"Undlader i at svare......"

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

28. november 2010

FrkT

smillaluna skriver:

Ja man bliver sommetider lidt bange for at "puste til ilden" i nogle debatter

Det jeg synes er sværest på et debatforum, er at man ikke kan se den man snakker med. Når man snakker med et andet menneske er meget af samtalen jo kropssproget, og det kan man jo ikke se når man sidder ved en computer. Det tror jeg er årsag til en del misforståelser

Lige præcis.... kropssprog, ansigtsudtryk og nok vigtigst af alt - TONEN..... meget går tabt ved en samtale når det udelukkende er på skrift..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. november 2010

Barbamama

Nisse-mor:o) skriver:

Nop  Jeg undlader ikke at svare på folks indlæg selvom jeg på et tidspunkt har haft en heftig debat med dem . Må indrømme at jeg er begyndt at blande mig udenom i tråde fra nogle enkelte,,, De enkelte som altid undlader at svare mig , de kan svare alle andre men springer bevidst mig over ,, Hva jeg har gjort

Hvordan har du lige fundet ud af det??? Det kan jo være at de ikke har set dit indlæg. Ikke for at være ond, men jeg kan ikke lige huske debatter fra dig af. Man må da kunne huske en der hedder Nissemor

Men for at besvare trådstarters spørgsmål så ja.... Hvis der er nogle der har været meget grove over for mig så svarer jeg ikke på deres tråde. Der var engang en herinde der svinede mig til.... Ved ikke om hun stadig er her, men hun oprettede efterfølgende nogle tråde som jeg gik udenom... Og hun har ellers svaret på indlæg jeg har oprettet på en sød måde og DER har jeg også skrevet tilbage til hende, men ja jeg blev sgu lidt ramt, så ja jeg kan godt finde på ikke at svare på bestemte indlæg fra bestemte personer. Puha....

Anmeld

29. november 2010

Diana...

michella80 skriver:

Hvordan har du lige fundet ud af det??? Det kan jo være at de ikke har set dit indlæg. Ikke for at være ond, men jeg kan ikke lige huske debatter fra dig af. Man må da kunne huske en der hedder Nissemor

Men for at besvare trådstarters spørgsmål så ja.... Hvis der er nogle der har været meget grove over for mig så svarer jeg ikke på deres tråde. Der var engang en herinde der svinede mig til.... Ved ikke om hun stadig er her, men hun oprettede efterfølgende nogle tråde som jeg gik udenom... Og hun har ellers svaret på indlæg jeg har oprettet på en sød måde og DER har jeg også skrevet tilbage til hende, men ja jeg blev sgu lidt ramt, så ja jeg kan godt finde på ikke at svare på bestemte indlæg fra bestemte personer. Puha....

Det er vidst bare et jule navn  hun hed muffi. før 

Anmeld

29. november 2010

Barbamama

Diana... skriver:

Det er vidst bare et jule navn  hun hed muffi. før 

Ha ha ha okay så ved jeg GODT hvem hun er!!! Tror også jeg har svaret hende før så. He he

Anmeld

29. november 2010

Diana...

michella80 skriver:

Ha ha ha okay så ved jeg GODT hvem hun er!!! Tror også jeg har svaret hende før så. He he

Anmeld

29. november 2010

Pige2009

Nej, da! Absolut ikke.

Anmeld

29. november 2010

mor-til-vanessa

smillaluna skriver:

Kom til at tænke på om i sommetider undlader at svare folk herinde hvis i har været uenige med dem i en anden tråd?

Kommer det an på hvor stor uenigheden er, eller bærer i ikke nag? (Hvis man kan sige det sådan)

Jeg tror ikke jeg selv undlader at svare folk jeg har været uenig med, men det kan godt være jeg ubevidst gør det

nej jeg er ikke typen der bære nag " src="https://media.baby.dk/images/StoredImages/1/12371.gif" alt="" />

hvis jeg har et problem med nogen ( hvilket jeg ikke har herinde ) så konfronterer jeg folk. jeg regner med at folk gør det samme med mig.

men jeg svarer på det jeg finder interesandt og  jeg kan det som jeg kan svare på.

Anmeld

29. november 2010

LouiseNielsen

Hmmm både og... For ja der er en bruger heinde som jeg bevist plejer at undgå. Men mit hjerte kan alligevel ikke bære hvis hun laver en tråd og ikke får så mange svar og jeg lige kan bedrage med det hun mangler. Så svare jeg.....

Men er ikke fordi jeg ikke kan lide hende, er mest fordi nogen af de ting hun bringer op er emner hvor jeg er meget følsom også kan jeg ikke altid styre humøret og kan godt blive lidt grim i munden. Også vælger jeg ikke at svare!

Men har da også en følelse af at nogen bevist undgår mig. Og jeg vil da helt ærlig gerne vide hvis der er nogen som gør det, og hvorfor...

Anmeld

29. november 2010

SussieThyssen

LouiseNielsen skriver:

Hmmm både og... For ja der er en bruger heinde som jeg bevist plejer at undgå. Men mit hjerte kan alligevel ikke bære hvis hun laver en tråd og ikke får så mange svar og jeg lige kan bedrage med det hun mangler. Så svare jeg.....

Men er ikke fordi jeg ikke kan lide hende, er mest fordi nogen af de ting hun bringer op er emner hvor jeg er meget følsom også kan jeg ikke altid styre humøret og kan godt blive lidt grim i munden. Også vælger jeg ikke at svare!

Men har da også en følelse af at nogen bevist undgår mig. Og jeg vil da helt ærlig gerne vide hvis der er nogen som gør det, og hvorfor...

Det er altid godt at kunne gribe i egen barm sveske.
Og det lille træk med at svare på en andens tråd, når der ikke rigtigt er nogen andre, der har svaret, synes jeg, vidner om en venlig sjæl, og så kan meget være tilgivet
Men bortset fra det...så kan jeg da sige, at jeg stadig ikke har nogen jeg undgår, må faktisk indrømme, at jeg som regel først ser på HVEM jeg egentligt har svaret EFTER jeg har gort det..hvis det giver nogen mening...LOL

Anmeld

29. november 2010

LouiseNielsen

SussieThyssen skriver:

Det er altid godt at kunne gribe i egen barm sveske.
Og det lille træk med at svare på en andens tråd, når der ikke rigtigt er nogen andre, der har svaret, synes jeg, vidner om en venlig sjæl, og så kan meget være tilgivet
Men bortset fra det...så kan jeg da sige, at jeg stadig ikke har nogen jeg undgår, må faktisk indrømme, at jeg som regel først ser på HVEM jeg egentligt har svaret EFTER jeg har gort det..hvis det giver nogen mening...LOL

Kan også sagtens komme ind i en tråd hvor jeg godt ved at jeg kommer til at dumme mig med de svar jeg vil give... Men du ved selv at nogen dage kan man bare tple mere end andre, og nogen dage kan jeg simpelthen ikke lade være med at svare hvis det rammer mine følelser eller jeg bliver provokeret af det trådstarter eller en anden i tråden skriver. Også går det ellers bare løs... Jeg prøver så vit mulig at holde tonen pæn. Men nu er jeg af netur bare hård i munden, uden jeg måske mener det så hårdt som jeg får det skrevet...

Og det kan være et rigtig stort problem....

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.