Undskyld!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

25. november 2010

Diana...

SSL skriver:

Argh, må da sige jeg også havde hormonerne igang allerede anden aften herinde, meeen - synes den ene tråd var over stregen, hold da fest  Men tager det ikke tungt, og håber ikke personerne bag skærmene bliver såret.. Hverken for/imod menneskerne osv osv  Men det er lidt pudsigt, sådan en side fyldt med kvinder ikk, og oveni købet gravide, PMS osv, haha - så kan det da kun gå galt  hihi.. 

Ja det kan ikke undgåes med nogen heftige debatter en gang i mellem. Jeg har kun læst den fra i går og jeg tror også den den der bliver undskyldt her så andre har jeg ikke læst  

Men så mange tøser et sted ja det skaber nogen debatter. 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. november 2010

Guldet

Trusler  er en alvorlig sag at anklage en for! Håber du er sikker i din sag inden..

Men lad det nu ligge.. jeg gider ikke bruge mere krut på det! GLÆDELIG JUL ALLESAMMEN..

Anmeld

25. november 2010

SSL

Diana... skriver:

Ja det kan ikke undgåes med nogen heftige debatter en gang i mellem. Jeg har kun læst den fra i går og jeg tror også den den der bliver undskyldt her så andre har jeg ikke læst  

Men så mange tøser et sted ja det skaber nogen debatter. 

Ja da, fred være med det..

Anmeld

25. november 2010

Faith

SSL skriver:

Holy crap... Det er da fedt at være 'ny' herinde.. Tænker, hønsegård eller hormorner?  Spøg til side, som helt sikkert ikke er sjov  Er lidt chokeret.. Sorry.. God dag alle Qvinder

Altså jeg aner slet ikke hvilken tråd der er tale om her..... Men et eller andet voldsomt er der da foregået

Synes bare det er fint at man kan undskylde når man har skidt i nælderne!

Anmeld

25. november 2010

lisesp83

LAURAS MOR skriver:

Trusler  er en alvorlig sag at anklage en for! Håber du er sikker i din sag inden..

Men lad det nu ligge.. jeg gider ikke bruge mere krut på det! GLÆDELIG JUL ALLESAMMEN..

Jeg er sikker i min sag. Som jeg siger, kan jeg godt forstå hun er skuffet og ked af det. Jeg har gjort hvad jeg kunne. Så jeg lader den ligge her.

Fortsat god dag

Anmeld

25. november 2010

Fiona78

smillaluna skriver:

Altså jeg aner slet ikke hvilken tråd der er tale om her..... Men et eller andet voldsomt er der da foregået

Synes bare det er fint at man kan undskylde når man har skidt i nælderne!

Den om hvor og hvordan man søger julehjælp, den ligger i Ordet er frit

Anmeld

25. november 2010

Laulund87

Altså jeg er helt nervøs for at skrive det her, for man får efterhånden virkelig hug herinde!

Men jeg synes det er lidt fesent at skrive sådan en undskyldning her...I andre tilfælde synes jeg det har været fint, men her er det virkelig gået over stregen! Får det ikke konsekvenser for visse personer?? Det er 100% mobning der er foregået og jeg synes ikke det er nok med denne undskyldning!!

Anmeld

25. november 2010

Faith

Fiona78 skriver:

Den om hvor og hvordan man søger julehjælp, den ligger i Ordet er frit

Ok.... Tror sku bare jeg springer den over. Den lyder ikke specielt konstruktiv

Anmeld

25. november 2010

lisesp83

Laulund87 skriver:

Altså jeg er helt nervøs for at skrive det her, for man får efterhånden virkelig hug herinde!

Men jeg synes det er lidt fesent at skrive sådan en undskyldning her...I andre tilfælde synes jeg det har været fint, men her er det virkelig gået over stregen! Får det ikke konsekvenser for visse personer?? Det er 100% mobning der er foregået og jeg synes ikke det er nok med denne undskyldning!!

Nu er du jo selv med til at gøre tingene værre. Og opret din egen tråd, hvis du har brug for det, tak.

Jeg har gjort dette i god tro. Og så er der nogle ting du ikke ved.

Jeg kan huske jeg har læst et sted, du har skrevet at du nok nogle gange har sagt nogle forkerte ting, og at du så kunne se det bagefter.

Sådan er det hos mig. Men det er ikke legalt eller?

Anmeld

25. november 2010

Fiona78

smillaluna skriver:

Ok.... Tror sku bare jeg springer den over. Den lyder ikke specielt konstruktiv

Den kørte helt af sporet

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.