God aften i stuerne 
Tænk engang, min lille store pige er blevet 6 måneder - ET HALVT ÅR!!!! Det er jo helt vildt, som tider drøner der ud af 
Hun blir bare skønnere og smukkere for hver dag der går og hun er bare det dejligste barn, med de længste prinsesseøjenvipper 
Hun snakker, pludrer og tester stemmen hjemme og ude og det er så dejligt, at høre på. Motorisk er der også fart på, hun bliver stærkere hele tiden og sidder rigtig flot i sin højstol når hun skal spise. Den sidste måneds tid har hun øvet på at kravle, men der mangler lige lidt koordinering før det lykkes 
Hun sover desværre ikke igennem endnu, og gider ikke rigtig sin seng så vi ligger stadig i min og putter...men det er nu også meget hyggeligt 
Til gengæld tager hun nogle gode lure om dageni barnevognen i øjeblikket.
Runa er begyndt, at få rigtig mad...hun gider faktisk ikke det der babypjask (aka grød og mos), så hun har allerede smagt Skipper Labskovs (hos Zafir) og fik fiskefrikadeller idag...se det var jo noget helt andet 
Og så er der en lille tand på vej op...juhuuu 
Her er billeder fra den sidste måneds tid...ved godt der er mange, men det er bare så svært at begrænse sig (mig) 
Knus Dorthe
Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)
Anmeld