"Undlader i at svare......"

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

28. november 2010

Frøken J.

smillaluna skriver:

Kom til at tænke på om i sommetider undlader at svare folk herinde hvis i har været uenige med dem i en anden tråd?

Kommer det an på hvor stor uenigheden er, eller bærer i ikke nag? (Hvis man kan sige det sådan)

Jeg tror ikke jeg selv undlader at svare folk jeg har været uenig med, men det kan godt være jeg ubevidst gør det

Ikke her, nu har jeg jo ikke været her så længe. Men der er et andet debatforum, hvor der er en af brugerne, der kører et personligt hetz mod mig og svarer nedladende og ondt, hver gang jeg skriver noget. Hende ignorerer jeg, jeg får ikke noget ud af at svare. Supporterne gør intet. Så i sådan et tilfælde ville jeg vælge at ignorere vedkommende, men hvis det bare var en almindelig uenighed, så ville jeg ikke ignorere.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. november 2010

Faith

Secrets skriver:

Ikke her, nu har jeg jo ikke været her så længe. Men der er et andet debatforum, hvor der er en af brugerne, der kører et personligt hetz mod mig og svarer nedladende og ondt, hver gang jeg skriver noget. Hende ignorerer jeg, jeg får ikke noget ud af at svare. Supporterne gør intet. Så i sådan et tilfælde ville jeg vælge at ignorere vedkommende, men hvis det bare var en almindelig uenighed, så ville jeg ikke ignorere.

Nej det kan jeg sku godt forstå at du ignorerer! Underligt hvad det lige er der gør at man får lyst til at køre hetz på en bestemt person. Synes det grænser til chikane

Anmeld

28. november 2010

Frøken J.

smillaluna skriver:

Nej det kan jeg sku godt forstå at du ignorerer! Underligt hvad det lige er der gør at man får lyst til at køre hetz på en bestemt person. Synes det grænser til chikane

Det er chikane, og er så træt af det. Det er fordi vedkommende altid svarer alle mega nedsættende og kommer med flabede og ubehagelige svar. Så har jeg på et tidspunkt sagt fra, og skrevet, at jeg ikke synes det er ok, at hun taler sådan til andre. Og nu har hun så en hetz kørende mod mig sammen med et par af hendes tilhængere. Det er så trættende

Anmeld

28. november 2010

..

Jeg syntes det kommer meget an på emnet. Hvis det er et emne jeg virkeligt brænder for så som hunde, rygning i graviditet, misrøgt af dyr eller børn, så svarer jeg for det meste. I andre emner som ikke som sådan betyder det vilde for mig, så læser og svarer jeg oftest dem som jeg umiddelbart har sympati for herinde.

Jeg syntes ikke det kan undgåes at man fatter ekstra sympati for nogen lige som der vil være nogen man ikke syntes så godt om ud fra deres meninger og synspunkter man læser herinde.

Anmeld

28. november 2010

Faith

Secrets skriver:

Det er chikane, og er så træt af det. Det er fordi vedkommende altid svarer alle mega nedsættende og kommer med flabede og ubehagelige svar. Så har jeg på et tidspunkt sagt fra, og skrevet, at jeg ikke synes det er ok, at hun taler sådan til andre. Og nu har hun så en hetz kørende mod mig sammen med et par af hendes tilhængere. Det er så trættende

Hmm det lyder sku da ret barnligt! Så er man da ikke gammel nok til at være i et debatforum

Anmeld

28. november 2010

ulleby

Da jeg er ret ny her inde - kan jeg ikke nikke genkende til noget af det. Syntes personligt det er øv hvis det er sådan det skal være - jeg har i hvertfald glædet mig meget til at benytte denne anbefalet side gennem min graviditet og min barsel

Anmeld

28. november 2010

mariamiss6

Umiddelbart nej, jeg springer ikke bevidst bestemte personer over....

Der findes bestemte jeg til tider svarer, fordi jeg synes de fortjener et svar, eller bare for at lade dem vide at jeg har set og læst deres tråd...

Men der er emner jeg for det meste holder mig fra, som barnløshedsgruppen, fordi jeg ikke aner en disse om de forskellige medikamenter der bruges i denne sammenhæng, og fordi jeg aldrig selv har været den slags igennem, så jeg føler ikke jeg kan bidrage med noget....

Der er MANGE tråde jeg springer over, fordi jeg kan mærke jeg ikke har noget konstruktivt at komme med, eller fordi spørgsmålet i tråden ikke lige siger mig noget, eller fordi det er skrevet på en måde så jeg kan mærke jeg bliver lidt irriteret på trådstarter - så synes jeg ikke der er nogen god grund til jeg blander mig...

Jeg springer også ofte over der hvor jeg kan se nogle allerede har sagt det jeg ville sige, fordi jeg ikke gider gentage....

Men nej, umiddelbart er der ikke bestemte brugere jeg springer over. Der er flere jeg finder belastende, men jeg springer dem ikke over, hvis jeg mener jeg har noget konstruktivt/passende at skrive...

Anmeld

28. november 2010

Laulund87

Jeg har oplevet en gang at en person lavede en debat hvor jeg tidligere havde "diskuteret" med hende og jeg tænkte at jeg ikke ville skrive fordi hun sikkert var sur..Men så lavede jeg en debat og hun svarede helt sødt og så blev jeg nærmest flov indeni

Så nej jeg svarer hvis jeg synes jeg har et godt svar

Anmeld

28. november 2010

Carina1977

Laulund87 skriver:

Jeg har oplevet en gang at en person lavede en debat hvor jeg tidligere havde "diskuteret" med hende og jeg tænkte at jeg ikke ville skrive fordi hun sikkert var sur..Men så lavede jeg en debat og hun svarede helt sødt og så blev jeg nærmest flov indeni

Så nej jeg svarer hvis jeg synes jeg har et godt svar

Hehe det beviser jo kun at det var en person, der godt kunne se udover lige det indlæg. Det er dejligt, når folk ikke bærer nag, men i stedet svarer en pænt i tråde, der ikke har relation til en tidligere tråd

Jeg kan godt være uenig med nogen omkring et bestemt emne, men det er ikke sådan jeg bærer nag. Det er jo bare menings-udvekslinger, og hvem ved, måske ville jeg være enige med dem omkring et andet emne. Jeg kunne aldrig finde på at vige udenom nogen herinde, heller ikke selvom det måske har gået ret hedt for sig. Vi alle kan jo koge over på et eller andet tidspunkt

Anmeld

28. november 2010

Laulund87

Carina1977 skriver:

Hehe det beviser jo kun at det var en person, der godt kunne se udover lige det indlæg. Det er dejligt, når folk ikke bærer nag, men i stedet svarer en pænt i tråde, der ikke har relation til en tidligere tråd

Jeg kan godt være uenig med nogen omkring et bestemt emne, men det er ikke sådan jeg bærer nag. Det er jo bare menings-udvekslinger, og hvem ved, måske ville jeg være enige med dem omkring et andet emne. Jeg kunne aldrig finde på at vige udenom nogen herinde, heller ikke selvom det måske har gået ret hedt for sig. Vi alle kan jo koge over på et eller andet tidspunkt

Ja nemlig! Følte lige at jeg fik et gok i nødden der

Så lærte jeg noget den dag

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.