"Undlader i at svare......"

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

28. november 2010

Mille83

Jeg svarer som regel hvor jeg kan bidrage med noget, men tænker slet ikke over hvem der har oprettet tråden, bære nag det gør jeg sku ik....

Dog er der nogle tråde jeg springer over da jeg engang selv er blevet sablet ned med min mening, også gider jeg selvfølgelig ikke kommentere på disse.......

Så generelt svarer jeg på hvad jeg kan svare på.....

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. november 2010

Faith

SussieThyssen skriver:

Altså nu hører jeg til den type der ALDRIG bærer nag.
Og jeg kan i sandhed sige at det er rigtigt.
Uanset hvor uening jeg evt. kan være med folk, så er uenigheden glemt i samme sekund snakken om det pågældende emne er færdig.
Og spørger et menneske om noget, så svarer jeg i det omfang jeg kan og kan jeg ikke, ja, så lader jeg være, så enkelt er det.
Jeg hører til de, der ikke har plads til nid og nag i mit hjerte, men ønsker at have fred i alle hjørner og kroge når jeg ser derind.
Nå mennesker har gjort mig uret eller behandlet mig skidt eller hvis jeg for een gangs skyld er blevet gal i hovedet, så skynder jeg mig at rense ud i alle negative følelser og det er glemt og tilgivet.
Sådan har jeg altid været lige fra jeg var helt lille.
Mennesker er mennesker og det er menneskeligt at fejle, og at være som man er. Man kan kun handle ud fra de forudsætninger man har.
Så NEJ, jeg skeler aldrig til hvem der skriver noget, alle fortjener en god og ordentlig behandling.

Juleknus
Sussie

Det er en go egenskab at have, men osse meget sårbar tænker jeg... Eller hvordan ser du det?

Anmeld

28. november 2010

Faith

Mille83 skriver:

Jeg svarer som regel hvor jeg kan bidrage med noget, men tænker slet ikke over hvem der har oprettet tråden, bære nag det gør jeg sku ik....

Dog er der nogle tråde jeg springer over da jeg engang selv er blevet sablet ned med min mening, også gider jeg selvfølgelig ikke kommentere på disse.......

Så generelt svarer jeg på hvad jeg kan svare på.....

Ja du har ret i at der en nogle emner hvor man skal træde mere varsomt end andre. Men alle mennesker har vel nogle "kæpheste" som kan få dem op i det røde felt eller gøre dem kede af det. Kunsten er så bare at snakke ordentligt til de mennesker som berører de emner. Det kan sommetider være svært. For man bliver sku så dælens sårbar.

Anmeld

28. november 2010

Diana...

albertesmor skriver:

Nej jeg besvarer ikke personen, men foholder mig til spørgsmålet, hvis du forstår hvad jeg mener

Anmeld

28. november 2010

bøgelund

SussieThyssen skriver:

Altså nu hører jeg til den type der ALDRIG bærer nag.
Og jeg kan i sandhed sige at det er rigtigt.
Uanset hvor uening jeg evt. kan være med folk, så er uenigheden glemt i samme sekund snakken om det pågældende emne er færdig.
Og spørger et menneske om noget, så svarer jeg i det omfang jeg kan og kan jeg ikke, ja, så lader jeg være, så enkelt er det.
Jeg hører til de, der ikke har plads til nid og nag i mit hjerte, men ønsker at have fred i alle hjørner og kroge når jeg ser derind.
Nå mennesker har gjort mig uret eller behandlet mig skidt eller hvis jeg for een gangs skyld er blevet gal i hovedet, så skynder jeg mig at rense ud i alle negative følelser og det er glemt og tilgivet.
Sådan har jeg altid været lige fra jeg var helt lille.
Mennesker er mennesker og det er menneskeligt at fejle, og at være som man er. Man kan kun handle ud fra de forudsætninger man har.
Så NEJ, jeg skeler aldrig til hvem der skriver noget, alle fortjener en god og ordentlig behandling.

Juleknus
Sussie

du er sku så skide rar Sussie..  

hvis bare alle havde det samme store hjerte som dig.. så ville verden satme være et dejligt sted.. 

Hvis der er noget der har trampet på mig, eller gjort mig ked af det, husker jeg det! det ligger længe. men hvis vi har været uenige om noget, såsom om græsset er grønt eller gult, så er det glemt med det samme. forventer ikke at vi alle kan være enige..  

svarer på de tråde , jeg efter min egen mening, kan komme med et brugbart svar på .. 

Anmeld

28. november 2010

SussieThyssen

smillaluna skriver:

Det er en go egenskab at have, men osse meget sårbar tænker jeg... Eller hvordan ser du det?

Sårbar??
Hmmm, det afhænger vel af hvordan man fortolker ordet "sårbar".
jeg har et blødt og følsomt sind, og har aldrig kunnet forstå ondskab og nødvendigheden deraf. Men jeg har forlængst accepteret at sådan er mennesker nu engang.
Men det gør ikke en sårbar, blot fordi man er blød og overbærende, for jeg er også en kriger, og hvis andre lider uret, kan jeg blive fnysende gal og gå i forsvar for dem. Jeg slås sjældent for mig selv, men jeg kan kæmpe for andre, og vil altid forsvare de svageste, og det kan man vist ikke, hvis man er sårbar...kan man??

Anmeld

28. november 2010

SussieThyssen

bøgelund1 skriver:

du er sku så skide rar Sussie..  

hvis bare alle havde det samme store hjerte som dig.. så ville verden satme være et dejligt sted.. 

Hvis der er noget der har trampet på mig, eller gjort mig ked af det, husker jeg det! det ligger længe. men hvis vi har været uenige om noget, såsom om græsset er grønt eller gult, så er det glemt med det samme. forventer ikke at vi alle kan være enige..  

svarer på de tråde , jeg efter min egen mening, kan komme med et brugbart svar på .. 

Åhrr tak...hvor er det sødt sagt.

Anmeld

28. november 2010

Faith

SussieThyssen skriver:

Sårbar??
Hmmm, det afhænger vel af hvordan man fortolker ordet "sårbar".
jeg har et blødt og følsomt sind, og har aldrig kunnet forstå ondskab og nødvendigheden deraf. Men jeg har forlængst accepteret at sådan er mennesker nu engang.
Men det gør ikke en sårbar, blot fordi man er blød og overbærende, for jeg er også en kriger, og hvis andre lider uret, kan jeg blive fnysende gal og gå i forsvar for dem. Jeg slås sjældent for mig selv, men jeg kan kæmpe for andre, og vil altid forsvare de svageste, og det kan man vist ikke, hvis man er sårbar...kan man??

Nej det har du nok ret i.

Med ordet sårbar tror jeg at jeg mener det der med at kæmpe for sig selv og sige fra (blive vred) hvis andre tramper på en. Ellers tænker jeg at man nemt kan blive rendt over ende og udnyttet af andre.

Anmeld

28. november 2010

L-Mortil3

Sådan helt bevidst så byder jeg ind med noget i ALLE de tråde hvor jeg har noget kontruktivt at byde ind med Også i de tråde hvor jeg ved TS f.eks og jeg har haft et udestående, men hvis jeg føler jeg ligger inde med svaret TS mangler, så svarer jeg altså alligevel At jeg så oftest bare ikke får svar retur er ligemeget Så tungt gider jeg ikke tage tingene

Anmeld

28. november 2010

Mathilde & Frederikkesmor

Ja, det har jeg faktisk taget mig selv i at gøre ind imellem. Jeg har oplevet en enkelt bruger herinde som jeg simpelthen synes har en tendens til at svare andre folk rigtig grimt! Hvis jeg ser at hun har oprettet en tråd hvor hun f.eks. søger et godt råd, så undlader jeg bevidst at skrive i tråden - simpelthen fordi at jeg ikke gider bruge min tid på folk der ikke kan snakke ordentligt til andre - og her mener jeg ikke, at man blot er uenige med hinanden i en debat (det er noget HELT andet), men hendes dårlige side, af hendes personlighed skinner for meget igennem den måde hun svare andre på.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.