Er dette her billigt?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1. december 2010

Becks

Skouboe skriver:

Vi har en Trille og elsker den Til gengæld var den Odder vi havde i starten noget L*** !

Super, har nemlig også hørt andre der er glade for den..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. december 2010

<3

Tutter skriver:

Oki tak

Wow, det var også biligt Trillevognen er også testvinder i tænk 2010..

ja vi købte to brugtpakkeløsninger og der i fik vi alt. Tror vi gav 4000kr for det samlet. Og når jeg siger alt så mener jeg alt. Tøj, seng, kravlegård, bv, lift, babydyner, legetøj, mere tøj osv. Det var så skønt Der er bla. en Peter Plys løbecykel importeret fra USA som Tjalfe stadig tonser rundt på og noget amerikansk molekylebyggesæt som også er et hit!  

Plus at vi stod der os to voksne mennesker der ikke vidste hvad man burde vælge og hvad man ville få brug for også var det rart at få til rimelig penge nogle brugt pakker med ting som var "godkendte" For vi ville gerne bruge vores energi og opmærksomhed på de ting der omhandlede barnet og maven og ikke så meget tingene. Tror vi havde haft tøj til de to første år hvis han havde været en pige Men sådan er det når man tager fejl

Anmeld

1. december 2010

JulieE

Tutter skriver:

Tror de har oppet sig, den er testvinder i tænk

Ja, Danmarks børn bor jeg lige ved siden af, bor selv i Bredalsparken.. Må kigge der når jeg er blevet insemineret..

Hvor godt, at de har oppet sig, for det min veninde oplevede var under al kritik

Ja, man må sige du bor tæt på butikken så (bor selv på næsborgvej ) De er rigtig søde derinde og billige

Anmeld

1. december 2010

Becks

Baagøe skriver:

Det lyder da ok. Jeg vil dog ikke anbefale lufthjul, da de kan punktere og hvem gider stå langt hjemmefra i snestorm med en skrigende baby og et punkteret hjul?

Hehe nej, man kan vælge mellem luftgummi hjul og punkterfrie hjul...

Minder mig om, da jeg var 18, der passede jeg et søskendepar, hvor den mindste var 8-9 mdr. Da jeg gik med hende, der faldt det ene hjul af, og kunne bare ikke få det på igen.. Nøj det var en lang tur hjem med skrigende baby pige på armen..

Anmeld

1. december 2010

<3

JulieE skriver:

Hvor godt, at de har oppet sig, for det min veninde oplevede var under al kritik

Ja, man må sige du bor tæt på butikken så (bor selv på næsborgvej ) De er rigtig søde derinde og billige

Tænk vidste slet ikke at der også ligger en Danmark ude i hvidovre! Skægt!

Anmeld

1. december 2010

JulieE

Kirle skriver:

Tænk vidste slet ikke at der også ligger en Danmark ude i hvidovre! Skægt!

Jow jow... Nede i Bredadalsparkens butikstorv, sammen med krims krams (Kims kram) Verdens mindste babyudstyrsbutik, Men søde og billige

Anmeld

1. december 2010

DK

Så vidt jeg ved kan man ikke spare det helt vilde på at købe det samlet! Jeg vil meget hellere købe tingene en af gangen da jeg så kan gå og hygge med det længe!

Men hvis du ved at alle de ting der er med i pakken er noget du alligevel vil have så kan du jo ligeså godt købe det samlet! Men se dig rigtig rigtig godt for! Ofte vil den barnevogn være på tilbud "alene" i forbindelse med ex. januar tilbud eller lign. og så vil du kunne spare meget mere der, end ved en samlet pakke!

Du må have den store lommeregner og exel ark'et frem, og så se på priser og regne og regne og kigge på hvad man ellers kan få af alternativer til ex. madras/hoved hale fad eller lign som du måske hellere vil have og hvad det koster! Tro mig, der er underholdning til mange aftener i den slags planlægning! Det er SÅ skønt! Og man må gerne smugstarte inden man er blevet gravid

Knus Ditte, selv-smugstarter

Anmeld

1. december 2010

Becks

MariaE skriver:

Hmm, jamen det er sikekrt en ok pris:-)

Dyner vil jeg selv vælge det det til små børn skal være allergivenlige dynre. Madrassen skal du jo selv købe til vognen og TRILLE??? det er ikke lige min kop te, kender 2 der har haft den inden for 3 år og ingen af dem er synderligt glade for den efter de første 6-8 mdr.

Jeg  købte selv brugt, men GODT, dvs Odder vogn og lækker babyseng. Så slet ikke brugt ud, men var ALLE pengene værd selv om alt mit er købt for det samme som din babypakke, ja faktisk noget mindre.

Tror altid der er nogen der har noget skidt og sige om hver enkelt barnevogn  Men den er testvinder i tænk, og så er jeg bare faldet for designet

Dejligt du kunne få noget du kunne lide til gode penge

Anmeld

1. december 2010

<3

JulieE skriver:

Jow jow... Nede i Bredadalsparkens butikstorv, sammen med krims krams (Kims kram) Verdens mindste babyudstyrsbutik, Men søde og billige

Nå dér! jamen der må jeg ud og kigge en dag! kender jo godt Kims kram Klassisk hvidovre butik

Anmeld

1. december 2010

Becks

Kirle skriver:

ja vi købte to brugtpakkeløsninger og der i fik vi alt. Tror vi gav 4000kr for det samlet. Og når jeg siger alt så mener jeg alt. Tøj, seng, kravlegård, bv, lift, babydyner, legetøj, mere tøj osv. Det var så skønt Der er bla. en Peter Plys løbecykel importeret fra USA som Tjalfe stadig tonser rundt på og noget amerikansk molekylebyggesæt som også er et hit!  

Plus at vi stod der os to voksne mennesker der ikke vidste hvad man burde vælge og hvad man ville få brug for også var det rart at få til rimelig penge nogle brugt pakker med ting som var "godkendte" For vi ville gerne bruge vores energi og opmærksomhed på de ting der omhandlede barnet og maven og ikke så meget tingene. Tror vi havde haft tøj til de to første år hvis han havde været en pige Men sådan er det når man tager fejl

Wow det var billigt

Havde I fået af vide han var en pige under scanningerne?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.