Runa - 6 måneder (mange billeder)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

30. november 2010

dorthemus

LouiseNielsen skriver:

Så sød....

Tak

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. november 2010

dorthemus

michella80 skriver:

Juhuuuu LÆKRE Runa!!!!! Hvor er billedet i badet SKØNT!!!! Det er godt nok gået stærkt.

Ja for f*****, det er gået rigtig stærkt, men hvor er det også bare en skøn alder lige nu

Eeeeeelsker også badebilledet

Anmeld

30. november 2010

Pia.

Dorthe altså, det må du ikke det der - jeg kan simpelthen ikke stå for din lille pige... De øjne og det nuttede lille ansigt... Man får lyst til at kysse på de små kinder der... Hvor er hun bare DEJLIG og gud hvor bliver hun stor... 6 måneder, det kan jo ikke passe, du har jo lige født

Tak for kigget af din skønne pige ... Hun er helt fantastisk...

Knus fra Pia.

Anmeld

30. november 2010

dorthemus

Pia. skriver:

Dorthe altså, det må du ikke det der - jeg kan simpelthen ikke stå for din lille pige... De øjne og det nuttede lille ansigt... Man får lyst til at kysse på de små kinder der... Hvor er hun bare DEJLIG og gud hvor bliver hun stor... 6 måneder, det kan jo ikke passe, du har jo lige født

Tak for kigget af din skønne pige ... Hun er helt fantastisk...

Knus fra Pia.

Altså Pia..jeg ELSKER simpelthen at få svar fra dig, de går LIGE i hjertet på mig

Stort knus Dorthe

Anmeld

30. november 2010

dorthemus

Tutter skriver:

Jaaaah billedespam af Runa

Elsker billede 4, 5 og 7

Hun er bare så mild og stærk en pige og se på, én der ved hvad hun vil og vil frem i livet  SÅ!!! smuk og se på altså

6 (SEKS!!??) mdr allerede, hvor fanden blev de 6 mdr af? Er du vimmer det er gået stærkt!

Glæder mig til vi ses

Ihhh hvor du rammer hende godt med dine ord  Lige præcis sådan er hun nemlig...simpelthen et DEJLIGT barn

Elsker selv billed nr. 1 og så badebilledet, der er hun bare så yndig Glæder mig til du ser hende i virkeligheden

Knus Dorthe

Anmeld

30. november 2010

JulieE

dorthemus skriver:

Taaak Julie  Ja hun er meget udtryktsfuld

Knus

Jamen, det er så sødt med alle de ansigts udtryk   Virkeligt både sødt og sjovt!!

Anmeld

30. november 2010

Maise

ha ha hun er bare en lille krudt ugle. man kan ligefrem se på hendes grimasser at hun er en lille fræk fis med spilopper.

Stort tillykke Dorthe. Det er en milepæl i har nået. Bare vendt om 1/2 år mere går hun rundt

Clara kan gå nu bare ved at holde om en finger, Hun slingrer noget, så der er lidt tid endnu tror jeg til hun kan gå alene. Det går bare så hurtigt. Hun peger på alt og siger a det??

Håber Runa har det godt ovenpå operationen.

Maise

Anmeld

30. november 2010

lisesp83

Hvor er hun simpelthen bare skøn

Hun har sådan nogle smilende øjne.

Anmeld

30. november 2010

dorthemus

JulieE skriver:

Jamen, det er så sødt med alle de ansigts udtryk   Virkeligt både sødt og sjovt!!

Hun er bestemt heller ikke kedelig at bo sammen med

Lige nu tester hun stemmen meget med små hvin...hun har været lidt længe om det, men nu kommer de og så griner hun af det...sååå sødt

Anmeld

30. november 2010

dorthemus

Maise skriver:

ha ha hun er bare en lille krudt ugle. man kan ligefrem se på hendes grimasser at hun er en lille fræk fis med spilopper.

Stort tillykke Dorthe. Det er en milepæl i har nået. Bare vendt om 1/2 år mere går hun rundt

Clara kan gå nu bare ved at holde om en finger, Hun slingrer noget, så der er lidt tid endnu tror jeg til hun kan gå alene. Det går bare så hurtigt. Hun peger på alt og siger a det??

Håber Runa har det godt ovenpå operationen.

Maise

TAK, Maise  Ja det første halve år...suk  Og ja, jeg får min sag for med hende...hun VED hun kan charmere mig, så jeg må hellere spænde hjelmen

Tænk, at hun næsten kan gå selv!!! Og siger a det? Det er bare SÅ sødt

Hun er helt og aldeles ovenpå...sårene var allerede helede efter 2½ uge  Det er så pænt, har prøvet at tage billeder, men hun vil ikke ligge stille nok til at jeg kan nå det

Knus Dorthe

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.