Runa - 6 måneder (mange billeder)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

30. november 2010

dorthemus

Bayze skriver:

Ha ha ha, godt at se hende igen, Dorthe! Hvor er hun altså bare sndssygt dejlig

Tusind tak, Tina  Det går lige i at høre sådanne ord

Skal vi ikke snart se noget til store dejlige Anthon? Synes det er så længe siden

Knus

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. november 2010

Loa

dorthemus skriver:

Ja men det er faktisk også lidt surrealistisk  Men det er en dejlig alder hun har lige nu...og det er så sjovt, at hun skal til at have rigtig mad

Uh glæder mig også bare til Isabella må/kan spise noget andet...... Hun bliver bare slet ikke mæt af kun mælk

Men ja tiden går bare så stærkt og det er bare så fantastisk de ting man hele tiden opdager de kan, og som de selv opdager de kan

Anmeld

30. november 2010

dorthemus

Loa skriver:

Uh glæder mig også bare til Isabella må/kan spise noget andet...... Hun bliver bare slet ikke mæt af kun mælk

Men ja tiden går bare så stærkt og det er bare så fantastisk de ting man hele tiden opdager de kan, og som de selv opdager de kan

Det er også bare så sjovt  Runa er dog stadig gladest for babsemælk, men jeg giver ikke så let op og prøver mig frem

Anmeld

30. november 2010

otlitrom

Nøøøøj hun er blevet stor! Sikken en sød rød næse hun har på det ene billede Dejlige grimasser hun kan! Dejlig pige du har der, Dorthe!

Anmeld

30. november 2010

dorthemus

kitty skriver:

Nøøøøj hun er blevet stor! Sikken en sød rød næse hun har på det ene billede Dejlige grimasser hun kan! Dejlig pige du har der, Dorthe!

Jaaaa min egen lille Rudolph

Tak ....glæd dig

Anmeld

30. november 2010

VNB

iiiiiiiiih hvor er hun bare blevet stor!

Rigtig gode billeder af hende, og kan godt forstå du slet ikke kan vælge imellem dem! SÅ sød og kær en pige! 6 mdr... ja tiden går godt nok stærkt

Glæder mig til du fanger hende på et billede hvor man kan se hendes nye fine lille tand!

Anmeld

30. november 2010

dorthemus

VNB skriver:

iiiiiiiiih hvor er hun bare blevet stor!

Rigtig gode billeder af hende, og kan godt forstå du slet ikke kan vælge imellem dem! SÅ sød og kær en pige! 6 mdr... ja tiden går godt nok stærkt

Glæder mig til du fanger hende på et billede hvor man kan se hendes nye fine lille tand!

Tak  Ja det er dæleme svært at vælge, måtte slette nogle...kan jo ikke risikere, at I

JAAAAA det glæder jeg mig også til

Anmeld

30. november 2010

VNB

dorthemus skriver:

Tak  Ja det er dæleme svært at vælge, måtte slette nogle...kan jo ikke risikere, at I

JAAAAA det glæder jeg mig også til

hahaha det tror jeg ikke du skal være bange for at nogen gør...  de fleste af os herinde kan vist sidde og savle over billeder af de små kære hver eneste dag uden at blive mættet!

Så spam du bare!  

tror skam heller ikke at jeg selv kommer til at kunne styre mig...

Anmeld

30. november 2010

dorthemus

VNB skriver:

hahaha det tror jeg ikke du skal være bange for at nogen gør...  de fleste af os herinde kan vist sidde og savle over billeder af de små kære hver eneste dag uden at blive mættet!

Så spam du bare!  

tror skam heller ikke at jeg selv kommer til at kunne styre mig...

Og dem glæder JEG mig til at savle over....kommer nok til at savne en nyfødt igen

Anmeld

30. november 2010

VNB

dorthemus skriver:

Og dem glæder JEG mig til at savle over....kommer nok til at savne en nyfødt igen

uha ja man kan nok godt helt komme til at savne sådan en helt lille størrelse igen... Vil også bare NYDE når babyen er helt nyfødt!

men til gengæld er det også bare en vildt sjov alder fra de 6 mdr og op efter hvor der rigtig sker en masse nye sjove udviklinger!

hver alder har sin charme er jeg helt sikker på

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.