"Undlader i at svare......"

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

28. november 2010

slettet_7530

Det er chikane, og er så træt af det. Det er fordi vedkommende altid svarer alle mega nedsættende og kommer med flabede og ubehagelige svar. Så har jeg på et tidspunkt sagt fra, og skrevet, at jeg ikke synes det er ok, at hun taler sådan til andre. Og nu har hun så en hetz kørende mod mig sammen med et par af hendes tilhængere. Det er så trættende

De findes vist nok på alle forum

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. november 2010

mortilflere

Nej jeg går efter boldten , ikke efter manden

Anmeld

28. november 2010

Laulund87

Secrets skriver:

Det er chikane, og er så træt af det. Det er fordi vedkommende altid svarer alle mega nedsættende og kommer med flabede og ubehagelige svar. Så har jeg på et tidspunkt sagt fra, og skrevet, at jeg ikke synes det er ok, at hun taler sådan til andre. Og nu har hun så en hetz kørende mod mig sammen med et par af hendes tilhængere. Det er så trættende

Ej føj siger jeg bare

Anmeld

28. november 2010

SussieThyssen

Nej det har du nok ret i.

Med ordet sårbar tror jeg at jeg mener det der med at kæmpe for sig selv og sige fra (blive vred) hvis andre tramper på en. Ellers tænker jeg at man nemt kan blive rendt over ende og udnyttet af andre.

Åhh ja, nogle ville måske være det, og dem vil jeg nok nærmere kalde naive, og det er jeg netop ikke, for jeg har altid vist, at mennesker er som de er, og man kan altid forvente, at de ikke handler ud fra det de umiddelbart viser.
At jeg vælger at tro på det bedste i mennesker indtil det modsatte er bevidst giver mig fred i sindet, og det glæder mig, for de fleste er dejlige mennesker. Og når jeg så endelig møder et menneske, der ikke er det, jamen så bliver jeg ikke skuffet, for jeg ved jo at de eksisterer, den type også.
Og så har jeg jo dette lille specielle talent, at jeg kan "se" eller rettere føle lige ind i enhvert menneskes sjæl, og ved præcis, hvad jeg har at vente i store træk.
Kan også sige, at der skal meget til før jeg går i kamp for mig selv, men det skyldes måske mere, at når jeg endelig bider, så bider jeg hårdt, og den sorg det kan medføre, kan jeg næsten ikke selv bære.
Det er altså lidt svært at forklare

Anmeld

28. november 2010

FrkT

smillaluna skriver:

Den tråd har jeg ikke lige set.....

Det var bestemt ikke for at skabe dårlig stemning, kun af nysgerrighed jeg oprettede den her tråd

Bare rolig, det er jeg fuldt ud klar over  Det var heller ikke ment som kritik overhovedet.... mere bare en frygt for at tråden også kunne udvikle sig i den retning, desværre 

Anmeld

28. november 2010

Faith

FrkT skriver:

Bare rolig, det er jeg fuldt ud klar over  Det var heller ikke ment som kritik overhovedet.... mere bare en frygt for at tråden også kunne udvikle sig i den retning, desværre 

Ja man bliver sommetider lidt bange for at "puste til ilden" i nogle debatter

Det jeg synes er sværest på et debatforum, er at man ikke kan se den man snakker med. Når man snakker med et andet menneske er meget af samtalen jo kropssproget, og det kan man jo ikke se når man sidder ved en computer. Det tror jeg er årsag til en del misforståelser

Anmeld

28. november 2010

Lady Marion <3

Nop  Jeg undlader ikke at svare på folks indlæg selvom jeg på et tidspunkt har haft en heftig debat med dem . Må indrømme at jeg er begyndt at blande mig udenom i tråde fra nogle enkelte,,, De enkelte som altid undlader at svare mig , de kan svare alle andre men springer bevidst mig over ,, Hva jeg har gjort

Anmeld

28. november 2010

twinboys

Caroline86 skriver:

umiddelbart vil jeg sige nej..

Men på den anden side kan jeg sagtens finde på, helt bevidst, at springe en tråd over hvis jeg på forhånd "frygter" at det ville kunne udvikle sig til en ubehagelig diskussion igen!

Altså.. forstået på den måde at jeg nok tænker en ekstra gang over om jeg nu gider rode mig ud i en diskussion hvis jeg ved at ts og jeg "plejer" at blive meget uenige hvis det bare er "alm" debat uden risiko for voldsomme meningsudvekslingen plejer jeg ikke at tøve

Anmeld

28. november 2010

Laulund87

Nisse-mor:o) skriver:

Nop  Jeg undlader ikke at svare på folks indlæg selvom jeg på et tidspunkt har haft en heftig debat med dem . Må indrømme at jeg er begyndt at blande mig udenom i tråde fra nogle enkelte,,, De enkelte som altid undlader at svare mig , de kan svare alle andre men springer bevidst mig over ,, Hva jeg har gjort

Er der virkelig nogle der bevidst undgår dig? Nogle du ikke kender?

Anmeld

28. november 2010

Mira0911

Ork ja... Jeg oplever da et par stykker som slet ikke svare tilbage på spørgsmål jeg stiller dem i tråde - og det er i forbindelse med uenighed... Og det små fniser jeg da engang imellem... Det kan man ikke gå og bære nag over resten af sit liv... 

Bidrager hvor jeg kan... Ellers springer jeg let elegant hen og tråde der ikke siger mig noget eller jeg lige kan svare på... 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.