"Undlader i at svare......"

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

29. november 2010

SussieThyssen

LouiseNielsen skriver:

Kan også sagtens komme ind i en tråd hvor jeg godt ved at jeg kommer til at dumme mig med de svar jeg vil give... Men du ved selv at nogen dage kan man bare tple mere end andre, og nogen dage kan jeg simpelthen ikke lade være med at svare hvis det rammer mine følelser eller jeg bliver provokeret af det trådstarter eller en anden i tråden skriver. Også går det ellers bare løs... Jeg prøver så vit mulig at holde tonen pæn. Men nu er jeg af netur bare hård i munden, uden jeg måske mener det så hårdt som jeg får det skrevet...

Og det kan være et rigtig stort problem....

ja, jeg ved jo efterhånden godt at du kan være en kontant dame, men jeg ved også godt at du har et guld-hjerte..det har jeg følt for længe siden
Som min gamle morfar altid sagde: hvis du bliver vred eller ophidset over noget, så lad det ligge og kig på det senere, så vil du opdage at det ser helt anderledes ud, og at du kan svare på det behersket og nøgternt.
Det har jeg i mange år hyldet.
Jeg har været sådan en type, der bare har buset ud med hvad der lå mig på hjerte, men jeg har så også måttet lære at tænke mig om 2 gange før jeg fór i blækhuset, men det har kostet mange hug at lære det
Det samme råd vil jeg give dig...tænk dig om før du trykker på sendknappen og før du taler. Nok kan det være forfriskende med den direkte og kontante respons, men somme tider er det bedre at tie end at tale.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. november 2010

LouiseNielsen

SussieThyssen skriver:

ja, jeg ved jo efterhånden godt at du kan være en kontant dame, men jeg ved også godt at du har et guld-hjerte..det har jeg følt for længe siden
Som min gamle morfar altid sagde: hvis du bliver vred eller ophidset over noget, så lad det ligge og kig på det senere, så vil du opdage at det ser helt anderledes ud, og at du kan svare på det behersket og nøgternt.
Det har jeg i mange år hyldet.
Jeg har været sådan en type, der bare har buset ud med hvad der lå mig på hjerte, men jeg har så også måttet lære at tænke mig om 2 gange før jeg fór i blækhuset, men det har kostet mange hug at lære det
Det samme råd vil jeg give dig...tænk dig om før du trykker på sendknappen og før du taler. Nok kan det være forfriskende med den direkte og kontante respons, men somme tider er det bedre at tie end at tale.

Nemlig lige præcis... Og for det meste holder jeg nu tonen pænt. Hehe syntes jeg i hvert fald selv.... Og igen det der med man sidder bag en skærm og ingen kan se ansigtsudtrykket på mig. Og nogen gange kommer ordene bare hårdere ned på skærmen end jeg mener dem...

Anmeld

29. november 2010

betski

smillaluna skriver:

Kom til at tænke på om i sommetider undlader at svare folk herinde hvis i har været uenige med dem i en anden tråd?

Kommer det an på hvor stor uenigheden er, eller bærer i ikke nag? (Hvis man kan sige det sådan)

Jeg tror ikke jeg selv undlader at svare folk jeg har været uenig med, men det kan godt være jeg ubevidst gør det

Jeg har aldrig været uenige på højt plan med nogen herinde, men skulle det ske, kan jeg ikke forestille mig, at det skulle ændre min måde at svare på indlæg herinde. Vi har alle vores måde at skrive på, og selvfølgelig undre jeg mig, når jeg læser indlæg hvor der bliver "talt" mindre pænt til andre brugere. Men det er jo netop det som er så svært med debat fora, man hver ser kropssprog eller hører tonen det bliver sagt i, så jeg vælge ikke at ligge for meget i det.

Anmeld

29. november 2010

dorthemus

Det mener jeg ikke, at jeg gør  Svarer alle der skriver i én af min tråde.

Anmeld

29. november 2010

missie20

Jeg skriver svar på et indlæg hvis jeg 1. selvfølgelig ved noget om spørgsmålet og 2. hvis der ikke er så mange der har svaret. Hvis der er mange siders svar på et indlæg "gider" jeg ikke læse alle de mange sider igennem for at konkludere at der var det svar jeg også ville have tilføjet. Men jeg bærer ikke nag, men undgår de mennesker som er meget negative, for at det ikke skulle smitte alt for meget af på mig. Det er livet simpelhen for kort til, at være gal og negativ.

Anmeld

29. november 2010

Nalle

Jeg undlader ikke at svare nogle, uasnet om jeg har disukteret med dem eller ej, jeg har en mening om tingene, og det er somregl det folk beer om.

Jeg er derimod en af dem der sjældent bliver svaret.
Men ja, jeg har nok pisset nogle stykker af herinde, men har blot deltaget i disuktionerne som alle andre

Så hvis folk har et " behov " for ikke at svare mig, må de være king babyer, jeg er ligeglad

Anmeld

29. november 2010

Louisiana

Mathilde & Frederikkesmor skriver:

Ja, det har jeg faktisk taget mig selv i at gøre ind imellem. Jeg har oplevet en enkelt bruger herinde som jeg simpelthen synes har en tendens til at svare andre folk rigtig grimt! Hvis jeg ser at hun har oprettet en tråd hvor hun f.eks. søger et godt råd, så undlader jeg bevidst at skrive i tråden - simpelthen fordi at jeg ikke gider bruge min tid på folk der ikke kan snakke ordentligt til andre - og her mener jeg ikke, at man blot er uenige med hinanden i en debat (det er noget HELT andet), men hendes dårlige side, af hendes personlighed skinner for meget igennem den måde hun svare andre på.

Sådan har jeg det altså også... Jeg går også udenom nogle ganske få, simpelthen fordi de har svaret så grimt og modbydeligt overfor nogen, at jeg slet ikke har lyst til at læse hvad de skriver...

Anmeld

29. november 2010

2721

jeg undgår aldrig at svare på nogens tråd på grund af noget personligt. Men må ærligt indrømme det ikke er så tit jeg får svaret på de tråde jeg læser, da jeg ikke er så god til at formuler mig på skrift og derfor har lidt svært ved at forklare mig, hvis du forstår.
Jeg prøver dog at svare så godt jeg kan hvis jeg føler jeg sidder inde med en viden der kan gavne personen, eller der er noget der virkelig rør mit hjerte
Knus

Anmeld

29. november 2010

Lady Marion <3

Laulund87 skriver:

Er der virkelig nogle der bevidst undgår dig? Nogle du ikke kender?

Det er jeg overbevist om ,, det er sket flere gange at jeg er den eneste der ikke bliver kommenteret på når jeg kommer med noget til deres tråde ,, Det er 3 speceilt herinde

Anmeld

29. november 2010

Caroline86

Nisse-mor:o) skriver:

Det er jeg overbevist om ,, det er sket flere gange at jeg er den eneste der ikke bliver kommenteret på når jeg kommer med noget til deres tråde ,, Det er 3 speceilt herinde

det lyder da død ubehageligt

har du konfronteret dem med det?

Jeg blev på et tidspunkt spurgt af en anden bruger herinde om hun havde sagt noget forkert til mig siden jeg ikke svarede længere Jeg havde SLET ikke tænkt over det, men da jeg gik tilbage og kiggede efter kunne jeg faktisk godt se at jeg havde "sprunget hendes svar over" og jeg blev rigtig ked af det, for hende der skrev er en virkelig fantastisk pige, og det var ikke den mindste smule bevidst jeg ikke svarede hende...

Knus

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.