Hehe hvor sjovt, der var jeg i går (er vikar i aftenvagten i hvidovre)
Ja de virker søde, har været dernede mange gange med min veninde.. Hun købte i sin tid en Brio sport, og den har hun kun haft problemer med.. Overlæderet på både lift og barnevogn, har været i stykker 10-15 gange på 2 år.. Men de er søde og sætter troligt nye knapper på hver gang eller bestiller et nyt hjem..
Hvor underligt! Min Brio Sport er nu mindst 7 år gammel (købte den i august 2003 som en udgået demo-model) og den holder sig bare så godt! Der har aldrig været bøvl med den, og både Kirstine sov deri og bagefter har en veninde lånt den, og hendes datter har sovet deri de sidste 3 år. Den har aldrig været i stykker, der har aldrig været noget der er faldet af, og selv om den er lys grå, så har den heller ikke fået pletter som ikke har kunne blive tørret/vasket af igen! Den er heller ikke rustet overhovedet!! Jeg er faktisk ret imponeret over den!
Jeg har dog lige skiftet elastikkerne på overlæderet (altså det der gummi i elastikkerne holder jo ikke evigt, så det er fair nok synes jeg) og så skal jeg have skiftet slanger i dækkene (de er over 7 år nu, og så holder cykeldæk, f.eks., jo heller ikke i længere tid)
Du får lige et billede af den her, taget i går:
Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)
Anmeld