Er dette her billigt?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

6.268 visninger
80 svar
0 synes godt om
28. november 2010

Becks

Ikke fordi jeg vil købe det nu, da der er laaaang tid til jeg skal insemineres, men meget rart, og vide lidt om hvor meget jeg skal lægge til side de næste måneder..
Så er dette her billigt?

http://www.onlinekids.dk/shop/trille-gigant-barnevognspakke-4483p.html

For 6999,- får man dette i pakken:

Trille Gigant Luksus barnevogn med 14 tommer luftgummihjul med kugelelejer og ventilation i kalechen
Smart pusletaske med pusleunderlag, som kan hænges på styret mens i triller derud af
Trille babylift liggemål 80 cm.
Trille barnevognsmadras (pyntemadras) - Vi anbefaler man køber en luksus madras
Trille babyliftmadras (pyntemadras) - Vi anbefaler man køber en luksus madras
Trille babytremmeseng i hvidmalet bøgetræ med justerbar bund og hæve-/sænkebar side,
Trille luksus Kokosmadras til babysengen
Trille sengerand
Trille babydyne
Trille babypude
Trille babylinned i bomuld
Trille barnevognsregnslag, åndbart og med lynlås
Trille insektnet

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. november 2010

Mille83

Tutter skriver:

Ikke fordi jeg vil købe det nu, da der er laaaang tid til jeg skal insemineres, men meget rart, og vide lidt om hvor meget jeg skal lægge til side de næste måneder..
Så er dette her billigt?

http://www.onlinekids.dk/shop/trille-gigant-barnevognspakke-4483p.html

For 6999,- får man dette i pakken:

Trille Gigant Luksus barnevogn med 14 tommer luftgummihjul med kugelelejer og ventilation i kalechen
Smart pusletaske med pusleunderlag, som kan hænges på styret mens i triller derud af
Trille babylift liggemål 80 cm.
Trille barnevognsmadras (pyntemadras) - Vi anbefaler man køber en luksus madras
Trille babyliftmadras (pyntemadras) - Vi anbefaler man køber en luksus madras
Trille babytremmeseng i hvidmalet bøgetræ med justerbar bund og hæve-/sænkebar side,
Trille luksus Kokosmadras til babysengen
Trille sengerand
Trille babydyne
Trille babypude
Trille babylinned i bomuld
Trille barnevognsregnslag, åndbart og med lynlås
Trille insektnet

Jeg syntes det er en ok pris, men du kan få det billigere ved og købe brugt, men det skal du jo gøre op med dig selv

Pøj pøj med det

Anmeld

28. november 2010

Carina1977

Jeg synes det lyder billigt. Da min søn var lille, kunne man slet ikke få sådan nogle pakke-tilbud, der var så billige.

Men måske der er nogle mere erfarne herinde, der kan sige om det er billigt/ikke billigt

Anmeld

28. november 2010

Snefnug1984

Tja altså vognen i sig selv koste jo 4999, så umiddelbart vil jeg da sige, at man får en del for de sidste 2000 kr. Men om det er billigere end hvis du købte tingene hver for sig, har jeg ingen ide om

Anmeld

28. november 2010

Becks

Mille83 skriver:

Jeg syntes det er en ok pris, men du kan få det billigere ved og købe brugt, men det skal du jo gøre op med dig selv

Pøj pøj med det

Tak

Anmeld

28. november 2010

Becks

Carina1977 skriver:

Jeg synes det lyder billigt. Da min søn var lille, kunne man slet ikke få sådan nogle pakke-tilbud, der var så billige.

Men måske der er nogle mere erfarne herinde, der kan sige om det er billigt/ikke billigt

Synes nemlig også det lyder billigt, men da jeg slet ikke er inde i den jungle, blev jeg i tvivl..

Anmeld

28. november 2010

Becks

Snefnug26 skriver:

Tja altså vognen i sig selv koste jo 4999, så umiddelbart vil jeg da sige, at man får en del for de sidste 2000 kr. Men om det er billigere end hvis du købte tingene hver for sig, har jeg ingen ide om

Du siger noget! Må lige gå ind og regne ud, hvad det bliver hvis man køber det for sig

Anmeld

28. november 2010

Snefnug1984

Tutter skriver:

Du siger noget! Må lige gå ind og regne ud, hvad det bliver hvis man køber det for sig

Man skal jo også kigge på om det er dét man vil have, som er med. Fx. så jeg at der stod at det var en kokosmadras der var med? Hér tænker jeg da, at jeg personligt vil have en madras af god kvalitet.

Anmeld

28. november 2010

Becks

Snefnug26 skriver:

Man skal jo også kigge på om det er dét man vil have, som er med. Fx. så jeg at der stod at det var en kokosmadras der var med? Hér tænker jeg da, at jeg personligt vil have en madras af god kvalitet.

Det har du ret i.. Så vidt jeg kunne regne mig frem til, så bliver det 365,- billigere når man køber det som pakke.. Så kan ikke forstå den er sat ned fra 8000 og noget til 6999

Anmeld

28. november 2010

Laulund87

Barnevognen kan jeg i hverd fald varmt anbefale! Den har vi

Den koster i sig selv ca 4000 kr, alt afhængig af hvor man køber den, så det er da et godt tilbud

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.