SussieThyssen skriver:

Først skal du have et stort knus..fordi du er sådan en super-mor 
Og JEG ville synes det var kanon hårdt at få 2 på en gang, for jeg har venner der har haft tvillinger og har selv et par børnebørn der er født med et år imellem, og min største frygt har ALTID været at få 2 på een gang. Det har ikke været så meget arbejdet, men mere det, at man altid må tage sig af først een og så den anden, og jeg ville blive frygteligt splittet og stresset, fordi jeg ikke kunne være der nu og her 100% for dem begge to på een gang, hvis du kan følge mig.
Men...nogle kan bare det der, og til dem hører du, og det tager jeg ski hatten af for.
Ellers så ville jeg da med et stort grin og blink i øjet, svare NEJ!!! Når folk spørger om ikke det er hårdt.
Men det er så trolden i mig, der vifter lidt der.
Og hvis folk så ser spørgende på mig, så ville jeg bare sige,...Jeg elsker at have 2 på een gang, så jeg synes ikke det er hårdt!
Sådan, så kan de tænke på den!!
Jeg har så oplevet det der: Er det ikke hårdt?-noget, mht fødselsstørrelser, men har altid bare taget det med min lille trold, og sagt: Nej, for de er næsten klar til børnehaven, når de kommer ud, og det er en stor fordel...hehe. 
Så i stedet for at blive irriteret, så sig det som det er, også så folk kan få lært, at ikke alle synes det er så hårdt, det har de kun godt af.
Kender forresten en pige, der først fik tvillinger, og det var så nemt synes hun...da de så efter 3-4 år fik en til, så sukkede hun og sagde til mig: Tænk Sussie...med tvillingerne var det bare så nemt..men ham her (den nye baby) DET er hårdt!
Så måske handler det også om de enkelte børn, og hvad der nu kan være med dem, eller ikke-være.

Kærligst
Sussie
ha ha ha... du har så ret! eller, det har jeg i hvert fald også hørt! Det med at tvillingerne var nemme, men at de så fik en til og så brød verden sammen! hmmm tænke, tænke... måske jeg bare skulle holde mig til mine to engle 
Men ja, det er også det der kan få mig ned med flaget! det er netop det med at begge børn kræver ALT af dig på samme tid. man føler totalt utilstrækkelig
men op på hesten igen og videre!!