Er dette her billigt?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1. december 2010

JulieE

Tutter skriver:

Nej der var min makker oppe (hun var ihvertfald hos en dame) Jeg var hos en mand..

Idag skal jeg køre en anden rute, jeg skal køre i midt området..

Ja, tror også der er mandagsmodeller af alle vogne.. Der er altid én der har noget dårligt og sige om hver enkelt vogn..

Lidt sjovt alligevel Du får da mødt nogle hvidovre borgere på den måde

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. december 2010

Becks

JulieE skriver:

Ja, feeeed butik!!! Har de ligget der? -Det er før min tid i Hvidovre. Vi flyttede først til Hvidovre i september 2003, men kommer nok aldrig væk fra Hvidovre igen

Ja det var i 90´erne de lå der.. Men vist ikke så længe..

Kan huske jeg købte alle min fars 50 års gaver deroppe haha.. Vi flyttede til Hvidovre i 93 ude i Avedøre.. Skod by uden lige..

Da jeg så flyttede hjemmefra fik jeg en lejlighed i Bredalsparken.. Vil aldrig herfra, her er skønt i denne her ende..

Anmeld

1. december 2010

DK

Hehe hvor sjovt, der var jeg i går (er vikar i aftenvagten i hvidovre)

Ja de virker søde, har været dernede mange gange med min veninde.. Hun købte i sin tid en Brio sport, og den har hun kun haft problemer med.. Overlæderet på både lift og barnevogn, har været i stykker 10-15 gange på 2 år.. Men de er søde og sætter troligt nye knapper på hver gang eller bestiller et nyt hjem..

Hvor underligt! Min Brio Sport er nu mindst 7 år gammel (købte den i august 2003 som en udgået demo-model) og den holder sig bare så godt! Der har aldrig været bøvl med den, og både Kirstine sov deri og bagefter har en veninde lånt den, og hendes datter har sovet deri de sidste 3 år. Den har aldrig været i stykker, der har aldrig været noget der er faldet af, og selv om den er lys grå, så har den heller ikke fået pletter som ikke har kunne blive tørret/vasket af igen! Den er heller ikke rustet overhovedet!! Jeg er faktisk ret imponeret over den!

Jeg har dog lige skiftet elastikkerne på overlæderet (altså det der gummi i elastikkerne holder jo ikke evigt, så det er fair nok synes jeg) og så skal jeg have skiftet slanger i dækkene (de er over 7 år nu, og så holder cykeldæk, f.eks., jo heller ikke i længere tid)

Du får lige et billede af den her, taget i går:

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

1. december 2010

Becks

JulieE skriver:

Lidt sjovt alligevel Du får da mødt nogle hvidovre borgere på den måde

Ja det er nu skægt

Ja, det må man sige jeg gør og heldigvis er de fleste søde..

Anmeld

1. december 2010

JulieE

Tutter skriver:

Ja det var i 90´erne de lå der.. Men vist ikke så længe..

Kan huske jeg købte alle min fars 50 års gaver deroppe haha.. Vi flyttede til Hvidovre i 93 ude i Avedøre.. Skod by uden lige..

Da jeg så flyttede hjemmefra fik jeg en lejlighed i Bredalsparken.. Vil aldrig herfra, her er skønt i denne her ende..

Ja, avedøre, skal vi ikke til, det er helt sikkert!! -Selvom der er blevet vildt fedt ude i filmbyen Men Hvidovre Nord og Hvidovre midt lige mig.  Tilpas meget by uden det bliver hektisk. Og sønne er startet i skole og er bare så glad for at gå der, så vi skal ikke væk fra Hvidovre nu

Anmeld

1. december 2010

<3

Tutter skriver:

Wow det var billigt

Havde I fået af vide han var en pige under scanningerne?

NEj haha vi ville ikke vide kønnet, men gloede alligevel som gale da skanningen var "dernede", og kunne intet se, så troede det var en pige Dette på trods af at vi ikke ville vide noget. Men den ene pakke var med testvinder i tænk så der havde vi taget den uanset hvad og den anden var pga. prisen. Men jo gav flot væk lækkert pige tøj da han først var blevet født

Vi havde/har den holdning at det er om barnet er sundt og rask der er det vigtige og ikke om det er det ene eller andet køn

Anmeld

1. december 2010

Becks

DK skriver:

Hvor underligt! Min Brio Sport er nu mindst 7 år gammel (købte den i august 2003 som en udgået demo-model) og den holder sig bare så godt! Der har aldrig været bøvl med den, og både Kirstine sov deri og bagefter har en veninde lånt den, og hendes datter har sovet deri de sidste 3 år. Den har aldrig været i stykker, der har aldrig været noget der er faldet af, og selv om den er lys grå, så har den heller ikke fået pletter som ikke har kunne blive tørret/vasket af igen! Den er heller ikke rustet overhovedet!! Jeg er faktisk ret imponeret over den!

Jeg har dog lige skiftet elastikkerne på overlæderet (altså det der gummi i elastikkerne holder jo ikke evigt, så det er fair nok synes jeg) og så skal jeg have skiftet slanger i dækkene (de er over 7 år nu, og så holder cykeldæk, f.eks., jo heller ikke i længere tid)

Du får lige et billede af den her, taget i går:

WOW  Det er sgu da vildt... Den er sateme flot

Man som Julie skrev, så tror jeg også der er mandags modeller af dem alle og min venindes Brio sport, var én af dem

Er sgu helt imponeret

Anmeld

1. december 2010

Becks

JulieE skriver:

Ja, avedøre, skal vi ikke til, det er helt sikkert!! -Selvom der er blevet vildt fedt ude i filmbyen Men Hvidovre Nord og Hvidovre midt lige mig.  Tilpas meget by uden det bliver hektisk. Og sønne er startet i skole og er bare så glad for at gå der, så vi skal ikke væk fra Hvidovre nu

Vores gruppe høre til ude i Avedøre, og vi har bare indbrud hver og hveranden aften  Da jeg var under udd. boede jeg i en hybel derude - Blev så overfaldet der ude og flyttede ugen efter!

Ja der er nemlig rigtig hyggeligt.. Eller dvs jeg kan godt undværre noget af Nord, den del efter Hvidovre st. og frem til Rebæk søpark, hader det derude, når vi er der om aftenen, der er så øde..

Men der er dejlig med butikker det er skønt..

Anmeld

1. december 2010

Becks

Kirle skriver:

NEj haha vi ville ikke vide kønnet, men gloede alligevel som gale da skanningen var "dernede", og kunne intet se, så troede det var en pige Dette på trods af at vi ikke ville vide noget. Men den ene pakke var med testvinder i tænk så der havde vi taget den uanset hvad og den anden var pga. prisen. Men jo gav flot væk lækkert pige tøj da han først var blevet født

Vi havde/har den holdning at det er om barnet er sundt og rask der er det vigtige og ikke om det er det ene eller andet køn

Hihi hvor sødt egentlig

Det er også det vigtigste  Jeg vil gerne vide det, tror jeg - Men så skulle det være pga det praktiske osv..

Anmeld

1. december 2010

<3

Tutter skriver:

Hihi hvor sødt egentlig

Det er også det vigtigste  Jeg vil gerne vide det, tror jeg - Men så skulle det være pga det praktiske osv..

Kan jeg godt forstå. Men jeg især følte meget stærkt at det var den rigtige måde. Nu må vi se om den næste at vi gør det på samme måde. Der får kæresten endelig beslutning

Om det er mere praktisk ved jeg ikke. Det kommer an på om man er til kønsopdelte farver eller ej. Vi er til neutrale og farverige og det er vi stadig. Det vigtige er at Tjalfe har noget tøj på som vi alle er glade ved og så er det lige gyldigt om der er Cirkeline eller cars på

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.