Runa - 6 måneder (mange billeder)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

5.589 visninger
129 svar
0 synes godt om
29. november 2010

dorthemus

God aften i stuerne

Tænk engang, min lille store pige er blevet 6 måneder - ET HALVT ÅR!!!! Det er jo helt vildt, som tider drøner der ud af

Hun blir bare skønnere og smukkere for hver dag der går og hun er bare det dejligste barn, med de længste prinsesseøjenvipper 

Hun snakker, pludrer og tester stemmen hjemme og ude og det er så dejligt, at høre på. Motorisk er der også fart på, hun bliver stærkere hele tiden og sidder rigtig flot i sin højstol når hun skal spise. Den sidste måneds tid har hun øvet på at kravle, men der mangler lige lidt koordinering før det lykkes

Hun sover desværre ikke igennem endnu, og gider ikke rigtig sin seng så vi ligger stadig i min og putter...men det er nu også meget hyggeligt  Til gengæld tager hun nogle gode lure om dageni barnevognen i øjeblikket.

Runa er begyndt, at få rigtig mad...hun gider faktisk ikke det der babypjask (aka grød og mos), så hun har allerede smagt Skipper Labskovs (hos Zafir) og fik fiskefrikadeller idag...se det var jo noget helt andet 

Og så er der en lille tand på vej op...juhuuu

Her er billeder fra den sidste måneds tid...ved godt der er mange, men det er bare så svært at begrænse sig (mig) 

Knus Dorthe

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. november 2010

Thildesmor

århh hvor er hun dejlig

Anmeld

29. november 2010

SiLiMiMa

tillykke med det første halve år!!!

det ER da stort!!!

og hun er helt sikkert en rigtig solstråle

knus heise

Anmeld

29. november 2010

dorthemus

Thildesmor skriver:

århh hvor er hun dejlig

Tak!det synes jeg også

Anmeld

29. november 2010

forår

Tillykke med de 6 mdr

Og hvor er det nogen fine billeder. Glæder mig til vi ses igen

Anmeld

29. november 2010

TbCp

Guuuud er det allerede 1/2 år siden!!!Skønne billeder kan især godt lide det hvor hun sidder i kulden i barnevognen med en lille rød næse og det hvor du mader hende med åben mund hihihi

Anmeld

29. november 2010

dorthemus

Heise skriver:

tillykke med det første halve år!!!

det ER da stort!!!

og hun er helt sikkert en rigtig solstråle

knus heise

Det er hun helt sikkert, TAK

Anmeld

29. november 2010

Ellim

Hold da op en sød pige du har dig

Anmeld

29. november 2010

Vingummien

dorthemus skriver:

God aften i stuerne

Tænk engang, min lille store pige er blevet 6 måneder - ET HALVT ÅR!!!! Det er jo helt vildt, som tider drøner der ud af

Hun blir bare skønnere og smukkere for hver dag der går og hun er bare det dejligste barn, med de længste prinsesseøjenvipper 

Hun snakker, pludrer og tester stemmen hjemme og ude og det er så dejligt, at høre på. Motorisk er der også fart på, hun bliver stærkere hele tiden og sidder rigtig flot i sin højstol når hun skal spise. Den sidste måneds tid har hun øvet på at kravle, men der mangler lige lidt koordinering før det lykkes

Hun sover desværre ikke igennem endnu, og gider ikke rigtig sin seng så vi ligger stadig i min og putter...men det er nu også meget hyggeligt  Til gengæld tager hun nogle gode lure om dageni barnevognen i øjeblikket.

Runa er begyndt, at få rigtig mad...hun gider faktisk ikke det der babypjask (aka grød og mos), så hun har allerede smagt Skipper Labskovs (hos Zafir) og fik fiskefrikadeller idag...se det var jo noget helt andet 

Og så er der en lille tand på vej op...juhuuu

Her er billeder fra den sidste måneds tid...ved godt der er mange, men det er bare så svært at begrænse sig (mig) 

Knus Dorthe

Ja hold da op tiden flyver afsted og hun bliver jo kun dejligere

Anmeld

29. november 2010

dorthemus

Ellim skriver:

Hold da op en sød pige du har dig

Tusind tak

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.