Runa - 6 måneder (mange billeder)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

30. november 2010

Bayze

dorthemus skriver:

Tjæk

Forresten - har fået plads i ønske vuggestuen!! Er bare så kisteglad, så faldt der ro i mit hjerte

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. november 2010

dorthemus

Bayze skriver:

Tina Poulsen forresten - altså på FB

Wauuuu et smukt billede af dig på fjæsen..totalt hottie!!!!!

Anmeld

30. november 2010

dorthemus

Bayze skriver:

Forresten - har fået plads i ønske vuggestuen!! Er bare så kisteglad, så faldt der ro i mit hjerte

Ihhhh JUBIIIIII, dejligt at høre

Anmeld

30. november 2010

dorthemus

Bayze skriver:

Ja, længere tid - timerne fløj afsted og jeg syntes kun lige vi havde fået varmet op da dagen ligesom var slut

Ja totalt nedtur, at skulle hjem  Jeg blev helt ked over, at vi var nødt til at tage toget hjem...hyggede mig SÅ meget og følte mig helt på bølgelængde med dig og Rosa.

Og så ku jeg slet ikke stå for Lille A og hans grin

Anmeld

30. november 2010

Mutti2B

dorthemus skriver:

Tak søde  Ja hun er nemlig blevet stor! I mødregruppen snakkede vi også om det...nogle af pigerne ser stadig meget "babyagtige" ud, men Runa ligner en lille stor pige

Jeg  for dig om at det kommer til at forløbe godt om to dage

Hi hi, ja, Runa har fart på Hvor må det være fantastisk at opleve nye ting ved hende hver dag  Nøj, hvor jeg glæder mig til det forhåbentlig bliver min tur engang. Lige nu er jeg spændt på hvordan det ser ud på torsdag, men sleeeeet ikke som de andre gange. Tror efterhånden bare at det er blevet lidt rutine og at der kun kan komme to udfald ud af det. Enten er det i den forkerte side og derfor ingen baby til mig, eller også bliver jeg insemineret og stadig ingen baby til mig . Tanken om at jeg rent faktisk skulle gå hen og blive gravid ligger mig meget fjernt.

Anmeld

30. november 2010

dorthemus

Mutti2B skriver:

Hi hi, ja, Runa har fart på Hvor må det være fantastisk at opleve nye ting ved hende hver dag  Nøj, hvor jeg glæder mig til det forhåbentlig bliver min tur engang. Lige nu er jeg spændt på hvordan det ser ud på torsdag, men sleeeeet ikke som de andre gange. Tror efterhånden bare at det er blevet lidt rutine og at der kun kan komme to udfald ud af det. Enten er det i den forkerte side og derfor ingen baby til mig, eller også bliver jeg insemineret og stadig ingen baby til mig . Tanken om at jeg rent faktisk skulle gå hen og blive gravid ligger mig meget fjernt.

Uhhh det må du ikke sige...eller tænke   Forstår godt, at det må være svært at bevare optivismen, men prøv alligevel...det SKAL lykkes  Glæder mig sådan til du skriver, at NU er den der.

Denne gang sidder det i den rigtige side

Anmeld

30. november 2010

Bayze

dorthemus skriver:

Ja totalt nedtur, at skulle hjem  Jeg blev helt ked over, at vi var nødt til at tage toget hjem...hyggede mig SÅ meget og følte mig helt på bølgelængde med dig og Rosa.

Og så ku jeg slet ikke stå for Lille A og hans grin

I havde da også bare en hel fest, dig og Lille-A Det er dejligt han er så lattermild

Anmeld

30. november 2010

Bayze

dorthemus skriver:

Wauuuu et smukt billede af dig på fjæsen..totalt hottie!!!!!

Ha ha - taaark Ser på en eller anden måde lidt friskere ud end efter-baby, hvodden kan det mon være!!??

Anmeld

1. december 2010

dorthemus

Bayze skriver:

I havde da også bare en hel fest, dig og Lille-A Det er dejligt han er så lattermild

Ja for pokker...skøøøønt med glade bebser

Anmeld

1. december 2010

dorthemus

Bayze skriver:

Ha ha - taaark Ser på en eller anden måde lidt friskere ud end efter-baby, hvodden kan det mon være!!??

Jeg er også alvorligt bange for, at den træthed jeg ser i mit ansigt skal sætte sig permanent

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.