Runa - 6 måneder (mange billeder)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

30. november 2010

Bayze

dorthemus skriver:

Tusind tak, Tina  Det går lige i at høre sådanne ord

Skal vi ikke snart se noget til store dejlige Anthon? Synes det er så længe siden

Knus

Ja, jeg er blevet helt håbløs til det her! jeg er her med meget lange mellemrum imellem, men på samme tid savner jeg jo at sludre med jer og se til og høre om jeres guldklumper. Det var vist også dig der rykkede mig sidst, jeg skal nok lige få fingeren ud

Du skal ikke på juleshopping i Århus?

Kunne lige se at Runa er blevet opereret. Dejligt at nå så langt, hva´! Jeg håber det efterfølgende er gået helt som det skulle og at hun nu er glad og fro med 10 fingre

til dig og runamusen

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. november 2010

dorthemus

Bayze skriver:

Ja, jeg er blevet helt håbløs til det her! jeg er her med meget lange mellemrum imellem, men på samme tid savner jeg jo at sludre med jer og se til og høre om jeres guldklumper. Det var vist også dig der rykkede mig sidst, jeg skal nok lige få fingeren ud

Du skal ikke på juleshopping i Århus?

Kunne lige se at Runa er blevet opereret. Dejligt at nå så langt, hva´! Jeg håber det efterfølgende er gået helt som det skulle og at hun nu er glad og fro med 10 fingre

til dig og runamusen

Ja jeg synes der er (alt for) langt imellem at jeg ser dig herinde

Desværre ikke...men måske du skal en tur til København?  Regner dog med, at komme forbi og hilse på jer igen SNART 

Operationen gik rigtig godt og ja nu har hun 10 fine fingre OG 10 tæer

Er du egentlig på fjæsen??

Dorthe

Anmeld

30. november 2010

dorthemus

VNB skriver:

uha ja man kan nok godt helt komme til at savne sådan en helt lille størrelse igen... Vil også bare NYDE når babyen er helt nyfødt!

men til gengæld er det også bare en vildt sjov alder fra de 6 mdr og op efter hvor der rigtig sker en masse nye sjove udviklinger!

hver alder har sin charme er jeg helt sikker på

Helt sikkert! Hver gang Runa runder en måned siger jeg: hun har bare aldrig været SÅ sød og SÅ sjov, som hun er lige nu...hahaha

Men ja, hun er en fest lige nu...så skøn og dejlig

Anmeld

30. november 2010

Mutti2B

Nååårh, der var hun jo, den skønne lille Runa-fisen! Skøn og lækker som altid  

Hvor er hun da pludselig blevet en stor pige. Jeg kan slet ikke forstå hvor tiden er blevet af

Anmeld

30. november 2010

dorthemus

Mutti2B skriver:

Nååårh, der var hun jo, den skønne lille Runa-fisen! Skøn og lækker som altid  

Hvor er hun da pludselig blevet en stor pige. Jeg kan slet ikke forstå hvor tiden er blevet af

Tak søde  Ja hun er nemlig blevet stor! I mødregruppen snakkede vi også om det...nogle af pigerne ser stadig meget "babyagtige" ud, men Runa ligner en lille stor pige

Jeg  for dig om at det kommer til at forløbe godt om to dage

Anmeld

30. november 2010

Bayze

dorthemus skriver:

Ja jeg synes der er (alt for) langt imellem at jeg ser dig herinde

Desværre ikke...men måske du skal en tur til København?  Regner dog med, at komme forbi og hilse på jer igen SNART 

Operationen gik rigtig godt og ja nu har hun 10 fine fingre OG 10 tæer

Er du egentlig på fjæsen??

Dorthe

Ha ha - ja glemte at nævne fusserne, jeg var godt klar over at det både var for oven og for neden der var overflod

Ja, skynd dig at komme til Århus igen, det kunne være så hyggeligt Jeg skal måske til København i januar, men der er lige et par løse ender før det bliver en realitet endnu

Ja, jeg er også på Facebook, men der er jeg mindst ligeså sløset. Baby.dk er i det mindste min startside, så med mindre jeg ikke er hjemme, så ser jeg da forsiden og om der er post næsten dagligt

Men jeg ved ikke, i længden bliver det lidt for "stillesiddende" at sidde og læse indlæg og skrive. Jeg er lidt mere Up-and-about i det. Og når Anthon er vågen, så synes jeg ikke jeg kan få nok sammenhængende minutter ved computeren til at jeg overhovedet gider. men som sagt, det er ikke fordi jeg ikke savner at følge med i jeres liv og hverdag

Kram

Anmeld

30. november 2010

Bayze

Bayze skriver:

Ha ha - ja glemte at nævne fusserne, jeg var godt klar over at det både var for oven og for neden der var overflod

Ja, skynd dig at komme til Århus igen, det kunne være så hyggeligt Jeg skal måske til København i januar, men der er lige et par løse ender før det bliver en realitet endnu

Ja, jeg er også på Facebook, men der er jeg mindst ligeså sløset. Baby.dk er i det mindste min startside, så med mindre jeg ikke er hjemme, så ser jeg da forsiden og om der er post næsten dagligt

Men jeg ved ikke, i længden bliver det lidt for "stillesiddende" at sidde og læse indlæg og skrive. Jeg er lidt mere Up-and-about i det. Og når Anthon er vågen, så synes jeg ikke jeg kan få nok sammenhængende minutter ved computeren til at jeg overhovedet gider. men som sagt, det er ikke fordi jeg ikke savner at følge med i jeres liv og hverdag

Kram

Tina Poulsen forresten - altså på FB

Anmeld

30. november 2010

dorthemus

Bayze skriver:

Kram

Nej de kræver jo mere og mere de kære små  Super hvis du kommer til Kbh  Ellers kommer vi helt sikkert til Ååååårhus igen...og næste gang længere tid en en dag

Knus

Anmeld

30. november 2010

dorthemus

Bayze skriver:

Tina Poulsen forresten - altså på FB

Tjæk

Anmeld

30. november 2010

Bayze

dorthemus skriver:

Nej de kræver jo mere og mere de kære små  Super hvis du kommer til Kbh  Ellers kommer vi helt sikkert til Ååååårhus igen...og næste gang længere tid en en dag

Knus

Ja, længere tid - timerne fløj afsted og jeg syntes kun lige vi havde fået varmet op da dagen ligesom var slut

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.