Runa - 6 måneder (mange billeder)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

29. november 2010

dorthemus

Baagøe skriver:

Ja, samme anorak, men Laura er også en rigtig lille Molopige. Faktisk er det de eneste bodyer, der sidder nogenlunde anstændigt på hende, da hun har så lang en overkrop og meget korte ben Min far har lige købt et tullesæt til Laura med Dådyrprintet Lååååve it...

Molo klæder da Runa for vildt

Ihhh det lyder sødt...MÅ EJE!!!!!!  Er det fra den nye kollektion?

Jeg skal bare IKKE købe mere tøj foreløbigt til Runa...har tøj nok til resten af barslen...og nu er jeg jo på dagpenge, så giver ligesom sig selv

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. november 2010

Pige2009

dorthemus skriver:

Ihhh det lyder sødt...MÅ EJE!!!!!!  Er det fra den nye kollektion?

Jeg skal bare IKKE købe mere tøj foreløbigt til Runa...har tøj nok til resten af barslen...og nu er jeg jo på dagpenge, så giver ligesom sig selv

Det er vildt fedt og her fra efterårskollektionen Jeg har lige købt en pink Molo flyverdragt på TS til 350 kr. DP er ingen hindring for mig

Anmeld

29. november 2010

Tina2

Ej Dorthe, hvor er det bare VILDT at det er ½ år siden!!!  Men altså hvor ER hun dog bare skøn og smuk og dejlig den lille Runa

En glad lille pige ser hun godt nok ud til at være

Anmeld

29. november 2010

dorthemus

Baagøe skriver:

Det er vildt fedt og her fra efterårskollektionen Jeg har lige købt en pink Molo flyverdragt på TS til 350 kr. DP er ingen hindring for mig

IHHH, men jeg tør ikke TS  Så ender jeg i Luksusfælden

Anmeld

29. november 2010

dorthemus

Tina2 skriver:

Ej Dorthe, hvor er det bare VILDT at det er ½ år siden!!!  Men altså hvor ER hun dog bare skøn og smuk og dejlig den lille Runa

En glad lille pige ser hun godt nok ud til at være

TAK, Tina  Det er hun ihvertfald også...altid glad og smilende  Hun er bare en skat!

Anmeld

29. november 2010

Lisbeth1985

Åhh, hvor er hun bare skøn!!

Anmeld

29. november 2010

dorthemus

Lisbeth1985 skriver:

Åhh, hvor er hun bare skøn!!

Tak  Det er hun også, et rigtigt drømmebarn

Anmeld

29. november 2010

Lillefe

SKønne pige det er utroligt tiden går så stærkt min lille dreng er også allerede 1½ måned.. 

Anmeld

29. november 2010

Steph_Laurits

Hvor er hun skøn og charmerende

Anmeld

30. november 2010

Becks

dorthemus skriver:

God aften i stuerne

Jaaaah billedespam af Runa

Elsker billede 4, 5 og 7

Hun er bare så mild og stærk en pige og se på, én der ved hvad hun vil og vil frem i livet  SÅ!!! smuk og se på altså

6 (SEKS!!??) mdr allerede, hvor fanden blev de 6 mdr af? Er du vimmer det er gået stærkt!

Glæder mig til vi ses

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.