SeptemberBaby skriver:
Halløj
Jeg kan sagtens følge dig!
Jeg er ganske vist ikke tvillingemor, men bliver snart mor til to pseudotvillinge-tøser (15 mdr imellem). Og ALLE siger, "Fårk, det bliver så hårdt", og jeg tænker: "Tjae, men vel ikke hårdere, end man kan regne ud, det bliver?". Sådan havde jeg det med min datter i hvert fald. At jo, min søvn blev forstyrret osv. osv. osv., men det var jo, hvad jeg havde forventet (og set frem til), så synes faktisk ikke, det er så hårdt. Overhovedet.
Men vil tilføje, at de første 14 ugers graviditet her med nr 2 - DE VAR HÅRDE. Men det var pga. kvalme, træthed og øvrige graviditetsgener...
Læste forresten NYnnes Dagbog 4 for et par uger siden, og hun filosoferer på et tidspunkt: "Kan man ikke længere blive mor, uden at skulle udgive en bog om det?!", og jeg kunne ikke helt lade være med at grine, for det har jeg også tænkt indimellem.. Well, sidespring, men alligevel lidt i tråd med det, du skriver, som jeg læser det.

(PS: Har al respekt i verden for dem, der synes, det er max hårdt. Vi er alle forskellige jo).
ha ha... nu kommer dobbeltmoralen så op: for hold da kæft, respekt til dig - det må være super hårdt at være dårlig og så have et barn ved siden af!! haha. Jeg må vel godt ynke andre ikk
jamen lige præcis, tror vi er meget enige