Er dette her billigt?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1. december 2010

nørgaard

Billigt ved jeg ikke! hvis det skal være nyt det du vil have så er det nok en meget fari pris... Men hvis du kan nøjes med en brugt barnevogn så kan du få dem til hvertfald halvpris. ligeledes med seng. det jeg syntes har været så godt ved at købe brugt er at der ofte følger noget med eks. senge tøj/rand. eller ekstra lagner.

Jeg elsker at købe brugt jeg føler at jeg virkelig får noget for pengene og har indtil nu være super tilfreds med det jeg har købt!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. december 2010

Becks

Kirle skriver:

Kan jeg godt forstå. Men jeg især følte meget stærkt at det var den rigtige måde. Nu må vi se om den næste at vi gør det på samme måde. Der får kæresten endelig beslutning

Om det er mere praktisk ved jeg ikke. Det kommer an på om man er til kønsopdelte farver eller ej. Vi er til neutrale og farverige og det er vi stadig. Det vigtige er at Tjalfe har noget tøj på som vi alle er glade ved og så er det lige gyldigt om der er Cirkeline eller cars på

Så længe de har tøj på kroppen

Anmeld

1. december 2010

Becks

nørgaard skriver:

Billigt ved jeg ikke! hvis det skal være nyt det du vil have så er det nok en meget fari pris... Men hvis du kan nøjes med en brugt barnevogn så kan du få dem til hvertfald halvpris. ligeledes med seng. det jeg syntes har været så godt ved at købe brugt er at der ofte følger noget med eks. senge tøj/rand. eller ekstra lagner.

Jeg elsker at købe brugt jeg føler at jeg virkelig får noget for pengene og har indtil nu være super tilfreds med det jeg har købt!

Det har du helt ret i.. Men til den første vil jeg gerne opleve det og gå ud og købe tingene fra ny af

Anmeld

1. december 2010

<3

Tutter skriver:

Så længe de har tøj på kroppen

Jo men hvis man er til farver til drenge kan det godt være svært at finde noget. Det meste er holdt i mørke farver. Lidt trist. Herhjemme er Tjalfe glad for farver og jo vi ender da med at købe pigetøj ind imellem Nu hvor han er tre så synes jeg at han selv skal bestemme hvad for noget tøj han vil have på så der er meget lækkert tøj inde i kommoden som han bare aldrig vælger og sådan er det Det er jo ikke mig der skal gå med det hele dagen.

Anmeld

1. december 2010

Becks

Kirle skriver:

Jo men hvis man er til farver til drenge kan det godt være svært at finde noget. Det meste er holdt i mørke farver. Lidt trist. Herhjemme er Tjalfe glad for farver og jo vi ender da med at købe pigetøj ind imellem Nu hvor han er tre så synes jeg at han selv skal bestemme hvad for noget tøj han vil have på så der er meget lækkert tøj inde i kommoden som han bare aldrig vælger og sådan er det Det er jo ikke mig der skal gå med det hele dagen.

Elsker farver og gerne mange

Anmeld

1. december 2010

<3

Tutter skriver:

Elsker farver og gerne mange

Så er Phister og Phillina, IdaT, Paul Frank, Molo, Mads og Mikkel (FØTEX) og Katvig det du skal gå efter. Meget af det er efter min mening unisex

Anmeld

1. december 2010

Becks

Kirle skriver:

Så er Phister og Phillina, IdaT, Paul Frank, Molo, Mads og Mikkel (FØTEX) og Katvig det du skal gå efter. Meget af det er efter min mening unisex

Uh tak

Det bliver hurtigt for kedeligt, med kun enesfarvet tøj altid..

Anmeld

1. december 2010

<3

Tutter skriver:

Uh tak

Det bliver hurtigt for kedeligt, med kun enesfarvet tøj altid..

Nemlig Og når du nu laver lister så kan du lige så godt lave flere lister Glemte lige Ej sikke lej og mit yndlings svenske mærke Skummis/Snoffs

Anmeld

1. december 2010

Becks

Kirle skriver:

Nemlig Og når du nu laver lister så kan du lige så godt lave flere lister Glemte lige Ej sikke lej og mit yndlings svenske mærke Skummis/Snoffs

Ja, hvad sker der for det? Har aldrig været særlig velorganiseret eller en listepige.. Men vupti, man får af vide man kan insemineres i det nye år, og pludselig sidder damen og laver lister

Tak de er skrevet ned..

Anmeld

1. december 2010

<3

Tutter skriver:

Ja, hvad sker der for det? Har aldrig været særlig velorganiseret eller en listepige.. Men vupti, man får af vide man kan insemineres i det nye år, og pludselig sidder damen og laver lister

Tak de er skrevet ned..

No worries Ved at det vil jeg også gøre næste gang for nu ved jeg en masse og ved hvad jeg kan lide og hvad jeg mener er godt. Fx. er jeg mest til heldragter ganske enkelt fordi det giver de små større bevægelsesfrihed og knap så mange smækbukser mens de stadig er små. Og uld i stedet for fleece osv...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.