Undskyld!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

25. november 2010

LouiseNielsen

Laulund87 skriver:

Det synes jeg bare ikke hun virker til, men det er min mening..

Ja ja og den mening skal du helt sikkert have lov til at have. Men når nu du har den, så må du bygge den på noget. Og det er jeg meget nysgerrig for at høre? Og holder du ved din mening, så ser jeg ik problem i at du uddyber det...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. november 2010

Happiness

Pas nu på tråden ikke udarter sig som den igår...

Synes det er flot at undskylde offentligt! Det er altid lettere bare at undskylde til få personer. Men der kan være folk der ikke har svaret som føler sig trådt på. Så stort af ts!

Anmeld

25. november 2010

Laulund87

SoffiLine skriver:

Fej foran din egen dør!! 

Jaja

God dag til dig

Anmeld

25. november 2010

Fiona78

Laulund87 skriver:

Den evne har jeg desværre ikke altid..

Det er fair nok

Anmeld

25. november 2010

Diana...

SoffiLine skriver:

Fej foran din egen dør!! 

Ej undskyld men nu kan jeg virkelig ikke mere. Hvad er det der galt hvorfor har du så stort behov for at være sådan jeg er VIRKELIG måløs over din måde at debatte på og den er absolut ikke pæn. Her bliver der skrevet et undskyld indlæg og jeg personligt synes at du er den der burde undskylde mest. Også går du ind og skrive sådan i et undskyld indlæg det er sgu bare ikke i orden skriv dog privat til hende hvis du har et problem med hende! 

Kh Diana der virkelig ikke forstå du får lov at blive ved! 

Anmeld

25. november 2010

Laulund87

LouiseNielsen skriver:

Ja ja og den mening skal du helt sikkert have lov til at have. Men når nu du har den, så må du bygge den på noget. Og det er jeg meget nysgerrig for at høre? Og holder du ved din mening, så ser jeg ik problem i at du uddyber det...

Jamen hvis det bare er noget jeg føler, kan jeg ikke rigtig uddybe det Hun skriver undskyld og jeg fornemmer bare ikke rigtig at hun mener det..Kender du ikke det? Men jeg kan da tage fejl!

Anmeld

25. november 2010

SoffiLine

Laulund87 skriver:

Jaja

God dag til dig

jeg har intet vrede i mig, jeg synes bare du er direkte nedladende overfor alt og alle 

Anmeld

25. november 2010

Laulund87

Diana... skriver:

Ej undskyld men nu kan jeg virkelig ikke mere. Hvad er det der galt hvorfor har du så stort behov for at være sådan jeg er VIRKELIG måløs over din måde at debatte på og den er absolut ikke pæn. Her bliver der skrevet et undskyld indlæg og jeg personligt synes at du er den der burde undskylde mest. Også går du ind og skrive sådan i et undskyld indlæg det er sgu bare ikke i orden skriv dog privat til hende hvis du har et problem med hende! 

Anmeld

25. november 2010

LouiseNielsen

Diana... skriver:

Kan godt forstå det du skriver... Men jeg syntes måske at Laulund er den der bør tænke over hvad hun skriver i denne tråd....

Anmeld

25. november 2010

SoffiLine

Diana... skriver:

Det er Laulund der kommer med spydige kommentarer. og det er ikke i orden

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.