget der kan ødelægge en som et dårlig forhold.. Skønt når man oplever det modsatte.. så i værd sætter man det/ham også meget mere.. :-)

Anmeld

30. november 2010

mybaby-girl

Ja, det tror jeg han er 

Vi har kæmpet lidt for at nå så langt som vi er og har fået vores første barn sammen og synes han er dejlig far og klare det rigtig godt Vi er sammen på 6 år d. 11 oktober ..

fra mig ..

Anmeld

30. november 2010

june1987

milopilo skriver:

Hvor er det bare dejligt!! :-) Der er ikke noget der kan ødelægge en som et dårlig forhold.. Skønt når man oplever det modsatte.. så i værd sætter man det/ham også meget mere.. :-)

ja det gør man nemlig

jeg er glad for jeg tog skridtet ihvertfald og fik det positive ind, self kan et forhold ikke altid være rosen rødt men vi alle kan have den følse at man har fundet du ved to sjæle en tanke

Anmeld

30. november 2010

SoffiLine

june1987 skriver:

det lyder sku ikke godt, det er jeg ked af

hvor længe er det siden i gik fra hinanden

En lille uge siden

Anmeld

30. november 2010

june1987

mybaby-girl skriver:

Ja, det tror jeg han er 

Vi har kæmpet lidt for at nå så langt som vi er og har fået vores første barn sammen og synes han er dejlig far og klare det rigtig godt Vi er sammen på 6 år d. 11 oktober ..

fra mig ..

uha kæreligheden lyser i det indlæg

Anmeld

30. november 2010

june1987

SoffiLine skriver:

En lille uge siden

puha så kan jeg godt forstå dig

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.