Er dette her billigt?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1. december 2010

JulieE

Kirle skriver:

Nå dér! jamen der må jeg ud og kigge en dag! kender jo godt Kims kram Klassisk hvidovre butik

Ja, Kims kram eller krims krams som ungerne kalder den er en rigtig Hvidovre butik De har rigtig tit gode tilbud på børnetøj og legetøj

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. december 2010

Becks

JulieE skriver:

Hvor godt, at de har oppet sig, for det min veninde oplevede var under al kritik

Ja, man må sige du bor tæt på butikken så (bor selv på næsborgvej ) De er rigtig søde derinde og billige

Hehe hvor sjovt, der var jeg i går (er vikar i aftenvagten i hvidovre)

Ja de virker søde, har været dernede mange gange med min veninde.. Hun købte i sin tid en Brio sport, og den har hun kun haft problemer med.. Overlæderet på både lift og barnevogn, har været i stykker 10-15 gange på 2 år.. Men de er søde og sætter troligt nye knapper på hver gang eller bestiller et nyt hjem..

Anmeld

1. december 2010

Line Højdal

Jeg følger bare lige lidt med her, da min mand og jeg også snart skal til at vælge barnevogn til vores lille supermand

Line

Anmeld

1. december 2010

Becks

DK skriver:

Så vidt jeg ved kan man ikke spare det helt vilde på at købe det samlet! Jeg vil meget hellere købe tingene en af gangen da jeg så kan gå og hygge med det længe!

Men hvis du ved at alle de ting der er med i pakken er noget du alligevel vil have så kan du jo ligeså godt købe det samlet! Men se dig rigtig rigtig godt for! Ofte vil den barnevogn være på tilbud "alene" i forbindelse med ex. januar tilbud eller lign. og så vil du kunne spare meget mere der, end ved en samlet pakke!

Du må have den store lommeregner og exel ark'et frem, og så se på priser og regne og regne og kigge på hvad man ellers kan få af alternativer til ex. madras/hoved hale fad eller lign som du måske hellere vil have og hvad det koster! Tro mig, der er underholdning til mange aftener i den slags planlægning! Det er SÅ skønt! Og man må gerne smugstarte inden man er blevet gravid

Knus Ditte, selv-smugstarter

TAK  Det var lige hvad jeg skulle høre haha.. Har uendelige sider i word, hvor der er skrevet ned osv. Altid godt og være i god tid  Sæt nu man er én af dem der ligger med kvalme og opkast hele vejen igennem  Så er det godt og være i god tid

Jeg tjekker det hele igennem igen til januar, og regner sammen.. Vil nødigt snyde mig selv mht priser..

Anmeld

1. december 2010

JulieE

Tutter skriver:

Hehe hvor sjovt, der var jeg i går (er vikar i aftenvagten i hvidovre)

Ja de virker søde, har været dernede mange gange med min veninde.. Hun købte i sin tid en Brio sport, og den har hun kun haft problemer med.. Overlæderet på både lift og barnevogn, har været i stykker 10-15 gange på 2 år.. Men de er søde og sætter troligt nye knapper på hver gang eller bestiller et nyt hjem..

Hvor sjovt... Må lige holde øje når hjemmeplejen kommer (der er en ældre dame i opgangen ved siden af min der får hjemme pleje, måske er det hende du var ved?)om det er dig

Ja, de er rigtig søde... Tror der findes mandags modeller af alle barnevogne. Vi har haft en brio klapvogn (også købt der) og den var den bedste af alle de køretøjer vi har haft. Vores underboer købte en emmaljunga barnevogn og den knagede og bragde og kørte rigtig dårligt

Anmeld

1. december 2010

Becks

JulieE skriver:

Jow jow... Nede i Bredadalsparkens butikstorv, sammen med krims krams (Kims kram) Verdens mindste babyudstyrsbutik, Men søde og billige

LOVE Kims Kram  Kan huske dengang den lå oppe i storehus for maaaaaange år siden..

Anmeld

1. december 2010

JulieE

Tutter skriver:

LOVE Kims Kram  Kan huske dengang den lå oppe i storehus for maaaaaange år siden..

Ja, feeeed butik!!! Har de ligget der? -Det er før min tid i Hvidovre. Vi flyttede først til Hvidovre i september 2003, men kommer nok aldrig væk fra Hvidovre igen

Anmeld

1. december 2010

Pige2009

Kirle skriver:

Jeg synes ikek der er den store forskel der. Mere at jeg bedre kunne lide Simoen end Emmaljunga. Synes at E. er så stor og tung i forhold til S. men det er jo smag og behag

Kender slet ikke Simo'en, så jeg tager dig på ordet Er super glad for min Emmaljunga, men der findes jo så mange gode vogne

Anmeld

1. december 2010

Pige2009

Tutter skriver:

Hehe nej, man kan vælge mellem luftgummi hjul og punkterfrie hjul...

Minder mig om, da jeg var 18, der passede jeg et søskendepar, hvor den mindste var 8-9 mdr. Da jeg gik med hende, der faldt det ene hjul af, og kunne bare ikke få det på igen.. Nøj det var en lang tur hjem med skrigende baby pige på armen..

Kan lige se det for mig....

Anmeld

1. december 2010

Becks

JulieE skriver:

Hvor sjovt... Må lige holde øje når hjemmeplejen kommer (der er en ældre dame i opgangen ved siden af min der får hjemme pleje, måske er det hende du var ved?)om det er dig

Ja, de er rigtig søde... Tror der findes mandags modeller af alle barnevogne. Vi har haft en brio klapvogn (også købt der) og den var den bedste af alle de køretøjer vi har haft. Vores underboer købte en emmaljunga barnevogn og den knagede og bragde og kørte rigtig dårligt

Nej der var min makker oppe (hun var ihvertfald hos en dame) Jeg var hos en mand..

Idag skal jeg køre en anden rute, jeg skal køre i midt området..

Ja, tror også der er mandagsmodeller af alle vogne.. Der er altid én der har noget dårligt og sige om hver enkelt vogn..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.