Undskyld!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

25. november 2010

LouiseNielsen

Diana... skriver:

Bare lige en lille bemærkning  Men hun skrev ingen steder at hun havde søgt men HVIS hun skulle søge ville hun søge det 

Og nej mobning er ikke i orden uanset hvad det omhandler og træls du ikke fik en undskyldning den gang, jeg kan slet ikke huske tråden. 

Rigtig god Jul håber du nyder sneen det gør jeg 

Kram

Nyder det helt vild.... Jeg har været ude og købe julegaver idag, og i morgen skal jeg pynte til jul. Også er det da fedt det er hvidt udenfor.....

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. november 2010

Diana...

LouiseNielsen skriver:

Nyder det helt vild.... Jeg har været ude og købe julegaver idag, og i morgen skal jeg pynte til jul. Også er det da fedt det er hvidt udenfor.....

Ihh dejligt der nogen der nyder det. Min familie kommer også fra sjælland i morgen og så skal vi også rigtig jule hygge med jule dekorationer og det vigtigste AND MUMS. 

Anmeld

25. november 2010

LouiseNielsen

LAURAS MOR skriver:

tænker bare hvorfor man flippede sådan ud på hende.. hun havde jo ikke søgt.. hun skrev bare hvis. Hun var bare nysgerrig om hvem der kunne få julehjælp. hun havde ikke i sinde at søge det selv.

Jo hun skrev lige netop at hun havde tænkt sig mødrehjælpen.. Men jeg gider ik diskutere hendes tråd mere. Den blev lukket igår og at blive ved med at køre i det giver bare så dårlig stemning...

Anmeld

25. november 2010

LouiseNielsen

Diana... skriver:

Ihh dejligt der nogen der nyder det. Min familie kommer også fra sjælland i morgen og så skal vi også rigtig jule hygge med jule dekorationer og det vigtigste AND MUMS. 

Jamen det bliver bare ik beder.... Nicklas glæder sig sådan til at komme hjem fra børnehave imorgen, for så har mor pyntet til jul også skal vi bare bruge eftermiddagen og aftenen med hygge, tegnefilm og snolder.....

Anmeld

25. november 2010

Guldet

LouiseNielsen skriver:

Jo hun skrev lige netop at hun havde tænkt sig mødrehjælpen.. Men jeg gider ik diskutere hendes tråd mere. Den blev lukket igår og at blive ved med at køre i det giver bare så dårlig stemning...

ja det var bare for at give et eksempel..

Men ja lad os det ligge..

og få den dejlige stemning tilbage og nu er det snart Juuuuuul

Ha en dejlig dag.. måske ma skulle smutte ud og bygge en snemand senere med tøsen

Anmeld

25. november 2010

LouiseNielsen

LAURAS MOR skriver:

Ha en dejlig dag.. måske ma skulle smutte ud og bygge en snemand senere med tøsen

Lyder som en go ide...

Her er der desværre ikke helt nok til snemænd.... Meeen vi skal over på bakken og kælke!

Også har jeg lovet Nicklas at hvis der kommer mere sne så må han være længe oppe i aften, også skal han med ud og slås i sne....

Anmeld

25. november 2010

lisesp83

LAURAS MOR skriver:

Ja nemlig. Snemand er bare så hyggeligt at lave. Ihh, det blir fedt når min Julie blir stor nok til sådan noget. ..

God fornøjelse

Anmeld

25. november 2010

Laulund87

Fiona78 skriver:

Man må jo tro på det bedste i folk

Den evne har jeg desværre ikke altid..

Anmeld

25. november 2010

Guldet

LouiseNielsen skriver:

Lyder som en go ide...

Her er der desværre ikke helt nok til snemænd.... Meeen vi skal over på bakken og kælke!

Også har jeg lovet Nicklas at hvis der kommer mere sne så må han være længe oppe i aften, også skal han med ud og slås i sne....

Der er nok hellere ikke nok her.. hihi vi bor i samme by! Men ved hellere ikke om jeg tør rulle en snemand ude i haven.. tror der gemmer sig nogle klamme hundelorte nedenunder som vi ik har fået samlet op adr .. hihi

Anmeld

25. november 2010

lisesp83

Laulund87 skriver:

Den evne har jeg desværre ikke altid..

Ærgeligt for dig.

Kan slet ikke forstå du gider skrive i min tråd..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.