Er dette her billigt?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

28. november 2010

mortilflere

Tutter skriver:

Det har jeg også, men har også hørt godt om den

Det var en billig serie

Alberte er hård ved ting men der er ingen hakker eller noget nu efter 4 års brug . 

og så kan jeg godt li det kan tåle en x ajax

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. november 2010

Laulund87

Tutter skriver:

Årh hvor sødt..

Kan godt lide der er med design indvendig, så baby har noget og kigge på..

Ja det er ikke så kedeligt

Anmeld

28. november 2010

Becks

mortilflere skriver:

Alberte er hård ved ting men der er ingen hakker eller noget nu efter 4 års brug . 

og så kan jeg godt li det kan tåle en x ajax

Det holder godt må man sige

Anmeld

30. november 2010

TrineCT

I Babysam blev vi præsenteret for forskellige babypakker, da vi købte vores barnevogn for en mdr. siden. Der er tre med barnevogn og så er der enkelte med madraser, sengetøj, lift mm.

Trine

www.smart-babytøj.dk

Anmeld

1. december 2010

Becks

TrineCT skriver:

I Babysam blev vi præsenteret for forskellige babypakker, da vi købte vores barnevogn for en mdr. siden. Der er tre med barnevogn og så er der enkelte med madraser, sengetøj, lift mm.

Trine

www.smart-babytøj.dk

Tak

De sælger desværre bare ikkr trille vogne

Anmeld

1. december 2010

LauraLW

Jeg synes det lyder billigt nok - du får ret meget for pengene :-)

MEN ikke så sjovt hehe.

Jeg synes det var fedt at finde alle de forskellige ting rundt omkring. - Jo, lidt stressende til tider, men det er jo hvad man gør det til. Så jeg brugte egentlig meget tid på at finde den rette puslepude, ammepude, seng, vogn, voksi etc.

Anmeld

1. december 2010

Becks

LauraLW skriver:

Jeg synes det lyder billigt nok - du får ret meget for pengene :-)

MEN ikke så sjovt hehe.

Jeg synes det var fedt at finde alle de forskellige ting rundt omkring. - Jo, lidt stressende til tider, men det er jo hvad man gør det til. Så jeg brugte egentlig meget tid på at finde den rette puslepude, ammepude, seng, vogn, voksi etc.

Du har helt ret i, at det måske blegner lidt og købe det hele

Men jeg er også ret vild med sengen, da den har buede kanter, og så kan siden slåes ned (jeg har en skidt ryg) så det ville være perfekt for mig.. Og deres voksi (trilleposen som dog ikke er med i pakken) kan jeg også godt lide, der er også ulddyne i, det er der også i den org. voksi ikke?

Tror det bliver den, men mon ikke den bliver sat ekstra ned til januar..

Anmeld

1. december 2010

<3

Nu kender jeg ikke Trille vognen men ved at Engly/Engby på enghavevej har pakkeløsninger med seng mm. Der er flere forskellige. Det var måske en løsning i stedet for? Der er også Danmark ude på amagerbrogade.

Vi selv valgte en brugtpakke løsning med en bv der var testvinder i tænk 2005, det var en Simo (- den er generelt billig). Den gav vi 3000kr for. Og der var en masse med, bla. badekar, tøj og masser af legetøj som Tjalfe stadig leger med.

Anmeld

1. december 2010

JulieE

Jeg vil ike umiddelbart anbefale trille barnevognene. Kender flere der har haft store problemer ed trillevogne. Vi snakke hjul hvor egerne sprang fra og skruer i stellet der knækkede. Men det er et par år siden, så de kan have oppet kvaliteten

Men prøv at kig i Danmarks børn (som Kirle også nævner) De ligger både på Amager og i Hvidovre. De er ofte 10 % (eller mere) billigere end andre steder

Anmeld

1. december 2010

LauraLW

Tutter skriver:

Du har helt ret i, at det måske blegner lidt og købe det hele

Men jeg er også ret vild med sengen, da den har buede kanter, og så kan siden slåes ned (jeg har en skidt ryg) så det ville være perfekt for mig.. Og deres voksi (trilleposen som dog ikke er med i pakken) kan jeg også godt lide, der er også ulddyne i, det er der også i den org. voksi ikke?

Tror det bliver den, men mon ikke den bliver sat ekstra ned til januar..

Det kunne da være dejligt hvis du fandt den på bud :-)

Jo, der er ulddyne i voksien, og det er genialt! Vilma har aldrig været for kold eller for varm, og det er nærmest lige meget hvad hun har haft på, så det kan helt klart anbefales med uld.

:-)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.