Runa - 6 måneder (mange billeder)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

30. november 2010

dorthemus

lisesp83 skriver:

Hvor er hun simpelthen bare skøn

Hun har sådan nogle smilende øjne.

Tusind tak  Ja hun har meget udtryktsfulde øjne, synes de er meget smukke  HUn skal nok få mange kærester i børnehaven, haha

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. november 2010

lisesp83

dorthemus skriver:

Tusind tak  Ja hun har meget udtryktsfulde øjne, synes de er meget smukke  HUn skal nok få mange kærester i børnehaven, haha

Ja det er helt sikkert.

Har du fået jagt tegnet i hus.?

Anmeld

30. november 2010

Maise

dorthemus skriver:

TAK, Maise  Ja det første halve år...suk  Og ja, jeg får min sag for med hende...hun VED hun kan charmere mig, så jeg må hellere spænde hjelmen

Tænk, at hun næsten kan gå selv!!! Og siger a det? Det er bare SÅ sødt

Hun er helt og aldeles ovenpå...sårene var allerede helede efter 2½ uge  Det er så pænt, har prøvet at tage billeder, men hun vil ikke ligge stille nok til at jeg kan nå det

Knus Dorthe

Ja det er svært at være konsekvent og alvorlig. MAn skal holde masken indimellem. JA og Clara har fået institutionsplads, hun starter 3 januar. Arghhg det gør ondt og alligevel ved jeg hun vil elske at lege hver dag med børnene.

JA glæd dig, den alder clara har nu er bare såååå sødt

Du må tage billederne mens hun sover ;-)

Anmeld

30. november 2010

dorthemus

Maise skriver:

Ja det er svært at være konsekvent og alvorlig. MAn skal holde masken indimellem. JA og Clara har fået institutionsplads, hun starter 3 januar. Arghhg det gør ondt og alligevel ved jeg hun vil elske at lege hver dag med børnene.

JA glæd dig, den alder clara har nu er bare såååå sødt

Du må tage billederne mens hun sover ;-)

Ja det må jeg gøre

Tænk engang ja, institutionsplads  Der er vi HELDIGVIS ikke endnu  Men jo det skal nok blive godt når den tid kommer

Runa bider med mellemrum i brystvorten og det gør s**** ondt  Råber hende ind i hovedet HOLD OP! og så kvitterer hun med et skævt smil og trækker i den så den blir lang  ....men jeg har alligevel svært ved, at holde masken fordi det ser så sjovt ud

Anmeld

30. november 2010

dorthemus

lisesp83 skriver:

Ja det er helt sikkert.

Har du fået jagt tegnet i hus.?

Hahaha nej..men du siger noget

Anmeld

30. november 2010

Loa

Hold da op hvor ser hun bare stor ud lige pludselig........  Utroligt som hun pludselig bare kan en masse ting......

Og så udtryksfuld hun ser ud.......

Og hvor ligner hun bare en der kunne finde på en masse ballade

Hun er virkelig en charmer

Anmeld

30. november 2010

dorthemus

Loa skriver:

Hold da op hvor ser hun bare stor ud lige pludselig........  Utroligt som hun pludselig bare kan en masse ting......

Og så udtryksfuld hun ser ud.......

Og hvor ligner hun bare en der kunne finde på en masse ballade

Hun er virkelig en charmer

Tak, Lea  Ja hun er meget udtryktsfuld..men det er jeg vist også selv, hehe

Ja jeg synes også pludselig hun er blevet stor  Hun skal vejes og måles her på torsdag, dét glæder jeg mig til...tror hun har taget godt på og er vokset et par cm. Hun har en god appetit i øjeblikket

Knus Dorthe

Anmeld

30. november 2010

Loa

dorthemus skriver:

Tak, Lea  Ja hun er meget udtryktsfuld..men det er jeg vist også selv, hehe

Ja jeg synes også pludselig hun er blevet stor  Hun skal vejes og måles her på torsdag, dét glæder jeg mig til...tror hun har taget godt på og er vokset et par cm. Hun har en god appetit i øjeblikket

Knus Dorthe

Syntes bare ikke det er så længe siden hun "bare" lå på et legetæppe, og nu sidder hun bare i højstol og alt muligt..... Det virker lidt surrealistisk på en eller anden måde.......

Anmeld

30. november 2010

dorthemus

Loa skriver:

Syntes bare ikke det er så længe siden hun "bare" lå på et legetæppe, og nu sidder hun bare i højstol og alt muligt..... Det virker lidt surrealistisk på en eller anden måde.......

Ja men det er faktisk også lidt surrealistisk  Men det er en dejlig alder hun har lige nu...og det er så sjovt, at hun skal til at have rigtig mad

Anmeld

30. november 2010

Bayze

Ha ha ha, godt at se hende igen, Dorthe! Hvor er hun altså bare sndssygt dejlig

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.