"Undlader i at svare......"

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

29. november 2010

Laulund87

Nisse-mor:o) skriver:

Det er jeg overbevist om ,, det er sket flere gange at jeg er den eneste der ikke bliver kommenteret på når jeg kommer med noget til deres tråde ,, Det er 3 speceilt herinde

Hmm øv ikke fedt..Jeg har ikke lagt mærke til om der er nogen der undgår mig, men så er det vist også ligemeget

Er det nogen du har diskuteret med??

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. november 2010

Lady Marion <3

Laulund87 skriver:

Hmm øv ikke fedt..Jeg har ikke lagt mærke til om der er nogen der undgår mig, men så er det vist også ligemeget

Er det nogen du har diskuteret med??

Nææ det syntes jeg egentlig heller ikke ,, men skidt pyt ,, det er bare sjovt , de kender mig jo ikke

Anmeld

29. november 2010

Laulund87

Nææ det syntes jeg egentlig heller ikke ,, men skidt pyt ,, det er bare sjovt , de kender mig jo ikke

Ja pyt med det

Anmeld

29. november 2010

Lady Marion <3

Caroline86 skriver:

det lyder da død ubehageligt

har du konfronteret dem med det?

Jeg blev på et tidspunkt spurgt af en anden bruger herinde om hun havde sagt noget forkert til mig siden jeg ikke svarede længere Jeg havde SLET ikke tænkt over det, men da jeg gik tilbage og kiggede efter kunne jeg faktisk godt se at jeg havde "sprunget hendes svar over" og jeg blev rigtig ked af det, for hende der skrev er en virkelig fantastisk pige, og det var ikke den mindste smule bevidst jeg ikke svarede hende...

Knus

Nej det har jeg ikke  Så meget betyder det ikke ,, Det er bare sket så mange gange at det er så tydligt ,,

Feks . hvis en af dem laver en tråd med vis mig billeder ..... Hun kommentere alles billeder undtagen mine ,, Bare et eks ,, sådan er det hele tiden

Anmeld

29. november 2010

Caroline86

Nej det har jeg ikke  Så meget betyder det ikke ,, Det er bare sket så mange gange at det er så tydligt ,,

Feks . hvis en af dem laver en tråd med vis mig billeder ..... Hun kommentere alles billeder undtagen mine ,, Bare et eks ,, sådan er det hele tiden

ej hvor underligt

Men hvis ikke det generer dig, så er det jo fint

Anmeld

29. november 2010

Lady Marion <3

Caroline86 skriver:

ej hvor underligt

Men hvis ikke det generer dig, så er det jo fint

Det er ok   Springer deres indlæg over nu

Anmeld

29. november 2010

Low

Nej, det gør jeg ikke. Jeg svare bare de tråde som jeg har lyst til. Jeg tænker ikke over hvem det er .

Anmeld

29. november 2010

SiLiMiMa

synes faktisk, det er MEGA-barnligt.... men ja, der er ÉN jeg ikke læser eller svarer skal ikke komme nærmere ind på hvorfor......

men bortset fra denne ene, så svarer jeg når jeg synes jeg kan bidrage med noget eller der er billeder, jeg vil kommentere. Kigger så ikke hvem der har skrevet.

heise

Anmeld

29. november 2010

N&J

Jeg har indimellem lige taget en lille pause på en tråd eller to oprettet af den person som jeg evt. havde en diskussion, hvis bølgerne er gået højt, men så er det også det og jeg gider faktisk ikke tænke over det, det er livet sku for kort til.. så svarer jeg bare på det som jeg syntes jeg har noget at sige til..

Sjovt nok så bærer jeg ALDRIG nag i det virkelige liv, men hold da op hvor var jeg slemt til det som yngre.. heldigvis bliver man jo ældre.. og mere fornuftigt..  

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.