smillaluna skriver:
Kom til at tænke på om i sommetider undlader at svare folk herinde hvis i har været uenige med dem i en anden tråd?
Kommer det an på hvor stor uenigheden er, eller bærer i ikke nag? (Hvis man kan sige det sådan)
Jeg tror ikke jeg selv undlader at svare folk jeg har været uenig med, men det kan godt være jeg ubevidst gør det
Altså nu hører jeg til den type der ALDRIG bærer nag.
Og jeg kan i sandhed sige at det er rigtigt.
Uanset hvor uening jeg evt. kan være med folk, så er uenigheden glemt i samme sekund snakken om det pågældende emne er færdig.
Og spørger et menneske om noget, så svarer jeg i det omfang jeg kan og kan jeg ikke, ja, så lader jeg være, så enkelt er det.
Jeg hører til de, der ikke har plads til nid og nag i mit hjerte, men ønsker at have fred i alle hjørner og kroge når jeg ser derind.
Nå mennesker har gjort mig uret eller behandlet mig skidt eller hvis jeg for een gangs skyld er blevet gal i hovedet, så skynder jeg mig at rense ud i alle negative følelser og det er glemt og tilgivet.
Sådan har jeg altid været lige fra jeg var helt lille.
Mennesker er mennesker og det er menneskeligt at fejle, og at være som man er. Man kan kun handle ud fra de forudsætninger man har.
Så NEJ, jeg skeler aldrig til hvem der skriver noget, alle fortjener en god og ordentlig behandling.

Juleknus
Sussie
Anmeld