Er dette her billigt?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1. december 2010

Skouboe

Vi har en Trille og elsker den Til gengæld var den Odder vi havde i starten noget L*** !

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. december 2010

Pige2009

Tutter skriver:

Ikke fordi jeg vil købe det nu, da der er laaaang tid til jeg skal insemineres, men meget rart, og vide lidt om hvor meget jeg skal lægge til side de næste måneder..
Så er dette her billigt?

http://www.onlinekids.dk/shop/trille-gigant-barnevognspakke-4483p.html

For 6999,- får man dette i pakken:

Trille Gigant Luksus barnevogn med 14 tommer luftgummihjul med kugelelejer og ventilation i kalechen
Smart pusletaske med pusleunderlag, som kan hænges på styret mens i triller derud af
Trille babylift liggemål 80 cm.
Trille barnevognsmadras (pyntemadras) - Vi anbefaler man køber en luksus madras
Trille babyliftmadras (pyntemadras) - Vi anbefaler man køber en luksus madras
Trille babytremmeseng i hvidmalet bøgetræ med justerbar bund og hæve-/sænkebar side,
Trille luksus Kokosmadras til babysengen
Trille sengerand
Trille babydyne
Trille babypude
Trille babylinned i bomuld
Trille barnevognsregnslag, åndbart og med lynlås
Trille insektnet

Det lyder da ok. Jeg vil dog ikke anbefale lufthjul, da de kan punktere og hvem gider stå langt hjemmefra i snestorm med en skrigende baby og et punkteret hjul?

Anmeld

1. december 2010

<3

Baagøe skriver:

Det lyder da ok. Jeg vil dog ikke anbefale lufthjul, da de kan punktere og hvem gider stå langt hjemmefra i snestorm med en skrigende baby og et punkteret hjul?

Åh ja det er rigtigt - ingen lufthjul. Vi havde hårde gummihjul og det var skønt!

Anmeld

1. december 2010

Pige2009

Kirle skriver:

Åh ja det er rigtigt - ingen lufthjul. Vi havde hårde gummihjul og det var skønt!

På både min klap- og barnevogn er hjulene relativt bløde og det er super! Kunne slet ikke forestille mig at skulle køre med
lufthjul

Anmeld

1. december 2010

<3

Baagøe skriver:

På både min klap- og barnevogn er hjulene relativt bløde og det er super! Kunne slet ikke forestille mig at skulle køre med
lufthjul

Vi havde hårde gummihjul på simoen men bløde gummihjul på emmaljunga klapvognen.

BEgge dele fungerede fint.

Anmeld

1. december 2010

Pige2009

Kirle skriver:

Vi havde hårde gummihjul på simoen men bløde gummihjul på emmaljunga klapvognen.

BEgge dele fungerede fint.

Jeps. Tror vist heller ikke der er forskel på fleksibilitet og køreegenskaber ift. bløde og hårde hjul. Har selv Emmaljunga klap- og barnevogn

Anmeld

1. december 2010

Muffinmus

Hmm, jamen det er sikekrt en ok pris:-)

Dyner vil jeg selv vælge det det til små børn skal være allergivenlige dynre. Madrassen skal du jo selv købe til vognen og TRILLE??? det er ikke lige min kop te, kender 2 der har haft den inden for 3 år og ingen af dem er synderligt glade for den efter de første 6-8 mdr.

Jeg  købte selv brugt, men GODT, dvs Odder vogn og lækker babyseng. Så slet ikke brugt ud, men var ALLE pengene værd selv om alt mit er købt for det samme som din babypakke, ja faktisk noget mindre.

Anmeld

1. december 2010

<3

Baagøe skriver:

Jeps. Tror vist heller ikke der er forskel på fleksibilitet og køreegenskaber ift. bløde og hårde hjul. Har selv Emmaljunga klap- og barnevogn

Jeg synes ikek der er den store forskel der. Mere at jeg bedre kunne lide Simoen end Emmaljunga. Synes at E. er så stor og tung i forhold til S. men det er jo smag og behag

Anmeld

1. december 2010

Becks

Kirle skriver:

Nu kender jeg ikke Trille vognen men ved at Engly/Engby på enghavevej har pakkeløsninger med seng mm. Der er flere forskellige. Det var måske en løsning i stedet for? Der er også Danmark ude på amagerbrogade.

Vi selv valgte en brugtpakke løsning med en bv der var testvinder i tænk 2005, det var en Simo (- den er generelt billig). Den gav vi 3000kr for. Og der var en masse med, bla. badekar, tøj og masser af legetøj som Tjalfe stadig leger med.

Oki tak

Wow, det var også biligt Trillevognen er også testvinder i tænk 2010..

Anmeld

1. december 2010

Becks

JulieE skriver:

Jeg vil ike umiddelbart anbefale trille barnevognene. Kender flere der har haft store problemer ed trillevogne. Vi snakke hjul hvor egerne sprang fra og skruer i stellet der knækkede. Men det er et par år siden, så de kan have oppet kvaliteten

Men prøv at kig i Danmarks børn (som Kirle også nævner) De ligger både på Amager og i Hvidovre. De er ofte 10 % (eller mere) billigere end andre steder

Tror de har oppet sig, den er testvinder i tænk

Ja, Danmarks børn bor jeg lige ved siden af, bor selv i Bredalsparken.. Må kigge der når jeg er blevet insemineret..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.