"Undlader i at svare......"

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3.524 visninger
68 svar
0 synes godt om
28. november 2010

Faith

Kom til at tænke på om i sommetider undlader at svare folk herinde hvis i har været uenige med dem i en anden tråd?

Kommer det an på hvor stor uenigheden er, eller bærer i ikke nag? (Hvis man kan sige det sådan)

Jeg tror ikke jeg selv undlader at svare folk jeg har været uenig med, men det kan godt være jeg ubevidst gør det

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. november 2010

B&J

jeg svare ikke dem jeg ikke ved hvad jeg skal svare som f.eks.

amning

p stav

p ring

ælteste har jeg aldrig prøvet

og ja de ting jeg ikke ved noget om eller hvis jeg lige misser nogle

Anmeld

28. november 2010

FrkT

Der har været en tråd næsten magen til for ikke så længe siden, som løb lidt af sporet.... måske vi bare skulle lade den ligge så? Eller?

https://www.baby.dk/debat/63524pi1/ordet-er-frit/er-der-nogen-i-aldrig-svarer.aspx

Men kan da tilføje at der er nogle tråde jeg undgår, enten fordi jeg frygter de kan udvikle sig grimt, eller fordi jeg ikke har noget ordentligt argument for min mening, eller hvis jeg bare ikke rigtig orker at gå ind i en lang diskussion. Men generelt synes jeg det er dejligt med en lille diskussion. Og synes heller ikke det gør noget man bliver lidt bestemte og uenige, så længe det ikke går hen og bliver meget personligt.

Anmeld

28. november 2010

Caroline86

umiddelbart vil jeg sige nej..

Men på den anden side kan jeg sagtens finde på, helt bevidst, at springe en tråd over hvis jeg på forhånd "frygter" at det ville kunne udvikle sig til en ubehagelig diskussion igen!

Altså.. forstået på den måde at jeg nok tænker en ekstra gang over om jeg nu gider rode mig ud i en diskussion hvis jeg ved at ts og jeg "plejer" at blive meget uenige hvis det bare er "alm" debat uden risiko for voldsomme meningsudvekslingen plejer jeg ikke at tøve

Anmeld

28. november 2010

Sees

Jeg svarer meget sjældent når det gælder graviditet og barnløshed.
Ikke fordi det ikke interessere mig - For det gør det virkelig, men jeg har simpelthen sådan en frygtelig præstationsangst, og er derfor rigtig bange for at svare noget forkert, eller noget jeg kan få høvl for!

- Altså generalt svarer jeg kun når jeg er helt sikker på hvad jeg skal svarer

Men udover det er jeg ikke typen der bærer nag, det gider jeg ikke bruge min tid på. Bare fordi man er uenige i en ting, behøver man jo ikke være uenige i ALT

Anmeld

28. november 2010

LouiseNielsen

Nej det gør jeg ikke...Syntes jeg egentlig ville være noget fis at gøre. For man har jo ret til at være uenig. Betyder jo ikke man er uvenner.... Og tror da ik jeg har nogen uvenner herinde, og har jeg vil jeg da egentlig gerne vide det....

Anmeld

28. november 2010

Lone Jakobsen

nej det er ikke noget jeg tænker over. men skriver sjældent i tråde hvor tonen er grov.

Anmeld

28. november 2010

SussieThyssen

smillaluna skriver:

Kom til at tænke på om i sommetider undlader at svare folk herinde hvis i har været uenige med dem i en anden tråd?

Kommer det an på hvor stor uenigheden er, eller bærer i ikke nag? (Hvis man kan sige det sådan)

Jeg tror ikke jeg selv undlader at svare folk jeg har været uenig med, men det kan godt være jeg ubevidst gør det

Altså nu hører jeg til den type der ALDRIG bærer nag.
Og jeg kan i sandhed sige at det er rigtigt.
Uanset hvor uening jeg evt. kan være med folk, så er uenigheden glemt i samme sekund snakken om det pågældende emne er færdig.
Og spørger et menneske om noget, så svarer jeg i det omfang jeg kan og kan jeg ikke, ja, så lader jeg være, så enkelt er det.
Jeg hører til de, der ikke har plads til nid og nag i mit hjerte, men ønsker at have fred i alle hjørner og kroge når jeg ser derind.
Nå mennesker har gjort mig uret eller behandlet mig skidt eller hvis jeg for een gangs skyld er blevet gal i hovedet, så skynder jeg mig at rense ud i alle negative følelser og det er glemt og tilgivet.
Sådan har jeg altid været lige fra jeg var helt lille.
Mennesker er mennesker og det er menneskeligt at fejle, og at være som man er. Man kan kun handle ud fra de forudsætninger man har.
Så NEJ, jeg skeler aldrig til hvem der skriver noget, alle fortjener en god og ordentlig behandling.

Juleknus
Sussie

Anmeld

28. november 2010

Faith

FrkT skriver:

Der har været en tråd næsten magen til for ikke så længe siden, som løb lidt af sporet.... måske vi bare skulle lade den ligge så? Eller?

https://www.baby.dk/debat/63524pi1/ordet-er-frit/er-der-nogen-i-aldrig-svarer.aspx

Men kan da tilføje at der er nogle tråde jeg undgår, enten fordi jeg frygter de kan udvikle sig grimt, eller fordi jeg ikke har noget ordentligt argument for min mening, eller hvis jeg bare ikke rigtig orker at gå ind i en lang diskussion. Men generelt synes jeg det er dejligt med en lille diskussion. Og synes heller ikke det gør noget man bliver lidt bestemte og uenige, så længe det ikke går hen og bliver meget personligt.

Den tråd har jeg ikke lige set.....

Det var bestemt ikke for at skabe dårlig stemning, kun af nysgerrighed jeg oprettede den her tråd

Anmeld

28. november 2010

slettet_7530

Nej jeg besvarer ikke personen, men foholder mig til spørgsmålet, hvis du forstår hvad jeg mener

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.