Umiddelbart nej, jeg springer ikke bevidst bestemte personer over....
Der findes bestemte jeg til tider svarer, fordi jeg synes de fortjener et svar, eller bare for at lade dem vide at jeg har set og læst deres tråd...
Men der er emner jeg for det meste holder mig fra, som barnløshedsgruppen, fordi jeg ikke aner en disse om de forskellige medikamenter der bruges i denne sammenhæng, og fordi jeg aldrig selv har været den slags igennem, så jeg føler ikke jeg kan bidrage med noget....
Der er MANGE tråde jeg springer over, fordi jeg kan mærke jeg ikke har noget konstruktivt at komme med, eller fordi spørgsmålet i tråden ikke lige siger mig noget, eller fordi det er skrevet på en måde så jeg kan mærke jeg bliver lidt irriteret på trådstarter - så synes jeg ikke der er nogen god grund til jeg blander mig...
Jeg springer også ofte over der hvor jeg kan se nogle allerede har sagt det jeg ville sige, fordi jeg ikke gider gentage....
Men nej, umiddelbart er der ikke bestemte brugere jeg springer over. Der er flere jeg finder belastende, men jeg springer dem ikke over, hvis jeg mener jeg har noget konstruktivt/passende at skrive...
Anmeld